Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

yuo13
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 16 març 2013, 15:45

Re: [GF/MEGA] MegaPost OnePiece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 17 març 2013, 21:58

Gracies per la rapida resposta, m'ho vaig llegir però no em va quedar clar :ein:

Molt treballat el post!

Salut! :yeah:

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1095
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dc. 20 març 2013, 14:41

Dimarts dia 2 d'abril torna One Piece a partir de l'episodi 290 a les 16:10h (a part de, en principi, tenir els nous episodis a partir del dia 6 d'abril; ho confirmarem aquest diumenge).

culut
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 març 2013, 19:55

dj. 21 març 2013, 23:06

Hola a tots, abans de res agrair-vos l'aportació. Estic ficant la contraseña OnePiece_Animelliure a l'hora de descomprimir però, no me la acepta, que puc estar fent mal?

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1212
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dv. 22 març 2013, 08:54

culut ha escrit:
Hola a tots, abans de res agrair-vos l'aportació. Estic ficant la contraseña OnePiece_Animelliure a l'hora de descomprimir però, no me la acepta, que puc estar fent mal?

Si te l'has descarregat en MEGA recorda posar l'extensió .rar als arxius. Per altre banda utilitza el Winrar en la seva última versió per descomprimir.

culut
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 març 2013, 19:55

dv. 22 març 2013, 16:38

Redyck ha escrit:
culut ha escrit:

Si te l'has descarregat en MEGA recorda posar l'extensió .rar als arxius. Per altre banda utilitza el Winrar en la seva última versió per descomprimir.

El cas es que estic fent-ho amb un mac, utilitze un compressor que es diu stuffit, per que no trobe y crec que no esta el winrar per a mac, de tota manera el tinc actualitzat y tambe he probat amb un altre compressor, y res. Si sabeu recomanarmen algun compressor per a mac vos eu agrairia. Graciés per tot

Tikiu
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 17 març 2010, 19:50

dg. 24 març 2013, 02:30

Be segons la pagina de programacio de tv3 si que faran els episodis 406 y 407 cap a la una mes o menys al canal super3, aixi que felicitats a tots i a continuar gaudint de una de les millors series d'animacio que existeixen :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident:
Aixo si haura que esperar fins dissabte 6 d'Avril :juas: :juas: :juas: :juas:

lionelmessi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 10:50

dg. 24 març 2013, 02:54

Tikiu ha escrit:
Be segons la pagina de programacio de tv3 si que faran els episodis 406 y 407 cap a la una mes o menys al canal super3, aixi que felicitats a tots i a continuar gaudint de una de les millors series d'animacio que existeixen :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident:
Aixo si haura que esperar fins dissabte 6 d'Avril :juas: :juas: :juas: :juas:

Per fi! :wub: :wub: :wub:

Llastima que al final crec que l'opening no l'han doblat al catala...
sols 2 setmanes y One Piece!!!

criter
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: ds. 16 juny 2012, 10:16
Ubicació: Santa Susanna

dg. 24 març 2013, 11:27

Estic descarregant tots els capítols. He seguit les instruccions del primer post i tot perfecte :) moltíssimes gràcies per la grandíssima feina ben feta :yeah:

Kinyus92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dl. 29 ago. 2011, 14:52

dl. 25 març 2013, 00:31

I diumenge dia 7 d'Abril també 2 capítols (408 i 409).
Si van a quatre capítols per setmana, això durarà molt poc... (Bé i malament alhora).
Salut i One Piece!
Imatge

neoduende
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 25 març 2013, 00:02

dl. 25 març 2013, 00:38

Enhorabona per la currada de pujar els capítols de One Piece, company... no m'aclaro gaire de com els puc visualitzar, ja que els descarrego amb jdownloader en una extensió desconeguda i al intentar descomprimir-los en win.rar no acabó de trobar el que...
hem podries ajudar?
moltes gracies i disculpa les molesties de novato.

yuo13
Usuari
Usuari

dl. 25 març 2013, 00:48

neoduende ha escrit:
Enhorabona per la currada de pujar els capítols de One Piece, company... no m'aclaro gaire de com els puc visualitzar, ja que els descarrego amb jdownloader en una extensió desconeguda i al intentar descomprimir-los en win.rar no acabó de trobar el que...
hem podries ajudar?
moltes gracies i disculpa les molesties de novato.

Hola neoduende, a mi em va passar una cosa semblant, has de afegir l'extensió ".RAR" als arxius d'extensió desconeguda, es a dir si es diuen per exemple "OP-181" has de fer click al botó dret i posar cambiar nombre i al final hi afegeixes .RAR (quedaria aixi "OP-181.RAR") llavors si que tels deixa descomprimir amb el winrar! :yeah:

neoduende
Usuari
Usuari

dl. 25 març 2013, 01:25

si... el problema es que hem demana contrasenya!
huummm tampoc m'aclaro gaire de com utilitzar el Flexible Renamer com apuntava el company

soc un desastre... :(

yuo13
Usuari
Usuari

dl. 25 març 2013, 01:31

neoduende ha escrit:
si... el problema es que hem demana contrasenya!
huummm tampoc m'aclaro gaire de com utilitzar el Flexible Renamer com apuntava el company

soc un desastre... :(

jaja no et preocupis jo tampoc vaig saber fer servir el flexible renamer, ho vaig acavar fent directament desde la consola de windows (el CMD) amb comands basics, la contrassenya la tens al post principal és: OnePiece_Animelliure

neoduende
Usuari
Usuari

dl. 25 març 2013, 06:54

FET!!!, moltes gracies company... buef, jajajaj... ja puc començar a empapar-me de la serie!!!
per cert, no està en format panoràmic, oi?. Són els primers capítols o es tota la serie?
una forta abraçada i moltíssimes gracies per l'ajuda i paciència

;)

yuo13
Usuari
Usuari

dl. 25 març 2013, 10:30

neoduende ha escrit:
FET!!!, moltes gracies company... buef, jajajaj... ja puc començar a empapar-me de la serie!!!
per cert, no està en format panoràmic, oi?. Són els primers capítols o es tota la serie?
una forta abraçada i moltíssimes gracies per l'ajuda i paciència

;)

Jo de moment no els he vist tots els que estan aqui penjats però com a minim fins el 200 que es l'ultim que he vist no està en panoràmic tot i aixi la qualitat és molt bona!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 73 visitants