Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 353
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-450(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 30 juny 2013, 16:18

OPWar ha escrit:
cristian95 ha escrit:
Bon dia a tothom algu sap perque an deixat de emetre capituls en catala de one piece per la 3xl.

Vols dir pel canal super 3, oi?
Doncs crec que han arribat al final d'aquesta tanda de 50 episodis doblats i es tindra d'esperar una mica(espero) per que n'hi agin de nous.
:adeu:

Esperar-vos ja us podeu esperar perque a la vista no hi ha res decidit i encara menys amb la saga que ve a continuació la de MarineFord que es la més "cara" en quan personatges ja que surten un futimé.

TV3 no apostará mes per a la serie si no s'arregla el problema del finaçament a la cadena ( que per el que veig anirá per llarg) o sigui que si no aposten per doblar pel·lícules i extres de la serie no crec que veiem One Piece durant un parell de temporades (com a mínim).

Paciència gent.

Redyck tu tranqui que per una vegada que no es pot no passa res, ja els pujarás, tu al teu ritme :yeah:

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1218
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-456(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 30 juny 2013, 17:03

ATENCIÓ: COMUNICAT!!!!!
Bé, com ja us podeu imaginar, disposeu des de ja dels últims episodis de OnePiece emesos.

Hem completat una altra etapa i per això veureu un petit canvi en el Post Principal. A part de organitzar una mica el post, des d'ara ja podeu descarregar els episodis per Sagues. Fent click a la Saga corresponent us baixareu el seu DLC. I per tant, com sempre, teniu el DLC recopilatori de TOTS els episodis.

Aprofito per agraïr la inestimable feina de'n dcop, en Kinyus92, en Christian Meier i en salvaa15 (perdó si m'oblido d'algú) per els subtitols forçats en aquests últims 50 episodis.

Com sabeu, hi ha una gran Crisi i TV3 no s'escapa d'ella. Recentment han comunicat que han fet un ERO i faran fora molta gent. Espero que això no afecti a la renovació i doblatge de nous episodis de OnePiece. De totes maneres, des d'aquí seguirem esperant.

Per finalitzar dir-vos que intentaré que això no sigui el final. Encara tenim alguns Extres pendents i la feina de renovar les Caràtules de DVD.

Jo sempre estaré per aquí, així que si teniu qualsevol qüestió o dubte sobre els episodis estaré disposat a solucionar-lo. Mentre no pregunteu quina es la contrasenya ^^u ....

Salu2.

soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

dg. 30 juny 2013, 17:34

Muchas gracias por los últimos capis y por el buen trabajo realizado!
Imatge

jamime
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 18 maig 2008, 19:09

dg. 30 juny 2013, 17:56

Els estaba esperant recarregant la pagina repetidament e impacientment!
Gracies per tot aquest treball a l'equip!

Per altra banda , l' ERO pareix que ho han fet ja a varies cadenes, la primera massiva va ser Canal 9, però pareix que tot va encadenat i ninguna no s'hi lliurará :plora:

Confiem en que hi haji movilitzacions i com hi va ser amb la de canal 9, al final hi haji menys de les plantejades en un principi!

Com a sugeriment recomanaria posar-hi una icona per als nous arxius pujats a partir de x fetxa, per exemple per a que apartir de avuí,(ara que ja hi esta tots els capitols fins avuí)

per exemple si shi anyadiren nous subtitols forçats, aleshores posar-ho així

:excl: Subtítols forçats (gràcies a en dcop)

Fes click aquí per veure els enllaçosTeniu en compte que en els subtítols forçats NO està TOT subtitulat. Només hi trobareu cartells, noms dels personatges, etc. que normalment apareixen en capítol en forma de Kanji japonès.

Recopilatori de Subtítols forçats de One Piece [001- 405] by dcop & Kinyus92 & Christian Meier
Pass: Animelliure.net

Recopilatori de Subtítols forçats de One Piece [406- 456] by dcop & Kinyus92 & Christian Meier
Pass: OnePiece_Animelliure

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 558
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dg. 30 juny 2013, 18:40

Moltes gràcies per tota la feinada feta!! Esperem que tornin amb nous episodis de cara a l'any que vé :yeah:

624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1750
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dg. 30 juny 2013, 21:44

Algu hem podria dir perque han estat aqust cop 6 episodis els emesos? Sera a partir d'ara aixi cada cap de setmana, de 6en6?

merci per aquests ultims capitols.
Imatge

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1323
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 30 juny 2013, 21:57

Merci pels darrers episodis, esperarem pacientment la nova remesa quan Televisió de Catalunya ho consideri oportú ^^u
Ens faltaran vides per agrair l'esforç d'en Redyck :adorar:

:adeu:
Imatge

Tenn92
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 08 juny 2013, 17:57

dl. 01 jul. 2013, 03:46

Em podeu passar l'enllaç dels cap. 1 a 400 de Mega. Es que el enllaç que està posat no em porta enlloc.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 01 jul. 2013, 10:24

624715380 ha escrit:
Algu hem podria dir perque han estat aqust cop 6 episodis els emesos? Sera a partir d'ara aixi cada cap de setmana, de 6en6?

merci per aquests ultims capitols.

Perque la darrera setmana ja van emetre tres per dia. Aquests son els ÚLTIMS emesos i de moment no hi haurà més fins a molt de temps.

Tenn92 ha escrit:
Em podeu passar l'enllaç dels cap. 1 a 400 de Mega. Es que el enllaç que està posat no em porta enlloc.

Però si funciona perfectament!! I es un enllaç de TOTS els epis. Del 1 al 456. Recorda que també pots descarregar-te els epis per sagues.

DCH
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 01 jul. 2013, 19:21

dl. 01 jul. 2013, 19:26

Hola, moltes gràcies per la release. Algú em pot explicar com es descarreguen els capis?? Arribo sempre al encrypter però no allà no aconsegueixo descarregar res després d'accedir a la web... Gràcies!!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dl. 01 jul. 2013, 19:47

DCH ha escrit:
Hola, moltes gràcies per la release. Algú em pot explicar com es descarreguen els capis?? Arribo sempre al encrypter però no allà no aconsegueixo descarregar res després d'accedir a la web... Gràcies!!

Després de completar el captcha (semblant a una contrasenya) t'apareix una altre pàgina on surten dos icons. Un per descarregar el DLC (DLC container) i el altre per insertar els links automàticament al Jdownloader (Click'nLoad).

Acabo de fer unes quantes probes amb diferents navegadors i configuracions. CONCLUSIÓ: No utilitzeu el IExplorer de Microsoft. Feu servir sempre el Firefox o el Google Chrome.

Faré una nota aclaridora al Post Principal

getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

dt. 02 jul. 2013, 13:44

Moltes gracies nois!!!! sou uns cracks!! tinc ja tots els capis que heu fet, si algun moment necesiteu ajuda per repujar aqui estic :yeah:

DCH
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 01 jul. 2013, 19:21

dt. 02 jul. 2013, 14:08

Gràcies, per fi he aconseguit començar a descarregar. En efecte, m'he hagut de passar a Firefox.

Locksley
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 02 jul. 2013, 20:28

dt. 02 jul. 2013, 20:32

Moltes gràcies per tota la feina!! Yo estic seguint la serie d'aquesta pàgina vull veure més!!! :profident:

Sabeu d'un enllaç que tingui els següents capítols 457 - ** en aquesta qualitat tan bona? (en japones es clar xD)

Moltes gràcies per tot.

Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

dj. 04 jul. 2013, 01:15

Actualmente me vengo bajando esta release, es genial!!
Pero como consejillo la foto da mucho spoiler, y acabo de ver que zoro pierde un ojo. bueno habrá que ver en que episodio.
gracias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants