Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2722
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Varis] Pokémon [CAT]

dl. 07 oct. 2013, 19:54

Jo és que no puc amb pokemon. En vaig veure els primers episodis i prou. Ho trobava massa infantil, encara que en Pikachu en feia molta gràcia.
El meu germà era el friki. No de l'anime, que també el veia, sinó més dels jocs. De la Gameboy, l'advance, ultra 64, etc...

Que si el blau, el vermell, el plata, daurat, el diamant, el robí, l'stadium, el safari... Estava de les boles fins les boles. No es podia jugar a una altra cosa, ni veure la tele, evidentment.

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dl. 07 oct. 2013, 23:15

He vist el primer episodi de Pokemon Origin (per curiositat perque el Pokemon Rojo es dels meus primers videojocs i me va marcar), millor no opine

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1959
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 08 oct. 2013, 00:29

De debò? Jo no l'he vist i no crec que el vegi (pokémon va morir fa molts anys per mi) però totes les opinions que veig són en plan que només aquest episodi es mea en totes les temporades fetes de pokémon. Potser la gent estava farta de Ash (personatge patètic imo) i de Pikachu i per això posen aquesta sèrie pels nuvols. He llegit diverses opinions i ets el primer que veig que la critica xD

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dt. 08 oct. 2013, 16:26

Steive Master vaig posar una critica en series.ly i un poc mes i me maten ^^u jajajaj

No segueix tampoc el fil del videojoc(heu pareix aixo si), simplement apareixen molts escenaris que te recorden al videojoc.

No se, a mi me va pareixer un anime comercial mal fet

dharma18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 103
Membre des de: dt. 14 maig 2013, 03:36

dv. 03 gen. 2014, 19:16

Molt bona aportacio!!!!!! no m'imaginava ke existis la serie de pokemon en catala xD. He descarregat els capitols i m'han encantat les veus. Tant de bo poguessis penjar mes

Ajumma29
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 25 gen. 2018, 16:16
Contacta:

dt. 07 maig 2019, 16:21

Increíble, no sabia que hi havia hagut cintes VHS de Pokémon en català (jo en tinc un parell en castellà). Seria interessant veure quantes en van fer i a on es podrien trobar. Gràcies per l'aportament! L'opening en català sona super curiós.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants