Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1227
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dl. 01 ago. 2016, 18:06

zarkillo ha escrit:
Redyck ha escrit:
zarkillo ha escrit:
Hola Redyck,
No et faria res si fem una release amb els videos de les Raws CR amb els teus àudios originals (si els conserves, és clar)?
Gràcies

No conservo els audios originals però els hi han son de bona qualitat per poder re-editar-los. Fer una nova release estaria molt be però seria un treball titanic a hores d'ara.

A mi no em faria res extreure els AC3 dels teus 516 episodis amb el "Total Video Converter Lite" i unir els àudios a les Raws CR amb el "Mkvtoolnix-6-1-0_2013-03-02-dadd". Si esteu d'acord, només caldria que en "intervención" em pasés les Raws, o jo a ell els àudios AC3. M'ofereixo voluntari per ajudar.

Si només fos extreure els audios i ficar-los tal cual a les noves Raws ja ho faría jo mateix (son tres clics de ratolí). El problema es que son videos diferents i timings diferents. Caldría editar/sincronitzar els audios de nou de TOTS els 516 episodis.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3422
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 01 ago. 2016, 18:16

zarkillo ha escrit:
Redyck ha escrit:
zarkillo ha escrit:
Hola Redyck,
No et faria res si fem una release amb els videos de les Raws CR amb els teus àudios originals (si els conserves, és clar)?
Gràcies

No conservo els audios originals però els hi han son de bona qualitat per poder re-editar-los. Fer una nova release estaria molt be però seria un treball titanic a hores d'ara.

A mi no em faria res extreure els AC3 dels teus 516 episodis amb el "Total Video Converter Lite" i unir els àudios a les Raws CR amb el "Mkvtoolnix-6-1-0_2013-03-02-dadd". Si esteu d'acord, només caldria que en "intervención" em pasés les Raws, o jo a ell els àudios AC3. M'ofereixo voluntari per ajudar.

Doncs ja començes malament, sento dirte-ho.... primer hauries d'apendre a tractar "be" els audios ja que el que has dit no es gens recomanable. El que hauries de fer es desmultiplexar els audios del montatge de Redyck amb el yamb per exemple o pasarlo a mkv i despres extreurel amb el mkvextractgui, amb aixo t'asegures de tenir l'audio sense transformar, un cop fet aixo dubto molt que l'audio es sincronitzi amb la raw de CR sense fer res (si fos el cas seria una feina força menys dificil/pesada de fer), aixi que suposant que no encaixin hauries d'editar l'audio amb un programa d'edicio tipo audacity o premiere pro o el que et sigui mes sencill i comode d'usar, un cop editat per tal d'encaixar amb la raw de CR potser hi voldries fer alguan millora com ara afegir els avanços que a la versio de redyck no estan (i que potser estiguin als videos del 3alacarta), i ja finalment exportar l'audio sincronitzat i juntarlo amb el video de CR.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 794
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 01 ago. 2016, 19:25

uff.... sincronitzar 516 episodis.... quin pal em fot sols pensar-ho xD
La feina sols val la pena si fossin audios nous o sense editar crec jo
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3422
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 01 ago. 2016, 19:31

intervención ha escrit:
uff.... sincronitzar 516 episodis.... quin pal em fot sols pensar-ho xD
La feina sols val la pena si fossin audios nous o sense editar crec jo

Be, els primers 200 i algo (es que no son HD) no faria falta ja que les raw de CR no son millors que les usades al post inicial (hi ha 2 tipus de raws per a aquells primers capitols a CR, unes retallades a 16:9 i en fals HD i les altres en 4:3 i 480p, pero no crec que superin un DVDrip aquelles en 480p, tot i que es podria comprobar).

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 01 ago. 2016, 19:38

hmmm no crec... bé, també depen del bitrate. Potser es pot fer un combo wombo o quelcom... npi.
Imatge

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dl. 01 ago. 2016, 19:41

Jo no faria una release nova de tota la serie, penseu la gent que ja la tindrà descarregada i no voldran descarregar la sèrie de nou, també gent que potser la tingui gravada a DVD.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dv. 05 ago. 2016, 03:37

Sembla que la peli Gold s'estrenarà als cinemes d'Espanya el 4 de Novembre, això si, no tenim assegurat que es dobli al català, tot depen de si tv3 vol pagar el doblatge o no, tindríem que fer spam demanant que la doblin als de tv3 pq sino crec que ens quedem sense la peli en català, Selecta Visión ha comprat 4 pelis de Shin-chan i tv3 no les ha volgut doblar aixi que tinc por de que passi el mateix amb OP...
rexelperro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 09 ago. 2016, 03:51, en total s’ha editat 1 vegada.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 367
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dv. 05 ago. 2016, 13:01

rexelperro ha escrit:
Sembla que la peli Gold s'estrenarà als cinemes d'Espanya el 4 de Novembre, això si, no tenim assegurat que es dobli al català, tot depen de si tv3 vol pagar el doblatge o no, tindríem que fer spam demanant que la doblin als de tv3 pq sino crec que ens quedem sense la peli en català, Selecta Visión ha comprat 4 pelis de Shin-chan i tv3 no les ha volgut doblar aixi que tinc de que passi el mateix amb OP...

Tard o d'hora les pelis de Shin Chan les doblaran, que ara mateix no els hi surti d'allà abaix no significa que en un futur no ho facin, Shin Chan te audiència i TV3 ho sap si no, no haurien doblat capítols nous per segona vegada.
I amb One Piece 3/4 del mateix, d'aquí al 4 de Novembre encara falta un munt (Ejemmm!!, és el meu sant, Ejemmm!!), no venguem la pell del xai abans de matar-lo.

Salut!

roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 101
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

ds. 10 set. 2016, 16:41

rexelperro ha escrit:
Sembla que la peli Gold s'estrenarà als cinemes d'Espanya el 4 de Novembre, això si, no tenim assegurat que es dobli al català, tot depen de si tv3 vol pagar el doblatge o no, tindríem que fer spam demanant que la doblin als de tv3 pq sino crec que ens quedem sense la peli en català, Selecta Visión ha comprat 4 pelis de Shin-chan i tv3 no les ha volgut doblar aixi que tinc por de que passi el mateix amb OP...

Doncs al final sí que es dobla One Piece Gold en català!!! Ho han anunciat al seu compte de Facebook: https://www.facebook.com/SelectaVision/posts/1130134937073363

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1227
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

ds. 10 set. 2016, 18:20

Una cosa, la peli aquesta, fa spoilers per a qui segueix la serie només en català????

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 471
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

ds. 10 set. 2016, 18:52

Sí, i molts. Aquesta pel·lícula transcor després de la saga de Dressrosa (més de 200 episodis després d'on ens vàrem quedar en català) i allà es veu la tripulació després dels 2 anys amb les seves noves habilitats i algunes que han aconseguit amb aquestes sagues, a més de personatges canon nous o "que tornen".

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dt. 13 set. 2016, 19:17

Jo ja l'he vist i si, fa spoilers, bastants i un de molt gros.

roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 101
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

dc. 14 set. 2016, 13:52

rexelperro ha escrit:

Només mirant algun tràiler llarg que hi ha, ja es veu el Gear... xD

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dj. 15 set. 2016, 02:20

MALES NOTICIES!
Tant Carles Lladó (Luffy) com en Marc Zanni (Zoro) NO PARTICIPARAN EN EL DOBLATGE DE LA PELI!!!! Encara no ha començat el doblatge i per tant es pot arreglar però de moment els dos han dit que no a fer els seus personatges, en el cas d'en M.Zanni va dir que no a dirigir la peli per problemes d'agenda però no hi havia problema per fer d'en Zoro, però alguna cosa ha passat amb en Carles que ha fet que aquest no participi en la peli i en M.Zanni, per amistat, ha decidit no participar tampoc...
http://marczanni.blogspot.com.es/2016/0 ... piece.html

L'únic que podem fer es spam al twitter i al facebook de Selecta Visión per que arreglin aquesta situació abans de que comenci el doblatge i que ja sigui irreparable...

roger_anime_cat ha escrit:
rexelperro ha escrit:

No es el Gear del que parlo, es de cert personatge que "està mort" i que a sobre te un poder de fruita del diable bastant important, no sé si m'explico xD
Spoiler: mostra
Es a dir, que surt en Sabo amb la fruita Mera Mera de l'Ace, a mes tmb surt l'Spandam i en Lucci del CP0, l'Akainu com a Almirall de Flota, el Gear 4, tots els membres de la tripulació amb el nou aspecte...

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 15 set. 2016, 02:22

rexelperro ha escrit:
MALES NOTICIES!
Tant Carles Lladó (Luffy) com en Marc Zanni (Zoro) NO PARTICIPARAN EN EL DOBLATGE DE LA PELI!!!! Encara no ha començat el doblatge i per tant es pot arreglar però de moment els dos han dit que no a fer els seus personatges, en el cas d'en M.Zanni va dir que no a dirigir la peli per problemes d'agenda però no hi havia problema per fer d'en Zoro, però alguna cosa ha passat amb en Carles que ha fet que aquest no participi en la peli i en M.Zanni, per amistat, ha decidit no participar tampoc...
http://marczanni.blogspot.com.es/2016/0 ... piece.html

L'únic que podem fer es spam al twitter i al facebook de Selecta Visión per que arreglin aquesta situació abans de que comenci el doblatge i que ja sigui irreparable...

roger_anime_cat ha escrit:
rexelperro ha escrit:

No es el Gear del que parlo, es de cert personatge que "està mort" i que a sobre te un poder de fruita del diable bastant important, no sé si m'explico xD
Spoiler: mostra
Es a dir, que surt en Sabo amb la fruita Mera Mera de l'Ace, a mes tmb surt l'Spandam i en Lucci del CP0, l'Akainu com a Almirall de Flota, el Gear 4, tots els membres de la tripulació amb el nou aspecte...

Situantse quasi 300 capítols més enllà del que tenim doblat... xD Es lo suyo.
Y a veure si SV no la caga i aconsegueix portar les dos veus, ni que sigui al BD.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants