Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

mizumi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 133
Membre des de: dg. 08 nov. 2009, 14:19

[MEGA] Les bessones a St. Clare's (DVD+VHS)

dt. 28 juny 2011, 21:21

LES BESSONES A ST. CLARE'S (OCHAME NA FUTAGO)

Imatge

Tinc la sèrie sencera, però hi ha alguns capítols que no se senten del tot bé perquè tenen soroll de fons. Així doncs, si teniu àudios sisplau digueu-m'ho!

Muntatge:
DVDs francesos en dual: català i francès
Àudio en català: VHS d'en Josetaro, la Misao, l'Ivan i la Mizumi.
Ripeig i sincronització: Mizumi.

La qualitat del DVD francès no era magnífica però sí suficientment bona. He intentat obtenir la màxima qualitat del vídeo i crec que el resultat és prou bo. ^_^ Després d'intentar enganxar l'opening i l'ending català un munt de cops i no aconseguir-ho he decidit pujar-los per separat dels episodis, donat que l'opening i l'ending francesos són lleugerament diferents als catalans, especialment l'ending francès, que és una mica més llarg que el català i llavors no quedaria massa bé ficar-hi la cançó en català perquè es quedaria sense so abans d'acabar-se XD Així que he optat per pujar per separat els openings i els endings en francès i en català. Si dieu que voleu que puji els episodis amb l'opening i l'ending en francès juntament amb l'episodi també els puc fer així. Ja em comentareu.

Distribució:
Podeu descarregar-la per Bitorrent i emule gràcies a tato25.

Visionat dels episodis:
Si no podeu reproduir els episodis, proveu a llegir això:
Vídeo: MP4 amb còdec x264. El MP4 és un contenidor o extensió, com ho és l'AVI. I dins, hi pot portar diversos còdecs. El típic de l'AVI és el XVID o el DIVX. El més usat en MP4 és el x264, que és el que he fet servi jo. Llavors, si no podeu veure el vídeo, baixeu-vos el còdec x264 aquí: aquí. Instal•leu-lo al vostre PC i en teoria ja ho hauríeu de poder veure en el vostre reproductor. Jo personalment utilitzo el Windows media classic player però suposo que gairebé tots es podrà reproduir.
Àudio: AAC (Nero AAC). Si no podeu sentir l'àudio, baixeu-lo aquí. En AVI, el còdec més usat és el MP3, que és el més l'extensió més popular per sentir música. En MP4 es recomana fer servir el còdec AAC en comptes del MP3. El AAC és més nou que el MP3 i dóna millor qualitat de so. Actualment és el còdec que Apple (Ipod, ...) utilitza habitualment.

Si no voleu instal•lar els còdecs, proveu a reproduir els capítols amb el reproductor VLC, que em sembla que pot reproduir els capítols sense necessitat de tenir els còdecs instal•lats: http://www.videolan.org/vlc/

Sobre la sèrie:
Aquesta sèrie està basada en les noveles de la famosa Enid Blyton. És una sèrie molt agradable de veure, tranquil·la i alegre on sempre hi ha un final feliç i on, normalment, les bessones ajuden a una persona en cada capítol. És una sèrie que omple el cor de tendresa i alegria i que em fa desitjar haver anat jo també a un internat tan divertit una temporadeta ^^u

És un anime que es va fer l'any 1991 i que a Catalunya es va emetre sobre el 1998 o 1999. He sentit que es va emetre en castellà a A3 uns anys abans però em sembla que no queda ni rastre d'aquell doblatge :blink: Per sort entre els catalans hi havia uns quants que van voler gravar-la i ara la podem gaudir de nou tots plegats. I en qualitat DVD gràcies als francesos, així que donem-los-hi les gràcies per la part que els toca. Viscaaa! :jaja:

Webs amb més informació:
La pàgina web oficial de TMS, la productora: http://www.tms-e.com/english/search/index.php?pdt_no=187
Web de AnimeNewsNetwork: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4493

Altres pàgines:
Blog "Des del meu punt de vista": http://desdelmeupuntdevista.blogspot.com/2010/01/les-bessones-st-clares.html
Blog B. Candy: http://bcandyfanzine.blogspot.com/2009/10/les-bessones-de-st-claire.html
Club Super3: http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp?idint=76&item=programa&seccio=serie

Llibres: Per a qui vulgui llegir els llibres, estan tots editats en castellà i també en català per l'editorial Molino, o almenys part d'ells. Tot i així, fa anys que estan descatalogats i només es poden conseguir de segona mà.

Episodis:
Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Episodis repujats per Suloku, disfruteu de la sèrie!
Imatge
mizumi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 27 oct. 2011, 17:44, en total s’ha editat 25 vegades.

ryogahibiki
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 28 juny 2011, 22:45

Re: [MU] Les bessones a St. Clare's (DVD+VHS)

dt. 28 juny 2011, 22:47

Gracies! Estava buscant aquesta serie com un boig! :))

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dt. 28 juny 2011, 23:07

Les sèries antigues són les que més costen de treure, boníssim treball :profident:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Casper19
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 266
Membre des de: dv. 09 març 2007, 23:20

dt. 28 juny 2011, 23:32

juas, mira k la estube buscando un tiempo pork no recordaba como acababa y me apetecia ver una de las de mi infancia jejeje, ciertamente no se como yo y mi hermano la vimos en akel entonces jejeje, supongo k despues de goku nos enganchamos a todo anime k saliera por canal 33 jajajaja (menos sakura y sailor moon eso ya no podiamos jajajajaa ya solo me faltaria encontrar candy candy, si tambien la vimos jajajaja)

Merci por el aporte, esperando mas capis.
Imatge

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dc. 29 juny 2011, 00:03

Gràcies a tots per comentar, us ho agraeixo perquè em dóna satisfacció saber que la sèrie la disfruteu vosaltres també :)

@Casper19
Candy serà la següent quan acabi aquesta :profident:

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dc. 29 juny 2011, 01:35

Uooh Mizumi!! Ja has començat aquesta? Carai vas per feina eh? :profident: Enhorabona mizumi, una altra sèrie que torna a la llum del record i surt de l'ombra de l'oblit B)

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dj. 11 juny 2009, 12:53
Ubicació: davant de la pc!
Contacta:

dc. 29 juny 2011, 09:17

woooow, kins records! la mirava de petitet! no m'enrecordo de res de la serie, i fa un temps que la buscava per baixarmela i veurela, pero al veure k no estava per cap lloc completa, ho vaig deixar correr, mols anims per completarla, jo de segur que la veure, gracies!

misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

dc. 29 juny 2011, 11:43

Moltissimes gracies per penjar aquesta serie!!!!!!!!

Fa molt de temps que la buscaba i no la vaig trobar completa enlloc. A poc a poc podrem tornar a veure les series que emitia el club super3 durant la nostra infancia ^_^
Imatge

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dc. 29 juny 2011, 11:55

@LupinIII
Que poètic Lupin XDDD

@Misao
Gràcies a tu per la teva enorme aportació ^o^

Casper19
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 266
Membre des de: dv. 09 març 2007, 23:20

dc. 29 juny 2011, 13:27

lo malo es k no son los nombres originales (vamos dudo k le pongan patricia en japon jejeje)
Imatge

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dc. 29 juny 2011, 22:06

Casper19 ha escrit:
lo malo es k no son los nombres originales (vamos dudo k le pongan patricia en japon jejeje)

Pues no lo sé aunque no me extrañaría! sí son los mismos que en las novelas en las que se basó la serie. :xiulant:

josetaro
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dg. 17 jul. 2005, 15:53
Ubicació: la Terra, Rubí, Barcelona
Contacta:

dc. 29 juny 2011, 22:56

gràcies per tota la feina!! la propera encara serà més clàssica jeje

jotauveefe
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 02 jul. 2009, 11:26
Ubicació: Barcelona

dj. 30 juny 2011, 21:00

Mizumi, jo tinc molts capítols, i en tots l'àudio és bastant bo, els vaig agafar d'aquí, d'MC anime: http://www.mcanime.net/descarga_directa ... tras/11726

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dj. 30 juny 2011, 21:49

Hola jotauveefe
Ja et contesto jo mateix. Precissament aquests audios ja els té i diria que amb les cintes originals i tot. Ja vam contactar amb la usuaria que va penjar els capítols i va accedir a deixar-li.

¿Ho he dit bé mizumi? :)

mizumi
Arashinchu
Arashinchu

dv. 01 jul. 2011, 10:42

Sí, em va dir que havia de buscar-les i tal però no he tornat a saber d'ella, podria provar a enviar-li un altre email. Així que de moment no sé si podrem usar les cintes o només els mp3 d'internet.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants