Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-504(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dj. 22 maig 2014, 21:54

Ho diu al post principal en negreta, veig que no ho has llegit ^^u OnePiece_Animelliure

One piece OST
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 22 maig 2014, 21:21

dv. 23 maig 2014, 07:31

Gràcies :D

anillo
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dl. 21 maig 2012, 07:57

dv. 23 maig 2014, 10:37

el primer link de donde estan los primero capitulos dice que faltan mucho capitulos los podrias resubir de nuevo todos

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1226
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dv. 23 maig 2014, 12:59

anillo ha escrit:
el primer link de donde estan los primero capitulos dice que faltan mucho capitulos los podrias resubir de nuevo todos

A veure si trobo temps aquesta tarda i ho reviso. Gracies per l'avis.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1226
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dv. 23 maig 2014, 19:09

Redyck ha escrit:
anillo ha escrit:

A veure si trobo temps aquesta tarda i ho reviso. Gracies per l'avis.

He revisado los capítulos y estan todos Online. Debes tener algún problema.

aceitakas
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 23 maig 2014, 21:48

dv. 23 maig 2014, 21:55

Buenas =) lo primero muchas gracias por este pedazo de post esta de coña ^^ pero e tenido algunos problemas con unos cuantos capitulos, cuando los voi a descomprimr me sale este error:

! C:\Users\Aceitakas\Downloads\OP-044.rar: Error en la suma de control el fichero codificado 044 - El comiat de la Nami [Dual Cat-Jap DVD-Rip][Animelliure].avi. Fichero dañado o contraseña incorrecta.

utilizo el Winrar 5.01 y la contraseña k le meto es esta: OnePiece_Animelliure

e probado de volver a bajarlos pork como te digo son bastantes y nada T:T ayudarme porfavor T.T

mandinelli
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dj. 27 març 2014, 16:42

dv. 23 maig 2014, 23:01

aceitakas ha escrit:
Buenas =) lo primero muchas gracias por este pedazo de post esta de coña ^^ pero e tenido algunos problemas con unos cuantos capitulos, cuando los voi a descomprimr me sale este error:

! C:\Users\Aceitakas\Downloads\OP-044.rar: Error en la suma de control el fichero codificado 044 - El comiat de la Nami [Dual Cat-Jap DVD-Rip][Animelliure].avi. Fichero dañado o contraseña incorrecta.

e probado de volver a bajarlos pork como te digo son bastantes y nada T:T ayudarme porfavor T.T

seguramente te pasa eso porque al copiar-pegar la contraseña le estás añadiendo un espacio en blanco al principio o al final, yo descargué el ep.44 hace unos dias sin problema, te aconsejo que uses el JDownloader, le pongas correctamente la contraseña y el programa te los va extrayendo todos

aceitakas
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 23 maig 2014, 21:48

ds. 24 maig 2014, 00:05

mandinelli ha escrit:
aceitakas ha escrit:

seguramente te pasa eso porque al copiar-pegar la contraseña le estás añadiendo un espacio en blanco al principio o al final, yo descargué el ep.44 hace unos dias sin problema, te aconsejo que uses el JDownloader, le pongas correctamente la contraseña y el programa te los va extrayendo todos

tambien e probado eso de escribir la contraseña, sin copiar-pegar y nada. utilizo el JDownloader normal (no el 2 como dice en el post). Lo raro es k algunos de la misma saga si k me los descomprimia bien xD no entiendo nada xDDD

fioit
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dl. 04 oct. 2010, 17:32

ds. 24 maig 2014, 00:12

Moltes gràcies per la feinada que feu. De moment m'he descarregat fins a la saga final del CP9 i esta a una qualitat increible, mil gràcies :adorar:
He llegit que encara no hi ha noticies de quan tornara One Piece a la tele, espero que no triguin molt ^^u

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

ds. 24 maig 2014, 10:04

Hola Redyck! Primer de tot, moltes gràcies per aquest megapost, és la canya! Per fi podem tenir tots els capítols de One Piece en català en bona qualitat! Jo encara no m'he descarregat la sèrie sencera perquè tinc el disc dur molt ple. Quan faci neteja ja m'ho descarregaré. Però sí que m'he baixat alguns capítols "sueltos" per mirar la qualitat i és molt bona (per això dic que els tenim en bona qualitat) sobretot a partir del capítol 207. Però com que està grabat de la TV es veu el logo de Fuji TV. No em molesta molt, ja que és transparent, però una mica sí, ja que he mirat per sobre alguns capítols i en alguns apareix una cosa rara donant un missatge en japonès. Però no és gaire molest. Tot i així, en l'especial de One Piece i Toriko, durant la primera part es veu l'hora a la part superior esquerra i allò sí que molesta bastant. Per això et volia preguntar si podries repujar els capítols a partir del 207 en Blu-ray Rip o HDDVD Rip, ja que així no tindriem el loo de la TV. Ara bé, entenc que repujar tots aquests capítols ha de ser una feinada bestial, o sigui que esperaré a veure que em dius. Tan si em dius que sí com si no, igualment molt bona feina, ets un crack. :yeah:

mandinelli
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dj. 27 març 2014, 16:42

ds. 24 maig 2014, 12:30

Anpatatu ha escrit:
Hola Redyck! Primer de tot, moltes gràcies per aquest megapost, és la canya! Per fi podem tenir tots els capítols de One Piece en català en bona qualitat! Jo encara no m'he descarregat la sèrie sencera perquè tinc el disc dur molt ple. Quan faci neteja ja m'ho descarregaré. Però sí que m'he baixat alguns capítols "sueltos" per mirar la qualitat i és molt bona (per això dic que els tenim en bona qualitat) sobretot a partir del capítol 207. Però com que està grabat de la TV es veu el logo de Fuji TV. No em molesta molt, ja que és transparent, però una mica sí, ja que he mirat per sobre alguns capítols i en alguns apareix una cosa rara donant un missatge en japonès. Però no és gaire molest. Tot i així, en l'especial de One Piece i Toriko, durant la primera part es veu l'hora a la part superior esquerra i allò sí que molesta bastant. Per això et volia preguntar si podries repujar els capítols a partir del 207 en Blu-ray Rip o HDDVD Rip, ja que així no tindriem el loo de la TV. Ara bé, entenc que repujar tots aquests capítols ha de ser una feinada bestial, o sigui que esperaré a veure que em dius. Tan si em dius que sí com si no, igualment molt bona feina, ets un crack. :yeah:

Em sembla extremadament injust i egoista demanar-li a algú que es baixi tres-cents capítols en bluray, que torni a muntar l'àudio català i que torni a repujar 100gb perquè a tu et molesta el rellotge de la TV.. perquè no et baixes tu els bluray i t'ho muntes al teu gust? potser si en muntessis un t'adonaries de la feina que suposa i no t'atreviries a demanar una barabaritat així.. però..

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

ds. 24 maig 2014, 17:25

Molt bé mandinelli, calma. Com ja he dit, sé que això ha de ser una feinada bestial. Només ha sigut una petició. Sé que és molta feina. I sí, si en Redyck diu que no (que és el més probable) doncs llavors ja ho faré jo. Jo sé editar videos, em dedico a això des de fa 3 anys. De fet, en més d'una ocasió, he hagut de canviar la velocitat d'audio d'algunes pel·lícules que m'he baixat perquè no encaixava. Per mi seria relativament fàcil muntar el video. El que no ho seria, és trobar els Blu-rays de One Piece. No sabria on buscar-ho. Ho he demanat, perquè si diu que sí, tots tindriem una versió en Blu-ray de One Piece en català. I llavors em diràs: "I si t'és tan fàcil, per què no ho fas tú?" Doncs per l'únic motiu de que no tinc temps. Ja fa més de mig any, vaig començar a editar videos de "el xai Shaun" per posar-li loquendo per sobre. És a dir, faig sèries loquendo. Si no les fes, tindria molt temps lliure, i llavors segurament contactaria amb en Redyck per decidir qui ho fa o com ens organitzem. Però això m'ocupa molt de temps i pràcticament no puc fer res més. I em pots dir: "Ajà! Si el xai Shon t'ocupa molt de temps i són només 7 minuts per capítol, imagina't la feinada que li deu costar a en Redyck fer One Piece si són més de 20 minuts per capítol!" Sí, però és perquè jo he de encaixar moltes pistes d'audio diferents. I a més, abans d'això, he d'escriure tot el que vull que digui cada personatge, és a dir, que em puc veure el capítol perfectament 10 cops només mentre escric el guió, i 10 més mentre l'edito. COMPTE! NO ESTIC TREIENT IMPORTÀNCIA A EL QUE FA EN REDYCK! No sé quantes pistes d'audio ha d'encaixar en Redyck. CREC que és una o dos (si no emeten les cortinetes de publicitat per TV3) i després fer encaixar la velocitat, ja que crec que per TV3 ho emeten més ràpid que al japó. Vaja, si més no, CREC que és això. El que faig jo NO és més difícil. Té el mateix nivell de dificultat. Només que a mi em porta més temps, però res més. El que et volia dir és que si no fes el xai Shaun loquendo, contactaria amb en Redyck i intentaria organitzar-nos. Si en Redyck em diu que no (que ja he dit que és el més probable) obviament, no diré res de dolent i em baixaré aquesta versió igualment. I POTSER, quan hagi acabat de fer totes les sèries loquendo, llavors fagi un muntatge i després ho pugi. Tot i que per llavors, One Piece ja haurà acabat fa temps. Ja que després de el xai Shaun, faig moltes sèries de jocs de Mario, Rayman i Spore. En definitiva, només he demanat això per si en Redyck vol fer-ho i així tenir una versió en Blu-ray. Si no vol fer-ho, ho entendré perfectament. Però jo ho he suggerit, per si vol. Si m'heu de contestar, si us plau, no m'insulteu o dieu que infravaloro en Redyck. NO HO FAIG! Jo només he suggerit una cosa i en cap moment he tret importància a el que fa en Redyck. Vaja, quin parrafot que he escrit! En fi, doncs això, si us plau Redyck, si em dius que no, diguem que no vols i ja està. Però si us plau, no em critiquis, ja que jo en ningun moment he volgut menysprear-te ni res similar.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3414
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 24 maig 2014, 17:32

mandinelli ha escrit:
Anpatatu ha escrit:

Em sembla extremadament injust i egoista demanar-li a algú que es baixi tres-cents capítols en bluray, que torni a muntar l'àudio català i que torni a repujar 100gb perquè a tu et molesta el rellotge de la TV.. perquè no et baixes tu els bluray i t'ho muntes al teu gust? potser si en muntessis un t'adonaries de la feina que suposa i no t'atreviries a demanar una barabaritat així.. però..

Doncs crec que One Piece no ha sortit en bluray, y els caps que han sortit en DVD doncs estan en 480p... ^^u Si tant et molesten els logos dels canals de TV et recomano que et baixes la serie per aqui: viewtopic.php?f=10&t=15895 es una release en DVDrip, aixi que no trobaras ni un logo, a canvi pero, esta en 480p.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2041
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

ds. 24 maig 2014, 17:45

En l'enllaç que has posat, fabrebatalla, els logos són molt més grans que els japonesos, ja que en tots els capítols surt el logo del super3 :lol:
Els d'en Redyck si que són en DVD, però només fins al 206, com posa al post principal.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3414
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 24 maig 2014, 18:05

Steve Maister ha escrit:
En l'enllaç que has posat, fabrebatalla, els logos són molt més grans que els japonesos, ja que en tots els capítols surt el logo del super3 :lol:
Els d'en Redyck si que són en DVD, però només fins al 206, com posa al post principal.

De debo? :o pensaba que era DVDrip ^^u Doncs sincerament, no trobo massa be usar el video tallat del super3 ja que hi ha escenas que es "mengen" personatjes :lol: :lol: :lol: be igualment torno al missatje anterior, si vols sense logos hauries de buscar DVDrip i muntar l'audio pero et quedaries en un video de menor qualitat.

PD: Hi ha fansubs que els logos de les TV els borren amb filtres pero sempre queda un petit rastre a mes de que uan cosa es un logo que ja de per si casi no se veu i l'altra es els anuncis que posen en japones de terratremols i coses aixi o de algun rellotje, aixo si que no hi ha fansub que ho borri :xiulant: Ho dic per si t'interesa, buscat algun fansub (generalment angles) que borre els logos i usa les seves RAW.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants