Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1207
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [GF] MegaPost OnePiece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)+Extre

dj. 27 des. 2012, 06:17

Tots els capítols estan Online si us falla algun espereu-vos unes hores/dies.

I per favor, llegiu be el Post Principal per poder baixar correctament els fitxers.

Salu2.

BroOk
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 25 des. 2012, 19:32

dj. 27 des. 2012, 13:46

ent18 ha escrit:
BroOk ha escrit:

Edito: Canviant la IP a la d'Estats Units funciona perfectament, gràcies!

I quina has utilitzat i com al JDownloader?

A la part on diu IMPORTANT ho explica, amb el programa Hotspot Shield.

Una altra cosa, l'episodi 75 em diu que està danyat i no me'l deixa extreure (ni reparar) amb el winrar.

Jo també estic content que tornin a fer One Piece en català :profident: Almenys sembla que per fi al 2013 veurem Impel Down. Per cert, si no heu seguit el doblatge dels nous episodis aquest blog de One Piece Català Wiki està molt bé com a resum: click aquí.

Vagi bé!

Kinyus92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dl. 29 ago. 2011, 14:52

dv. 28 des. 2012, 00:12

Confirmat! A partir del dia 08 de Gener, al canal Super3, One Piece des de la meitat de la saga d'Enies Lobby (Capítol 291). Per tant, tocarà esperar una miqueta més pels capítols d'Impel Down. :plora:
Soposant que fessin 2 capítols diaris de dilluns a divendres, els nous capítols s'estrenarien cap a mijans del mes de Març.
Per tant, a esperar...
Salut i One Piece!
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 28 des. 2012, 21:12

fabrebatalla18 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
El capitol 272 no es pot descarregar

perfavor podeu areglar el capitol 272?

BroOk ha escrit:
Una altra cosa, l'episodi 75 em diu que està danyat i no me'l deixa extreure (ni reparar) amb el winrar.

Els acabo de comprovar. Es descarreguen i es descomprimeixen correctament. Si teniu problemes reintenteu i baixeu-los de nou.

lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

dv. 28 des. 2012, 23:07

Bones,
M'estic remirant la saga d'Enies Lobby i dels capítols 293 al 296, l'audio fa una mica el boig. Puja el volum de cop, tornar a baixa. Quan puja, puja tant que es senten les veus trencades i tot, i quan baixa no es sent quasi be res. A més el capítol 296 esta com danyat perque quan el vull avançar s'encalla el reproductor i l'he de tancar.
Porto remirant OP des d'Alabasta i fins ara no m'havia passat res igual. I he mirat per sobre els episodis després del 297 i sembla que estan bé.

Alguna sol·lució o són així aquests capíols?
Imatge
Manga i Anime en Català!

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1090
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

ds. 29 des. 2012, 01:20

A mi em va semblar que en algun episodi d'Ennies Lobby l'àudio no era prou bo; en alguns moments se sentia com amb una mica de ressò. No recordo quins episodis eren, però. Si és com dius, cal revisar-los i agafar el nou àudio a la nova tongada d'episodis del gener.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 29 des. 2012, 09:41

Feu-me una llista dels errors que hi han e intentaré solucionar-los.

lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

ds. 29 des. 2012, 11:17

De moment, els que jo he trobat amb problemes d'audio i demés són:
- El 293, 294, 295.
- El 296 es sent bé, però quan vols avançar el video s'encalla i es tanca tot. Si el deixes sense avançar es pot veure prou bé, però.

Si en trobo algún altre ja ho diré.
Imatge
Manga i Anime en Català!

Barjaules
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 13 juny 2009, 09:49

ds. 29 des. 2012, 21:40

Ei gent! Ja fa temps que us segueixo i que esperava noticies de One Piece.
Altres ho deixarien amb errors però vosaltres sempre busqueu la perfecció,
sou molt grans! Jo no se d'aquestes coses però estic encantat amb al feina que feu!
Seguiu aixi, valeu molt!

Shakast
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 23 gen. 2011, 21:40

dl. 31 des. 2012, 04:42

Tinc un greu problema!
M'he descarregat tranquilament el dlc y obro tranquilament el JDownloader y fins aquí tot bé.
Bueno com bé posa al titol em descarrego e instalo el Hotspot, l'hi dono a conectar y guay, tot semble correcte, li dono al play y es comença a descarregar. OOh!! que bé per fi tindré one piece en català!! (pensava jo..,)
De sobte es possa la pantalla en negre 2 segons, despres una altre blava amb moltes lletres blanques 2 o 3 segons més y es reinicia l'ordinador, si no activo el hotspot no puc descarregar one piece y si el conecto es reinicia l'ordinador.
He provat de reinstalar, reiniciar dos cops despres de instalar-lo, pero no n'hi ha manera.
La veritat esque tenia moltisimes ganes de trobar la serie y ara em trobo amb aixo.
Algú em podria dir que puc fer, o si n'hi ha un altre manera de cambiar la IP o alguna cosa aixi??

Gracies!!

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dt. 01 gen. 2013, 22:19

Shakast ha escrit:
Tinc un greu problema!
M'he descarregat tranquilament el dlc y obro tranquilament el JDownloader y fins aquí tot bé.
Bueno com bé posa al titol em descarrego e instalo el Hotspot, l'hi dono a conectar y guay, tot semble correcte, li dono al play y es comença a descarregar. OOh!! que bé per fi tindré one piece en català!! (pensava jo..,)
De sobte es possa la pantalla en negre 2 segons, despres una altre blava amb moltes lletres blanques 2 o 3 segons més y es reinicia l'ordinador, si no activo el hotspot no puc descarregar one piece y si el conecto es reinicia l'ordinador.
He provat de reinstalar, reiniciar dos cops despres de instalar-lo, pero no n'hi ha manera.
La veritat esque tenia moltisimes ganes de trobar la serie y ara em trobo amb aixo.
Algú em podria dir que puc fer, o si n'hi ha un altre manera de cambiar la IP o alguna cosa aixi??

Gracies!!

No et preocupis pq a mi hem pasava el mateix i ho vaig solucionar.

Primer de tot, desinstal·la el hotspot (si pots i et deixa, pq per a mi va ser una odissea, no hem deixava, donava error i es penjava el pc).
Un cop fet això, instal·la el Wifi Protector (que fa el mateix que Hotspot. No et preocupis pq el teu ordinador sigui de sobretaula i no tinguis targeta wifi, funciona igual), i un cop et digui que estàs protegit (triga mes o meny un minut en arribar a estar operatiu) podràs descarregar per Firefox o amb el dlc de JDownloader.

Ja hem diràs!

susannasusanna
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 28 des. 2012, 16:29

dc. 02 gen. 2013, 21:50

Hola bones la vritat esque soc nou aqui. Si algu m'ajudes l'estaria molt agrait. El problema es que cuan posu al jdownloader el link del forum, nomes m'apareix imatges per descarregar i res mes. No se si el problema esta en que ting descarregat el jdownloader portable perque estic amb el portatil o es unaltre problema. Si algu m'expliques com descarrgar l'estaria molt agrait.

Gracies,

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 326
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

ds. 05 gen. 2013, 17:47

Boness, feia temps que no passava per aquí, només dir-vos que a partir del 8 de Gener (Dimarts) emitirán One Piece desde el capítol 291, amb doble episodi, de Dilluns a Divendres en l'horari de 15:40, segurament voldrán emetre la resta de capítols abans d'estrenar els nous, si fós així, potser per el mes de Març podria començar-se a emetre la nova tanda de capítols però, si ho fan en el mateix horari será una mica fotut per els que estudien o treballen a aquestes hores.

De moment nomès podem especular sobre la data concreta, es més potser que tardin mes i tot en emetre els capitols i no tingui res a veure amb amb la reemissió dels antics capítols, però bueno esperem que no sigui així.

FORÇA ONE PIECE!! :yeah:

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dg. 06 gen. 2013, 12:45

Efectivament. A partir del Dimarts que ve tenim de nou OnePiece a la televisió i esperem que quant acabin els repetits continuin amb la saga següent.

Per la meva part ja tinc tot preparat per grabar els primers epis que faràn, els quals fa falta una revisió (falla el audio). Per si de cas, si algun també els grava, li estaria molt agraït. No fos cas que em falli el sistema ^^u.

Salu2.

PD: Per altra banda si algú troba més errors que m'ho digui. Ara és el millor moment per arreglar-los.

lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 06 gen. 2013, 15:25

Doncs no he trobat cap capítol mes amb problemes, Redyck. L'altre dia vaig acabar Sabaody i tot bé! Ja tinc ganes de continuar i veure els nous!!
Però tocarà espera fins al març T.T. Que hi farem...
Imatge
Manga i Anime en Català!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: igor i 6 visitants