Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1206
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [PL] MegaPost One Piece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV) + Ex

dj. 07 juny 2012, 23:16

ATENCIÓ, COMUNICAT!!!

Estic en procés de repujada de bastants episodis. He desactivat el DLC. Demà tindreu TOT de nou Online :yeah: :yeah:.

ImSniff
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 05 juny 2012, 15:24

dv. 08 juny 2012, 00:08

Redyck ha escrit:
ATENCIÓ, COMUNICAT!!!

Estic en procés de repujada de bastants episodis. He desactivat el DLC. Demà tindreu TOT de nou Online :yeah: :yeah:.

Que bé moltíssims gràcies, com el cuides aquest post, ets el millor, com pots estar tant pendent aquest post, molta gent només ho puja, i després si es trenca algun enllaç els hi dóna igual, tu ets especial, aproximadament farà uns 4 anys més o menys i encara segueix en peu i el cuides moltíssim, tothom està molt agraït amb el que fas.

Per cert he vist que col·lecciones tresors de PSN, jo en tinc 12 platins i sóc nivell 12 però tinc pocs de bronze la meva ID es jak_sergi si t'interessa. Tot i que m'agrada una gran varietat de jocs ara estic molt viciat als COD, per culpa de la influencia de nois de batxillerat de la meva classe, però m'agrada moltíssim el Jak & Daxter i em vaig comprar la edició Collection HD, si t'interessa té la puc donar, me la vaig descarregar de PSN, ja contactarem com regal per el teu gran esforç recorda pujar els nous capítols quan surtin.

Gràcies,

A si, se m'oblidava dir-te la meva ID de SKYPE no se si en tens, però en el cas que tinguis es aquesta "jak_sergi" igual que la de PSN, així podríem parlar millor.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 08 juny 2012, 10:10

Aquesta tarda ja tindreu tot Online de nou. Paciència.

ImSniff ha escrit:
Per cert he vist que col·lecciones tresors de PSN, jo en tinc 12 platins i sóc nivell 12 però tinc pocs de bronze la meva ID es jak_sergi si t'interessa.

Ara no jugo molt al online per falta de temps, l'hi dono més a jocs offline (ara amb el MGS HD). I no utilitzo Skype.

Salu2.

sergi123
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 08 juny 2012, 10:16

dv. 08 juny 2012, 10:21

Moltissimes graciees!!!! :yeah:

ImSniff
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 05 juny 2012, 15:24

dv. 08 juny 2012, 15:40

Redyck ha escrit:
Aquesta tarda ja tindreu tot Online de nou. Paciència.

ImSniff ha escrit:
Per cert he vist que col·lecciones tresors de PSN, jo en tinc 12 platins i sóc nivell 12 però tinc pocs de bronze la meva ID es jak_sergi si t'interessa.

Ara no jugo molt al online per falta de temps, l'hi dono més a jocs offline (ara amb el MGS HD). I no utilitzo Skype.

Salu2.

ok, doncs res, si t'interessa ja m'ho diràs... :profident:

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 08 juny 2012, 20:18

Ja teniu de nou els capítols Online!!!!

A partir d'ara elimino els DLC's de les sagues i des d'ara NOMÉS tindreu el DLC recopilatori. Així em fa més fàcil de actualitzar el Post. Espero que no us molesti ^^u .

Salu2.

Gem
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 22 abr. 2012, 14:53
Ubicació: Barcelona

dv. 08 juny 2012, 21:38

Ara ja baixen tots perfectament. :yeah:

Tenies raó, paciència, que és una virtut..... i tal i com havies promés, aquesta tarda estava tot un altre vegada online...... :P

Moltíssimes gràcies!

sergi123
Usuari
Usuari

ds. 09 juny 2012, 10:36

Moltes gracies Redyck!! Ets el millor, sempre pujant si hi ha algun error, renovan enllaços, moltes gracies per la teva feina!! Només un comentari, per la proxima vegada que tornis a pujar, el 336 nose si se't va olbidar o yo no el veig, només es un petit comentari per la proxima vegada que fagis repujada, pero no pasa res!! Moltissimes gracies igualment!!! :yeah: :yeah:

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 09 juny 2012, 11:48

sergi123 ha escrit:
Moltes gracies Redyck!! Ets el millor, sempre pujant si hi ha algun error, renovan enllaços, moltes gracies per la teva feina!! Només un comentari, per la proxima vegada que tornis a pujar, el 336 nose si se't va olbidar o yo no el veig, només es un petit comentari per la proxima vegada que fagis repujada, pero no pasa res!! Moltissimes gracies igualment!!! :yeah: :yeah:

En un rato lo corrijo. Gracias por avisar.

Vale, ja està. DLC corregido (me había saltado y repetido en un par de capítulos más ^^u).

sergi123
Usuari
Usuari

ds. 09 juny 2012, 23:02

Redyck ha escrit:
sergi123 ha escrit:

En un rato lo corrijo. Gracias por avisar.

Vale, ja està. DLC corregido (me había saltado y repetido en un par de capítulos más ^^u).

Buah ets el millor!!! Moltes gracies, de veritat!! :profident: :yeah:

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dg. 10 juny 2012, 20:10

Com porteu el tema dels subtitulos de la Saga Enies Lobby?

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1089
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dg. 10 juny 2012, 20:59

Bastant avançats. Intentaré penjar-los entre finals de mes i principis de juliol. Em sap greu l'espera. ^^u

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dl. 11 juny 2012, 09:21

dcop ha escrit:
Bastant avançats. Intentaré penjar-los entre finals de mes i principis de juliol. Em sap greu l'espera. ^^u

Ok! Merci :P

marcmpujol
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dv. 14 gen. 2011, 11:14

dl. 11 juny 2012, 12:08

El capitol que has posat extre perque dius que surtun missatge que avisa de sunami no me'l deixa decarregar.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 11 juny 2012, 17:56

marcmpujol ha escrit:
El capitol que has posat extre perque dius que surtun missatge que avisa de sunami no me'l deixa decarregar.

Ara mateix l'he baixat sense problemes.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants