Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1218
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-504(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 02 ago. 2014, 21:11

Proba si de cas, si el teu sistema es un Windows 7 o 8 ejecutar el winrar en "Modo Administrador" i després descomprimex el rar.

En alguns casos (també depent de la teva configuració del PC), els instaladors de programes si no ho ejecutes en "Modo Administrador" no et deixa instalar res.

Salu2.

draksor
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 25 juny 2014, 23:08

dg. 03 ago. 2014, 00:54

fabrebatalla18 ha escrit:
draksor ha escrit:
molt bones, a veure, la contrasenya sempre la fico a ma, i crec que el problema es el meu ordinador. he descarregat tres programes per descomprimir arxius i a l'hora de instalarlos em surt un error i no els puc instalar, aixi que probare de baixar els capitols en un altra ordinador a veure que pasa, ya os contare que tal, moltes gracies per tot i per el vostre temps, ya os dire que tal m'ha anat

Tot pinta a que el que et falla a tu els la conexio a internet i es baixen incomplets els arxius (perque per a no deixarte instalar un descompresor... es que l'has baixat mal, suposo).... mira la mida dels RARS que hi ha a MEGA i la mida dels del teu PC, crec que et pesen força menys... ^^u

O almenys es l'unic que se m'ocorre ara per ara.

no entenc gaire de aixo que em dius, pero si fos per culpa de la conexio a internet ¿ per que quan els vaig vaixar per primer cop no em donaba error i ara si ?, yo crec que deu ser problema de l'ordinador que esta fatal, el winrar em dona error, el winzip i el 7zip i l'altra que ara mateix no m'en recordo del nom, no els puc instalar per que em dona un error el ordinador, aixi que probare de fer ho en un altra ordinador, ya os dire que tal, si tambe em dona error o no

Skals
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 14 maig 2012, 15:54

dl. 04 ago. 2014, 22:52

El 478 no funciona :(

santakoboy26
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 13 oct. 2013, 18:21

ds. 09 ago. 2014, 11:43

tinc un petit dubte .... vaig pel capítol 99 i m'he adonat que del minut 09.15 al 09.30, s´escolta en japonés. Llevant aquesta part, s'escolta de conya. Algú em podria ajudar?
PD: he utilitzat el vidcoder per cambiar el idioma al català

draksor
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 25 juny 2014, 23:08

dc. 13 ago. 2014, 18:06

bones companys, ya tinc tots els capituls que em faltaban, i efectivament era culpa del meu ordinador, els vaig descarregar en un altra ordinador i no em va donar cap error, ya puc disfrutar un altre cop one piece, moltes gracies a tots

titus206
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 24 ago. 2014, 17:06

dg. 24 ago. 2014, 17:09

Moltes gràcies per la currada que us heu fotut =D

orthan
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 16 maig 2005, 15:33

dc. 27 ago. 2014, 16:47

Bones. Avui, navegant per internet, m'he assabentat que TV3 emetrà capítols de One Piece. Un dels administradors del grup de Facebook One Piece en Català, ha preguntat a TV3 quins episodis emitirien i, ha rebut la resposta. Enganxo el que diu el seu post al grup del Face.

Bona tarda Nakamas! M'ha quedat aquesta cara quan he rebut la resposta de TV3 a la meva pregunta de: Quin episodis emetrien a partir del dia 06-09-14. La seva resposta els 12 que falten que va des del 505 al 516, ho sigui que en 2 setmanes s'hauran pulit els episodis de One Piece.
Ara estic esperant la resposta a la segona pregunta, que diu: després d'aquest 12 que?
Així que:
06-09-14 episodis 505-506-507
07-09-14 episodis 508-509-510
13-09-14 episodis 511-512-513
14-09-14 episodis 514-515-516

Així que, a mitjans de Septembre, ja tindrem tota la sèrie fins els Salt Temporal!
Soc escriptor, si vols llegir fantasia aclamada per tothom qui ho ha llegit, digues-m'ho.

Ben aviat, una nova sèrie estarà disponible.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dc. 27 ago. 2014, 17:27

orthan ha escrit:
Bones. Avui, navegant per internet, m'he assabentat que TV3 emetrà capítols de One Piece. Un dels administradors del grup de Facebook One Piece en Català, ha preguntat a TV3 quins episodis emitirien i, ha rebut la resposta. Enganxo el que diu el seu post al grup del Face.

Bona tarda Nakamas! M'ha quedat aquesta cara quan he rebut la resposta de TV3 a la meva pregunta de: Quin episodis emetrien a partir del dia 06-09-14. La seva resposta els 12 que falten que va des del 505 al 516, ho sigui que en 2 setmanes s'hauran pulit els episodis de One Piece.
Ara estic esperant la resposta a la segona pregunta, que diu: després d'aquest 12 que?
Així que:
06-09-14 episodis 505-506-507
07-09-14 episodis 508-509-510
13-09-14 episodis 511-512-513
14-09-14 episodis 514-515-516

Així que, a mitjans de Septembre, ja tindrem tota la sèrie fins els Salt Temporal!

Doncs quina bona notícia!!!! Aniré preparant el grabador.

Moltes gracies per a info. :yeah:.

chukistrike
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dt. 26 ago. 2014, 01:50

dc. 27 ago. 2014, 21:44

Hola, tengo una pregunta. Porque al descargar solo me salen 502 capítulos y no los 504? :(

Graciaaas! saludoos!

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 461
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dj. 28 ago. 2014, 13:48

Orthan, m'has alegrat el dia! :D
Pero tinc una pregunta, fa dies que no em deixa entrar al grup de facebook, jo no estic registrat al facebook. Podría ser que m'hauria de registrar per a poder-hi entrar? Gracies :)
PD: Estic molt content per el vostre treball, tinc tots els capitols descarregats i estàn amb una qualitat brutal. Gracies per els capitols :)

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dj. 28 ago. 2014, 15:48

chukistrike ha escrit:
Hola, tengo una pregunta. Porque al descargar solo me salen 502 capítulos y no los 504? :(

Graciaaas! saludoos!

Perque hi han dos capítols dobles!!!

Salu2.

rugeam
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:10

dj. 28 ago. 2014, 19:20

Hola bonesss, soc nou! siusplau ajuda! com es fa per descarregar els episodis???? i una altre cosa, algu sap d'algun album amb la banda sonora de one piece? molaria jejeje buenu digueume com es fa per descarregar els episodis (en especial els de marineford) esqe per mes qe ho intento no men surto! mersiiiiiiiii a tots i visca one piece en catlà!

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

dj. 28 ago. 2014, 19:57

rugeam ha escrit:
Hola bonesss, soc nou!...

Les instruccions normalment les posen al principi del post, perquè si ho haguessin d'explicar un a un s'hi matarien (be, el 90% dels cops és així :lol: )

INSTRUCCIONS PER A LA DESCÀRREGA:
- Les descàrregues es faran mitjançant el servidor de MEGA.
- Disposeu d'un DLC per cada Saga. I també teniu un DLC Recopilatori amb TOTS els episodis.
- Recomano programes com el jdownloader o MiPony (o similars) i que estiguin completament actualitzats.
- Fes clic a l'enllaç de descàrrega i completa el "Captcha". Després selecciona "DLC Container" per baixar el DLC o "Click'n'Load" per integrar els enllaços automàticament al jdownloader si el tens obert.

NOTA: Utilitzeu els Navegadors Firefox o Google Chrome i no pas el Internet Explorer de Microsoft, ja que potser us doni problemes al baixar el DLC.

NOTA: Si el jdownloader us dóna error en la descàrrega recomano actualitzar a la versió 2 del programa (encara que sigui versió Beta).

- Els fitxers estan comprimits en RAR amb la següent contrasenya: OnePiece_Animelliure
- Recomano el WinRar 5.0 per a la descompressió. Pot ser que altres versions o programes donin error.

Si no saps fer servir cap d'aquests programes, això ja és un altra cosa ^^u

Espero haver-te ajudat

rugeam
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:10

dv. 29 ago. 2014, 19:15

eudald ha escrit:
rugeam ha escrit:
Hola bonesss, soc nou!...

Les instruccions normalment les posen al principi del post, perquè si ho haguessin d'explicar un a un s'hi matarien (be, el 90% dels cops és així :lol: )

INSTRUCCIONS PER A LA DESCÀRREGA:
- Les descàrregues es faran mitjançant el servidor de MEGA.
- Disposeu d'un DLC per cada Saga. I també teniu un DLC Recopilatori amb TOTS els episodis.
- Recomano programes com el jdownloader o MiPony (o similars) i que estiguin completament actualitzats.
- Fes clic a l'enllaç de descàrrega i completa el "Captcha". Després selecciona "DLC Container" per baixar el DLC o "Click'n'Load" per integrar els enllaços automàticament al jdownloader si el tens obert.

NOTA: Utilitzeu els Navegadors Firefox o Google Chrome i no pas el Internet Explorer de Microsoft, ja que potser us doni problemes al baixar el DLC.

NOTA: Si el jdownloader us dóna error en la descàrrega recomano actualitzar a la versió 2 del programa (encara que sigui versió Beta).

- Els fitxers estan comprimits en RAR amb la següent contrasenya: OnePiece_Animelliure
- Recomano el WinRar 5.0 per a la descompressió. Pot ser que altres versions o programes donin error.

Si no saps fer servir cap d'aquests programes, això ja és un altra cosa ^^u

Espero haver-te ajudat

Waoo mare meva, amb rao no mels podia baixar no tinc cap programa d'aquests.. :,) jeje. Buenu aviam aclaram i diguem exactament el nom de qins programes m'he de baixar per poder disfrutar de one pieceeeeeee ),: (semblo ximplet, pero esqe to juro no tinc ni idea d'aixos, es la primera vegada qe me meto em aixos dels foros) i mersiiiiii per tot enserio (: (em descarrego un tal jdownloader?????)

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

dv. 29 ago. 2014, 19:54

rugeam ha escrit:
(em descarrego un tal jdownloader?????)

Sí, per començar estaria bé això :profident:

Aquí el link: Procura desmarcar les caselles que fan instal·lar programes basura/spywares, i si hi la casella de instalación "Avanzado/personalizada/semblant" la fas servir per desmarcar tots els programes que et volen encolomar. Vigila.

El WinRar: En funció del windows/OS que tinguis t'ho tries tu. Procura marcar la casella que et diu "Menú contextual" o similar, això farà que el WinRar t'aparegui amb el clic dret i serà molt més fàcil descomprimir arxius.

I el DLC ja tens les instruccions del primer post

Espero haver-te ajudat :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants