Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Kinyus92
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: dl. 29 ago. 2011, 14:52

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-437(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 08 juny 2013, 14:09

Redyck ha escrit:
Kinyus92 ha escrit:
per cert Redyck, al rar que hi han tots els subtítols dels nous episodis, hi ha dos fitxers que donen error al descomprimir, és només a mi? De tota manera, aquests dos fitxers ja els tinc jo, però si hi ha gent que els vol pot ser que no pogués.
Gran feina!

Ho acabo de provar i es descomprimeix perfectament. De totes maneres es un rar que cada setmana actualitzo amb els nous que vaig publicant. Si no et funciona el actual ja ho provarás amb el següent.

D'acord, així serà cosa meva, però ho he dit perquè em passava des de feia unes setmanes.
Salut i One Piece!
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1207
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA/GF] MegaPost OnePiece 1-441(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 09 juny 2013, 11:21

Llestos els següents episodis: el 440 i 441

Disfruteu-los :yeah: :yeah: :yeah:

VANFAIR
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 08 juny 2013, 17:22

dg. 09 juny 2013, 11:52

MUY GRANDE

PARA DESCOMPRIMIR QUE CONTRASEÑA ES

ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

dg. 09 juny 2013, 12:22

VANFAIR ha escrit:
MUY GRANDE

PARA DESCOMPRIMIR QUE CONTRASEÑA ES

La contrasenya està al primer post, abans de preguntar llegeix si us plau.

Trostonkim
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 06 juny 2013, 19:21

dg. 09 juny 2013, 18:01

No vull menysprear al creador del post ni molt menys, pero he trobat que es poden descarregar els capitols a traves de series.ly

Senzillament seleccioneu un capitol baieu fins a baix de tots els links i un que esta en blanc, et redireccio al MEGA i amb 8 minuts el tens baixat.

josocelteupare
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 178
Membre des de: ds. 14 feb. 2009, 12:56
Ubicació: en una illa del Nou Mon

dg. 09 juny 2013, 19:14

Trostonkim ha escrit:
No vull menysprear al creador del post ni molt menys, pero he trobat que es poden descarregar els capitols a traves de series.ly

Senzillament seleccioneu un capitol baieu fins a baix de tots els links i un que esta en blanc, et redireccio al MEGA i amb 8 minuts el tens baixat.

jo prefereixo baixarmels daqi, ja que la versio q esta fen el Redyck, es molt bona, aixi q si me desperar una setmana mespero.

soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

dg. 09 juny 2013, 19:27

Gracias por los 4 últimos capis!! :yeah:
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dg. 09 juny 2013, 20:13

Trostonkim ha escrit:

No vull dir res però això frega el SPAM. No se res de la release d'aquesta pàgina, pot ser fins i tot que sigui un copy & paste de la que fem aquí, no ho se. Però venir aquí a fer publicitat... noi, això no es correcte i pot ser sigui motiu de baneig i tot.

Trostonkim
Usuari
Usuari

dl. 10 juny 2013, 01:42

Redyck ha escrit:
Trostonkim ha escrit:

No vull dir res però això frega el SPAM. No se res de la release d'aquesta pàgina, pot ser fins i tot que sigui un copy & paste de la que fem aquí, no ho se. Però venir aquí a fer publicitat... noi, això no es correcte i pot ser sigui motiu de baneig i tot.

Si creus que aixo es SPAM realment m'he equivocat de forum, i aixo es tracta d'un post tirà, governat per una sola persona que no deixa donar opinio als demes, El post diu com baixar-se capitols de one piece, per tant si jo he trobat una altre manera doncs tinc la llibertat d'expresarla. Ja que el Jdownloader porta un munt de virus, crec que sempre es correcte donar altres versions, i si realment ets sents amenaçat per un post en que menciono una altre pagina i tens por de que et faci competencia es que el teu producte no es el millor segons tu mateix

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 10 juny 2013, 07:14

Trostonkim ha escrit:
Si creus que aixo es SPAM realment m'he equivocat de forum, i aixo es tracta d'un post tirà, governat per una sola persona que no deixa donar opinio als demes, El post diu com baixar-se capitols de one piece, per tant si jo he trobat una altre manera doncs tinc la llibertat d'expresarla. Ja que el Jdownloader porta un munt de virus, crec que sempre es correcte donar altres versions, i si realment ets sents amenaçat per un post en que menciono una altre pagina i tens por de que et faci competencia es que el teu producte no es el millor segons tu mateix

Només t'has de llegir les NORMES del forum.

Però com ets un usuari NOU doncs no ho saps. Però no t'hi imagines la dedicació, el treball i les hores gastades per fer aquest forum i que tingueu els episodis de OnePiece en català.

Però sip, soc un tirà... i dels dolents :dimoni: :dimoni: :dimoni:.

Trostonkim
Usuari
Usuari

dl. 10 juny 2013, 15:11

Jo no et nego l'esforç nomes critico la teva tirania a l'hora de no permetrem donar una altre via per descarregar el mateix producte a tota l'altre gent

Javieru
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 06 des. 2009, 09:48

dl. 10 juny 2013, 16:51

Trostonkim ha escrit:
Jo no et nego l'esforç nomes critico la teva tirania a l'hora de no permetrem donar una altre via per descarregar el mateix producte a tota l'altre gent

Es que en Redyck te raó. Hauries de mirar-te les Normes del forum.

A més, si realment fos el mateix treball que es publica aquí (que no ho se), com a minim haurien de demanar permís a en Redyck. Cosa que dubto que ho hagin fet.

Ja aprofito per donar les gracies a Redyck i els altres que feu aquest post. Feu un bon treball :yeah: :yeah:.

roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

dl. 10 juny 2013, 16:52

Trostonkim ha escrit:
[...]Ja que el Jdownloader porta un munt de virus, crec que sempre es correcte donar altres versions, i si realment ets sents amenaçat per un post en que menciono una altre pagina i tens por de que et faci competencia es que el teu producte no es el millor segons tu mateix

A veure, si el JDownloader creus que porta virus (cosa que es falsa, no vull discutir amb això...) pots fer servir una pàgina que desencripta els DLC's i et dóna els links de mega ordenats com ho estarien amb JDownloader però sense que et fiqui el número, o sigui, els has d'obrir un per un i mirar com es diu l'arxiu... (t'asseguro que els acabes trobant) La pàgina es aquesta: http://dcrypt.it/

PD: Has de anar a l'apartat "Upload Container".

meninblac
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: ds. 06 abr. 2013, 18:35

dv. 14 juny 2013, 22:08

roger_anime_cat ha escrit:
Trostonkim ha escrit:
[...]Ja que el Jdownloader porta un munt de virus, crec que sempre es correcte donar altres versions, i si realment ets sents amenaçat per un post en que menciono una altre pagina i tens por de que et faci competencia es que el teu producte no es el millor segons tu mateix

A veure, si el JDownloader creus que porta virus (cosa que es falsa, no vull discutir amb això...) pots fer servir una pàgina que desencripta els DLC's i et dóna els links de mega ordenats com ho estarien amb JDownloader però sense que et fiqui el número, o sigui, els has d'obrir un per un i mirar com es diu l'arxiu... (t'asseguro que els acabes trobant) La pàgina es aquesta: http://dcrypt.it/

PD: Has de anar a l'apartat "Upload Container".

Creo que tu respuesta ira con la mejor de las intenciones pero si están encripado sera para no facilitar a los usurario a denunciar los link's pienso yo a demás hay mas gestores de descarga como "mipony" y es bastante mejor y no consume tantos recursos como el JDownloader ...

Arnauer4
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 23 març 2012, 21:30

ds. 15 juny 2013, 11:05

Bones, primer de tot enhorabona per la gran feina que feu. Ara si, he descarregat tots els dvd's i caràtules per fer la col.lecció però caràtules només n'hi ha fins el capítol 365, sabeu si pujareu o on puc aconseguir la resta que falten? Gràcies per tot!!! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants