Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1207
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-429(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dj. 23 maig 2013, 18:46

stah ha escrit:
Gràcies els que em vau ajudar... Però ho he fet i me donat conte que si que falten aquests dos episodis, no que no s'em van descàrrgar..(112-116) Algú em pot ajudar siusplau? :(

Ja està. Els vaig repujar quan ho vas dir però no havia actualitzat el DLC ^^u ^^u . Així que ara baixa el DLC de nou i ja els veuràs.

OP-CAT
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 31 març 2013, 14:07

dj. 23 maig 2013, 19:22

Algú que s'ha baixat els openings i endings ha tingut problemes amb l'opening 7. És que de l'opening 7, quan obro la versió vídeo en català de l'opening no em posa el temps que durà i quan l'obro em penja el reproductor. L'he tornat a descarregar i m'ha passat el mateix. Sols em passa amb aquest vídeo concret i he provat d'obrir-lo amb diferents programes i tots es pengen.

Gracies

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dj. 23 maig 2013, 20:18

OP-CAT ha escrit:
Algú que s'ha baixat els openings i endings ha tingut problemes amb l'opening 7. És que de l'opening 7, quan obro la versió vídeo en català de l'opening no em posa el temps que durà i quan l'obro em penja el reproductor. L'he tornat a descarregar i m'ha passat el mateix. Sols em passa amb aquest vídeo concret i he provat d'obrir-lo amb diferents programes i tots es pengen.

Gracies

Ho revisaré.

EDIT: Ho acabo de comprovar i hem funciona correctament. Desinstala i baixa't la última versió del klite codec pack.

mestrex
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 24 maig 2013, 08:28

dv. 24 maig 2013, 08:41

Moltes gràcies per aquesta feinada!! Havia vist episodis solts d’aquesta sèrie i tenia curiositat per començar a veure-la. Potser sóc un afortunat per que la veurè d’inici sense saber gairebé res. El que no em pensava és que tingués tants episodis, i els que queden per venir :juas:

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 25 maig 2013, 10:59

Estem finaltzant els subtitols forçats dels episodis d'avui. Així que trigaré encara una mica a posar-los. Si veig que no es possible acabar-los per avui igualment els pujaré PERÒ sense els subtitols integrats.

Salu2.

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

ds. 25 maig 2013, 12:29

y cuan trigaries mes o menys per pujar els capitols de la setmana pasada amb els subtitols forÇats ?

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 25 maig 2013, 13:29

yamakazy ha escrit:
y cuan trigaries mes o menys per pujar els capitols de la setmana pasada amb els subtitols forÇats ?

Be, de fet ja estan pujats PERÒ hem fa falta l'últim vist bo dels subs avans de publicar-los.

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

ds. 25 maig 2013, 13:51

Redyck, has cambiat alguna cosa a l'hora de fer els capítols de la setmana pasada (del 426 al 429)?
Ho comento, pq justament aquest 4 tinc molts problemes per obrir-los, donen error. Els he descarregat a diferents ordinadors (a la feina, casa meva i dels meus pares) i donen error a tots ells. Es com si estiguessin mal comprimits i el reproductor quan ho intenta obrir es penja.
Els anteriors tots correctes i sense problemes (fins el 425), per això et pregunto si has canviat qualsevol detall a l'hora de fer el .mkv.

Merci!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 25 maig 2013, 14:03

ent18 ha escrit:
Redyck, has cambiat alguna cosa a l'hora de fer els capítols de la setmana pasada (del 426 al 429)?
Ho comento, pq justament aquest 4 tinc molts problemes per obrir-los, donen error. Els he descarregat a diferents ordinadors (a la feina, casa meva i dels meus pares) i donen error a tots ells. Es com si estiguessin mal comprimits i el reproductor quan ho intenta obrir es penja.
Els anteriors tots correctes i sense problemes (fins el 425), per això et pregunto si has canviat qualsevol detall a l'hora de fer el .mkv.

Merci!

Baixate'ls de nou amb el nou DLC actualitzat.

I PER CERT, JA TENIU ELS CAPITOLS 430 i 431 DISPONIBLES :yeah: :yeah: :yeah: !!!!

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-431(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 25 maig 2013, 14:21

Moltes gràcies pels episodis.

Els dos d'avui per veure online:

434: http://www.tv3.cat/videos/4582334/Totes ... fern-roent
435: http://www.tv3.cat/videos/4582333/El-po ... -Kure-fuig

ent18
Ishinchu
Ishinchu

ds. 25 maig 2013, 14:31

Redyck ha escrit:
ent18 ha escrit:

Merci!

I PER CERT, JA TENIU ELS CAPITOLS 430 i 431 DISPONIBLES :yeah: :yeah: :yeah: !!!!

Res, continua igual, i els dos nous d'avui (430 i 431) igual, es tanca el reproductor.
Per aixo et pregunto si has canviat qualsevol codec a algú més nou o alguna propietat a l'hora de muntar el video, perque tots els anteriors fins al 425 sense problemes.

shinigami-yama
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dl. 06 maig 2013, 21:21

ds. 25 maig 2013, 15:01

ent18 ha escrit:
Redyck ha escrit:
ent18 ha escrit:

Merci!

Res, continua igual, i els dos nous d'avui (430 i 431) igual, es tanca el reproductor.
Per aixo et pregunto si has canviat qualsevol codec a algú més nou o alguna propietat a l'hora de muntar el video, perque tots els anteriors fins al 425 sense problemes.

A mi hem van tots perfectament tot i que nomes els he reproduit un tros de l'opening, ya que encara no n'he vist cap dels nous, i si hem miro els nous sense mirarme res dels anterior malament.XD

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

ds. 25 maig 2013, 16:51

ent18 ha escrit:

Actualitza el paquet de codecs.

ent18
Ishinchu
Ishinchu

ds. 25 maig 2013, 23:16

Redyck ha escrit:
ent18 ha escrit:

Actualitza el paquet de codecs.

Tot això ja ho he fet, gràcies.
Per això et pregunto, si has canviat alguna cosa a l'hora de fer els episodis, algún ajust nou. Què hem dius?

buil
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 29 set. 2011, 18:03

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-431(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 26 maig 2013, 02:40

se sabe cuantos episodios va a emitir tv3? hasta que episodio tienen comprados?? gracias por el trabajazo que estás haciendo Redyck!! Es una documentación que la guardo como un tesoro!! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants