Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

[YD] Azuki (CAT-JAP dvd+vhs) [057/117]

dv. 27 maig 2011, 09:27

A partir d'ara penjarem els episodis primer pel BT i l'emule perquè hi hagi fonts per a la gent que vol usar aquest mètodes. Passades 2-3 setmanes els pujarem també per Megaupload. A partir d'ara el fil principal, on s'avisarà de les pujades serà al fil de l'emule.

Imatge

SOBRE LA SÈRIE
Azuki és una sèrie dirigida a un públic de 10-12 anys però que, tot i així, ha aconseguit enganxar a gent molt més crescuda. Per què? Potser és perquè tots recordem quan vam ser petits i ens començava a agradar algú, o perquè tots hem tingut algun company a classe com en Makoto, el Yuunosuke, el Ken o la Yoko. O potser perquè veure la sèrie ens fa recordar els nostres anys a Primària. Aquesta és una sèrie sobre la vida d'Azuki, estudiant de 5è de Primària i del seu dia a dia en el col•legi. Un bon dia, hi arriba un noi nou a la seva classe, en Yuunosuke, molt bon nen, ben plantat, humil i segur d'ell mateix, que sense buscar-ho, de seguida es converteix en el líder de la classe. El primer dia, abans que en Yuunosuke arribi a l'escola, Azuki es topa amb ell anant a classe i, a partir d'aquesta trobada el seu món es capgira i ja no tornarà a ser la mateixa. Començarà a descobrir el món del primer amor i viurem amb ella les seves il•lusions, "menjades de tarro" i tota classe d'aventures col•legials d'Azuki i els seus amics.

Sens dubte és una sèrie entranyable. 117 episodis del dia a dia d'una nena de 5è Primària podria sonar avorrit com a premisa d'una sèrie, però res més lluny de la realitat (pels fans d'Azuki, és clar! XD). És una sèrie que empeny a continuar veient-la, perquè el seu encant resideix, precisament, en la seva plàcida història, que et fa sumergir-te de nou en el món de quan teníem 10-12 anys. Si no l'heu vist mai, us animo a que en veieu algun capítol. I si l'heu vist i estàveu desitjant tornar-la a veure, què us he de dir: baixeu-la i disfruteu-la.

SOBRE EL PROJECTE
Després de mesos (i anys XD) arranquem amb la release d'Azuki des del capítol 1 gràcies a Josetaro, proveïdor dels àudios que faltaven per tenir la sèrie sencera. Fa 4 anys (com passa el temps!) vaig començar la release en AVI i mp3, que era l'imperatiu en aquell temps. Però les coses han canviat... Ja en aquell moment començava a tenir més i més força el mp4 en sèries noves encara que les releases de sèries antigues se seguien fent en AVI. He estat valorant si fer la release en AVI o MP4 ja que le comoditat de treballar en un format que ja coneixia era molt més atraient i còmode. Però el fet de què el vídeo no acabés de tenir tota la qualitat que volia donar-li a la sèrie ha fet que aprengués a montar-la en mp4 i d'aquí en part la demora en començar el muntatge. La veritat és que estic molt contenta de com ha quedat el vídeo, ja que sempre és difícil filtrar sense carregar-se el detall, però crec que he trobat un bon equilibri entre fer el filtratge i mantenir l'aspecte original. Espero que us agradi i la disfruteu :)

SOBRE EL MUNTATGE
DVDs japonesos + àudio VHSrip en català
Episodis: 117 (en tenim tots)
DVDs: Mizumi
Àudios: Josetaro i Mizumi
Sincronització: Tato25

L'XXX001, qui s'havia ofert a ajudar-me quan vaig obrir el fil del projecte al novembre, finalment no ha pogut ajudar-me a sincronitzar la sèrie. De totes maneres li vull donar les gràcies per la seva ajuda, sobretot moral, perquè saber que m'ajudaria a sincronitzar em va donar ànims a continuar amb el projecte. Per sort, el Tato25 es va oferir també una mica més tard i va estar d'acord en sincronitzar-la quan li vaig preguntar. :)

Distribució:
El Blastilonik anirà pujant els episodis a megaupload (en aquest fil) i el Tato25 per BT i emule.

Dades tècniques:
Si no podeu veure o sentir el vídeo llegiu això:
He fet el muntatge amb lo següent:
Vídeo: MP4 amb còdec x264. El MP4 és un contenidor o extensió, com ho és l'AVI. I dins, hi pot portar diversos còdecs. El típic de l'AVI és el XVID o el DIVX. El més usat en MP4 és el x264, que és el que he fet servi jo. Llavors, si no podeu veure el vídeo, baixeu-vos el còdec x264 aquí: aquí. Instal·leu-lo al vostre PC i en teoria ja ho hauríeu de poder veure en el vostre reproductor. Jo personalment utilitzo el Windows media classic player però suposo que gairebé tots es podrà reproduir.
Àudio: AAC (Nero AAC). Si no podeu sentir l'àudio, baixeu-lo aquí. En AVI, el còdec més usat és el MP3, que és el més l'extensió més popular per sentir música. En MP4 es recomana fer servir el còdec AAC en comptes del MP3. El AAC és més nou que el MP3 i dóna millor qualitat de so. Actualment és el còdec que Apple (Ipod, ...) utilitza habitualment.

Si no voleu instal·lar els còdecs, proveu a reproduir els capítols amb el reproductor VLC, que em sembla que pot reproduir els capítols sense necessitat de tenir els còdecs instal·lats: http://www.videolan.org/vlc/" onclick="window.open(this.href);return false;

EPISODIS

En principi, entre el Josetaro i jo sembla ser que tindrem tots els episodis. De totes maneres, si algú en té, que m'ho digui i així l'hi podrem demanar en cas que ens falti algun.

Busco: el començament de l'episodi 2: Falten uns segons de la narració, just abans del títol de l'episodi. La Thana ens va passar el trocet que faltava en català (gràcies!) però malauradament no se sent massa bé. Llavors, si algú el té que ens ho faci saber, sisplau~.

Episodis [01/57]
Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader i per descompimir Winrar.

Tens problemes per descarregar?
[b]Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
mizumi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 01 gen. 2012, 19:47, en total s’ha editat 25 vegades.

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 310
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [MU] Azuki (CAT-JAP dvd+vhs)

dv. 27 maig 2011, 09:27

Moltes felicitats Mizumi, Josetaro, Tato25 i moralitat de xxx001 :profident: Us felicito (el primer, quina sort) per tan gran treball que comenceu a organitzar. Una serie que es mereixia veure la llum després de tant temps. Enhorabona, si senyor :birra2:

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dv. 27 maig 2011, 09:32

Gràcies, LupinIII :D Farem tot el possible perquè la sèrie sencera surti a la llum i puguem tornar a disfrutar-la :yeah:

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dj. 11 juny 2009, 12:53
Ubicació: davant de la pc!
Contacta:

dv. 27 maig 2011, 09:42

wooow! no me'n recordo de res d'aquesta serie! pero nose perque em porta mols records de la infancia! aixi que us dono molts d'anims amb aquesta release i tan debó poguesiu completarla, jo la veure encantat, GRACIES!

dareon88
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dt. 06 feb. 2007, 21:24

dv. 27 maig 2011, 10:07

Quins records una de les series favorites de la meva infancia moltes gracies

josetaro
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dg. 17 jul. 2005, 15:53
Ubicació: la Terra, Rubí, Barcelona
Contacta:

dv. 27 maig 2011, 10:41

que bé!! quines ganes que vagi tirant endavant i veure la sèrie en dvd, tot i que ja me la miro (en vhs) quan capturo els àudios jeje

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3737
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 27 maig 2011, 13:32

ealment em sona molt aquesta sèrie de quan jo era petit. Segurament li songui una oportunitat.
Gràcies pr pujar-la.
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2645
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dv. 27 maig 2011, 14:01

Bé, ja queden menys per acabar-la. :bleh:

Fora bromes, espero que gaudiu de l'episodi i de la release.

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dv. 27 maig 2011, 18:26

M'he baixat el primer. Tenia l'opening i l'ending pràcticament grabats al cap xD. Oh, quins records!

Moltíssimes gràcies! ^o^

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1717
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

ds. 28 maig 2011, 18:45

Ja e vist el primer quins records, per cert molt bona qualitat tant de video con de l'audio, bona feina :yeah:. Bona noticia que tingueu tots el audios de la serie, una serie que sempre e volgut tenir. Tant de bo els del super 3 tornessin a fer series com aquesta i no del tipus que fan ara com Fanboy i Chum Chum o Betty Atomica etc..
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dg. 29 maig 2011, 13:48

Si la preferiu per torrent Aquí

O emule Aquí

Us agrairia que un cop descarregada, la compartíssiu o bé per emule, afegint-la a la carpeta de compartits, o torrent un cop obert el torrent li diu on el teniu ja descarregat, farà una comprobació i ja estarà. Així tindrem més seeds i fonts completes.

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1897
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dg. 29 maig 2011, 14:14

Moltes gràcies per la sèrie, dona gust veure nou material per aquí!

Només un incís, si pugeu la sèrie al mateix temps per DD i eMule, per aquest, no hi hauran fonts segur. Ho dic perquè ho sé, ho he vist molts cops... :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 689
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dg. 29 maig 2011, 14:14

M'acaves d'alegrar el dia! jaja
Ja tinc ganes de reviure antics moments ;)
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dg. 29 maig 2011, 14:20

Gràcies a tots pel vostre recolçament. Me n'alegro de què us agradi! :profident:
mizumi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 maig 2011, 15:39, en total s’ha editat 1 vegada.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dg. 29 maig 2011, 14:42

Kero ha escrit:
Moltes gràcies per la sèrie, dona gust veure nou material per aquí!

Només un incís, si pugeu la sèrie al mateix temps per DD i eMule, per aquest, no hi hauran fonts segur. Ho dic perquè ho sé, ho he vist molts cops... :adeu:

De moment la comparteixo jo per torrent i emule. Tinc fe de que no sigui l'única font.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Irthan, Shinsengumi Fansub i 7 visitants