Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1207
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-431(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 26 maig 2013, 09:42

ent18 ha escrit:
Tot això ja ho he fet, gràcies.
Per això et pregunto, si has canviat alguna cosa a l'hora de fer els episodis, algún ajust nou. Què hem dius?

Doncs no he fet cap canvi. Ets l'únic que et passa això ^^u. Com a últim recurs utilitza el reproductor VLC.

buil ha escrit:
se sabe cuantos episodios va a emitir tv3? hasta que episodio tienen comprados?? gracias por el trabajazo que estás haciendo Redyck!! Es una documentación que la guardo como un tesoro!! :yeah:

Crec que tenen comprats fins al final d'aquesta saga d'Impel Down, fins al 456 crec. Ja queda ben poc per arribar-hi :plora: .

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-433(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 26 maig 2013, 11:03

Llestos els dos següents. El 432 i 433.

Apa!

Zoro71
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 21:15

dg. 26 maig 2013, 11:19

Gràcies Redyck!! :lol:
Imatge

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 326
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dg. 26 maig 2013, 12:35

Redyck ha escrit:
ent18 ha escrit:
Per això et pregunto, si has canviat alguna cosa a l'hora de fer els episodis, algún ajust nou. Què hem dius?

Doncs no he fet cap canvi. Ets l'únic que et passa això ^^u. Com a últim recurs utilitza el reproductor VLC.

buil ha escrit:
se sabe cuantos episodios va a emitir tv3? hasta que episodio tienen comprados?? gracias por el trabajazo que estás haciendo Redyck!! Es una documentación que la guardo como un tesoro!! :yeah:

Crec que tenen comprats fins al final d'aquesta saga d'Impel Down, fins al 456 crec. Ja queda ben poc per arribar-hi :plora: .

Redyck, t'ho confirmo, són 50 i escaig capitols, ho posava al blog d'en Marc Zanni. Per cert que si el voleu seguir nomès que fiqueu "El blog d'en Marc Zanni" i us sortirá en el cercador. :lol:

soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

dg. 26 maig 2013, 12:44

Gracias Redyck! Me pillo los de ayer y los de hoy. :yeah:
Imatge

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dg. 26 maig 2013, 21:15

Redyck ha escrit:
ent18 ha escrit:

Merci!
Si, no tinc altra opció que canviar de reproductor llavors. Pero mira que es estrany que hem funcionin el 425 primers i la resta no xDD

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dt. 28 maig 2013, 19:56

Acabo de fer la revisió v2 de l'episodi 63 (que la tenia pendent des de fa temps) en el que podreu observar una millor qualitat d'imatge.

Teniu ja els DLC's actualitzats PERÒ com a regal us poso el link directament per que no us molesteu en desencriptar-lo amb el jdownloader :yeah: :

Capítol 63. La promesa d'en Ruffy a la ballena illa (v2)

Salu2.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dc. 29 maig 2013, 23:04

M'estic descarregant de nou tots els 405 primers capítols per que estan en millor qualitat que els que tenia de fa ja un parell d'anys, i revisant els capítols del Davy Back Fight, el 219 al minut 7:06 de cop no es veu res, es posa tot verd durant un parell de segons i després al minut 11:21 hem passa lo mateix.
Voldria saber si es només a mi o es cosa del capítol.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dj. 30 maig 2013, 20:04

rexelperro ha escrit:
M'estic descarregant de nou tots els 405 primers capítols per que estan en millor qualitat que els que tenia de fa ja un parell d'anys, i revisant els capítols del Davy Back Fight, el 219 al minut 7:06 de cop no es veu res, es posa tot verd durant un parell de segons i després al minut 11:21 hem passa lo mateix.
Voldria saber si es només a mi o es cosa del capítol.

Cert que al minut 7.06 hi ha un petit error en el video, però a mi tan sols es pixela un segon només i després es veu be. De totes maneres intentaré buscar la raw per fer una nova versió.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dv. 31 maig 2013, 18:33

Ara comprovant els del Tren de Mar he trobat que a partir del 257 fins al 260 està l'anunci de Bandai i sembla ser que aquests segons no es tenen en compte als substitols, per lo que els 10 segons que dura la propaganda fa que els substitouls s'avancin, els meus son antics per lo que pot ser que estigui actualitzat per això pregunto si li passa a algú més, si voleu jo ja ho he arreglat als meus i puc pujar comprimit a .rar

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 31 maig 2013, 18:41

rexelperro ha escrit:
Ara comprovant els del Tren de Mar he trobat que a partir del 257 fins al 260 està l'anunci de Bandai i sembla ser que aquests segons no es tenen en compte als substitols, per lo que els 10 segons que dura la propaganda fa que els substitouls s'avancin, els meus son antics per lo que pot ser que estigui actualitzat per això pregunto si li passa a algú més, si voleu jo ja ho he arreglat als meus i puc pujar comprimit a .rar

Tingues en compte que els subtítols forçats d'avans no hi estan els anuncis tal com fem ara.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dv. 31 maig 2013, 19:30

Redyck ha escrit:
rexelperro ha escrit:

Tingues en compte que els subtítols forçats d'avans no hi estan els anuncis tal com fem ara.

Però només són aquests capítols que he dit no? per que en la resta no he trobat els anuncis.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dv. 31 maig 2013, 21:04

Be, realment, si algun capítol del 1 al 406 te anuncis NO tindrà els subs forçats dels mateixos.

Per altra banda ja tinc llest la v4 de l'episodi 219 en el que hi havia alguns errors en el video. Ja he actualitzats els DLC's però al igual que he fet avans us paso el link directe a MEGA per que us el descarregueu:

219 - La lluita intensa i ferotge de la fatídica batalla final

Salu2. Demà més.

EDIT: Respecte a la nova revisió del 219 dir que està codificat en AVC HighLevel 5.0. La PS3 i altres reproductors poden tenir algun problema d'incompatibilitat ja que tan sols son compatibles amb HighLevel 4.1. En PC funciona correctament. Quan tingui temps ja faré una recompresió de l'episodi i l'actualitzaré.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-435(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 01 juny 2013, 12:13

Amb una mica de retard però ja els teniu aquí. Llestos els episodis 434 i 435.

Demà més.

Salu2.

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1314
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-435(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 01 juny 2013, 12:17

Hola!!

Doncs després de mig mes sense poder passar-me per aquí, com sempre agrair la feina ben feta i descarregant els darrers episodis :yeah:
Merci!!! :botar:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants