Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Ferilat
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dc. 14 nov. 2012, 13:20

Re: [GF] MegaPost OnePiece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)+Extre

dt. 15 gen. 2013, 16:23

Javieru ha escrit:
Ferilat ha escrit:
Hola bon día.

Només vull di-vos, que per a aquells que els hi interesi veure per youtube One Piece, els estic pujant al meu canal que es aquest.

https://www.youtube.com/user/ferilat?feature=mhee

De moment només he pujat la saga sabaody, i ara estic començant amb la saga Thriller Bark. És poc, però es algo, i de tant en tant vaig pujant capítols.

Espero que això l'hi serveixi a més d'un!

PD: La qualitat de tots els capítols es la máxima, amb el millor só també. I per suposat, tots son en català.

Espero que si els episodis que has pujat son d'aquest forum l'hagis demanat permis a redyck i que facis menció d'aquest post en la teva web. L'esforç que fa per tenir OnePiece en català i per aquest super Megapost s'ho mereix.

Doncs no, els episodis que estic pujant els vaig descarregar ja fa molt, així que no son d'aquest fórum.

Kinyus92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dl. 29 ago. 2011, 14:52

dt. 15 gen. 2013, 16:35

Ferilat ha escrit:
Javieru ha escrit:
Ferilat ha escrit:
Hola bon día.

Només vull di-vos, que per a aquells que els hi interesi veure per youtube One Piece, els estic pujant al meu canal que es aquest.

De moment només he pujat la saga sabaody, i ara estic començant amb la saga Thriller Bark. És poc, però es algo, i de tant en tant vaig pujant capítols.

PD: La qualitat de tots els capítols es la máxima, amb el millor só també. I per suposat, tots son en català.

Espero que si els episodis que has pujat son d'aquest forum l'hagis demanat permis a redyck i que facis menció d'aquest post en la teva web. L'esforç que fa per tenir OnePiece en català i per aquest super Megapost s'ho mereix.

Doncs no, els episodis que estic pujant els vaig descarregar ja fa molt, així que no son d'aquest fórum.

Home, això no ovol dir res, ja que aquest fòrum fa molt que existeix...
Salut i One Piece!
Imatge

Ferilat
Ishinchu
Ishinchu

dt. 15 gen. 2013, 17:12

Kinyus92 ha escrit:
Ferilat ha escrit:
Javieru ha escrit:

Home, això no ovol dir res, ja que aquest fòrum fa molt que existeix...

Doncs no xD t'asseguro que no els he tret d'aquest fòrum per que fa relativament poc que hi sóc a animelliure. Els capítols els vaig descarregar fa com... no sé, 1 any o així, i jo he vingut a animelliure fa un parell de mesos.

Apart, que si fóssin d'aquest fórum no em costaría res dir-ho, tampoc m'importaría posar al meu canal de youtube que els he tret d'aquí. Però no es el cas.

De totes maneres, sí que he de dir que en algún comentari que han penjat en algún dels episodis que he pujat, preguntant-me on podien (els altres usuaris) trobar One Piece en català per descarregar, us he mencionat a la página d'animelliure, així que una mica de publicitat sí que us he fet jeje.

xavisxulo
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: ds. 28 gen. 2012, 18:58

dt. 15 gen. 2013, 17:43

Ferilat ha escrit:
Javieru ha escrit:
Ferilat ha escrit:
Hola bon día.

ferilat perfavor em pots pujara youtube el capituls 296 i 297 que em falten,i si pots cuan pujaras la saga de ennies lobby sencera? gracies dantema

Ferilat
Ishinchu
Ishinchu

dt. 15 gen. 2013, 17:56

Xavisxulo quan pugui et pujo els capítols.

Ara mateix estic pujant la saga Thriller Bark, quan acabi amb aquesta saga, comencaré amb Water 7 i tot seguit Enies Lobby (vaig tirant enrere).

Kinyus92 els capítols els he anat treient de tot arreu, e-mule, ares, megaupload, depositfires, letibit etc. Però sí que es veritat que algún l'he tret d'animelliure (de totes maneres, ho desconeixia, per que en altres webs posaven el link de descàrrega sense posar qui els havia pujat). Per tant, alguns capítols (no tots, però tampoc pocs) són d'aquí, i d'altres, d'altres llocs. De totes maneres, he posat en el meu canal que visitin la web www.animelliure.net atenent a la teva petició (que com he dit abans, no tinc cap problema en posar i agraïr d'on els he tret).

Suposo que així estem tots contents. no? :D

Crutchlow13
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 16 gen. 2013, 16:43

dc. 16 gen. 2013, 16:51

Molt bones a tots. Fins a quin capítol arriba el doblatge en català?

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1090
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dc. 16 gen. 2013, 19:14

Moltíssimes gràcies, Redyck, però no em puc baixar les v2 de cap de les maneres amb el programa aquell... :(

lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

dc. 16 gen. 2013, 19:40

Ara que ho dius dcop a mi també em passa, però pensava que era culpa de l'internet que tinc a qui a Lleida que no va gaire bé comparat amb el de casa del poble. I no hi ha manera de baixar les noves versions...
Imatge
Manga i Anime en Català!

Mak
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: ds. 23 juny 2012, 15:21

dc. 16 gen. 2013, 22:14

Crutchlow13 ha escrit:
Molt bones a tots. Fins a quin capítol arriba el doblatge en català?

Fins el 456, pero de moment nomes s'han emès 405, estem esperant al març a veure si els emeten.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1207
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dj. 17 gen. 2013, 08:46

Comprovaré quin es el problema de la baixada de les noves versions quan pugui. De totes maneres tinc constància de que se l'han baixat ja molta gent.

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dj. 17 gen. 2013, 13:19

Instal•leu-vos “Wifi Protector”, cap problema per baixar desde Game Front.

NO hi ha que fer res, instal•lar, conectar i ja està, estareu protegits per descarregar.

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1090
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dj. 17 gen. 2013, 14:04

El problema que tinc amb el programa és que no acaba mai el pas de comprovació i, per tant, mai s'acaba de conectar... Provaré algun altre sistema...

ruben1987

ds. 19 gen. 2013, 02:39

hola, queria deciros que lso capitulos 293,294,295y296 estan caducados. tambien agradeceros por hacer esta serie en esta calidad muchas gracias

sergi123
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 08 juny 2012, 10:16

ds. 19 gen. 2013, 09:30

Moltes gracies Redyck per els capítols en HD!! :) Sobre el tema de Gamefront, a mi em va funcionar el que diu al principi del post, lo que si que e notat es que hem descarga mes lent que alguns altres servidors com mediafare, algu sap com accelerar la velocitat de descarga amb aquest servidor? Moltes gracies!!

MisterDry
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: ds. 19 gen. 2013, 01:42

dl. 21 gen. 2013, 17:59

Perdoneu, però soc una mica principiant amb això i m'agradaria que algu em pogues explicar que haig de fer per baixar els capitols perque no se com funciona ni el gamefront ni el jdownloader. Estaria molt agrait.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants