Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 546
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dl. 05 des. 2016, 21:13

Deixeu la política per als fils corresponents. Això és One Piece, no el congrés dels diputats. Va, fora fora.
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP!
Imatge
Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
Imatge@TeConPastas

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 379
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dl. 05 des. 2016, 23:24

Si no vaig errat en aquesta web esà prohibit obrir debats polítics o qualsevol d'aquests temes tant controversials, us esteu passant quatre pobles. Jo només dic que Selecta és catalana i al principi servia només per a fer de mediadora entre sèries o películes i la televisió, i amb qui més treballaven era amb TV3. Ara els temps l'han canviat, tant en la directiva com en els diners (i es nota molt), el seu "modus operandi" és molt simple: "A no ser que es porti al cinema del català nosaltres només si ens el regalen", per això no és tan probable com algúns penseu ni tant llunyà com ho pensen altres. Tenim dues possibilitats que es poden intercalar:
1. Ells mateixos han dit que els està anant força bé (que també amb lo poc que han invertit els hi ha d'anar de puta mare...) i van dir que si anava bé es plantejarien portar les altres als cinemes i, ja està, ja tenim la causa-efecte. Encara és aviat per parlar-ne però en números grans com els cinemes ja us dic jo que necessitaran sí o sí un doblatge català (encara que sigui una estrena molt limitada).
2. TV3 està canviant. Us ho puc assegurar per què hi estic una mica ficat (ojo! no dic en l'anime! però s'estan plantejant moltes coses que fins ara feien malament). Qui hagués dit fa tan sols sis mesos que portarien el Conan que l'havien deixat tirat de repent per "males audiències"? I, tachan! Continuament la sèrie amb més audiència del canal! El impuls que està donant aquest anime, més la popularitat més alta que té One Piece, més que TV3 ja s'han ficat en Gold (no directament) i sumant-li que Selecta cada 2x3 està en contacte per portar anime (i One Piece no crec que sigui una excepció ni molt menys), us puc assegurar que la cosa va poc a poc però va bé.
PD: Sempre Selecta s'ha servit amb la excusa de: "som una empresa petita, no podem fer miracles", però ara només cal veure quant anime porten i quan abans per a veure que perfectament es poden permetre les 11 películes encara que no els surti tant bé.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2774
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 06 des. 2016, 01:26

Jo sempre penso que aixo es un sense sentit, es a dir, si les ventes els van mal no es plantejaran una reedicio en catala (suposant que les posesin als cines)? Pero en canvi si van be si? I si aqui a Catalunya passem de comprarlos com a protesta que? Hem de comprarlos la peli nomes per a esperar una futura reedicio en catala que potser no arribi? Va home va....

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 222
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 06 des. 2016, 12:11

Estic d'acord amb el que diu Cortexian05, Selecta llicencia animes a tort i a dret últimament però fot la merda d'excusa de que són una empresa petita per currar-se un doblatge que no soni a estudi de València per estalviar-se unes peles (tenen qualitat però ja cansa sempre les mateixes veus).
No dic que no faci esforços amb altre animes com Ataque a los titanes, Saint Seiya o Tokyo Ghoul (Han ficat la veu Graciela Molina a l'agent Akira Mado), però la qualitat no és la mateixa.
No fa gaire vaig llegir que el estudi que dobla l'anime Assasination Classroom han fotut canvis de veus sense consultar-ho amb Selecta, que passa, que no tenen algú per vigilar que aquestes coses no passin?
Selecta s'està columpian massa amb detallets com aquest que no s'haurien de tornar a repetir, ja que és ella la que paga i la que rep l'impacte directe de les critiques dels consumidors.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 568
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dt. 06 des. 2016, 12:13

fabrebatalla18 ha escrit:
Jo sempre penso que aixo es un sense sentit, es a dir, si les ventes els van mal no es plantejaran una reedicio en catala (suposant que les posesin als cines)? Pero en canvi si van be si? I si aqui a Catalunya passem de comprarlos com a protesta que? Hem de comprarlos la peli nomes per a esperar una futura reedicio en catala que potser no arribi? Va home va...

exactament, es com els dvds de series anime k fan selecta i cia., quan vaig a salons dl manga esk ni mels miro pk el 99.9% no estan en catala (tema preu apart, k tb te telita... un putu dvd a 1€ i poc + 3 o 4 capis o una peli = 20€?? i crec k ultimament ha baixat una mica pro tot i aixo.. joderrr...), llavors passo de comprarlos xD i per tant trobaria absurd k ara sortissin dient "esk si no es venen els animes k hem tret, no els reeditarem amb l'audio catala"... collons, potser aki a catalunya no es venen PRECISAMENT pk no estan en català XD
Imatge

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 379
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dt. 06 des. 2016, 14:46

Conversa que he tingut amb Selecta avui pel facebook:

- Selecta: Sentimos mucho que no esten en Catalán, aunque podrás de disfrutar pronto de One Piece Gold!
- Jo: Si de verdad lo sentis tanto vosotros sois quien podeis solucionarlo, solo hace falta ver la mayoría de comentarios en cualquier entrada que abrais sobre One Piece para demostrarlo... (per exemple, amb la publicació que van ficar ahir de la promoció que van amb les figures quasi tots els comentaris són de gent demanant el català, que per cert, cada comentari d'aquests està ple de "me gusta"s...)
- Selecta: No es tan sencillo.

Jo alucino. Ara no que no em vinguin amb que "no podem doblar-les en català per motius fora de la empresa" ja que si tenen Gold doblada en català, per que haurien de tenir problemes amb les altres?! A veure, que això és tan fàcil com voler ficar la cartera o no.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 222
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dt. 06 des. 2016, 17:14

Jo alucino. Ara no que no em vinguin amb que "no podem doblar-les en català per motius fora de la empresa" ja que si tenen Gold doblada en català, per que haurien de tenir problemes amb les altres?! A veure, que això és tan fàcil com voler ficar la cartera o no.

Doncs senzillament perquè no són ells els han pagat el doblatge sino el departament de Cultura de la Generalitat.
MAI confiis amb Selecta per doblatges "regionals", castellà i pa lante.

Salut!

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 146
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dt. 06 des. 2016, 22:33

Si que es "tan sencillo" únicament tenen que pagar ells el doblatge català, lo que passa es que no els hi dona la gana, si tv3 no paga ells no doblen res... son aixi de mal parits, i a sobre saben que seria rentable (perque no estem parlant d'una serie nova com podria ser Shingeki, Assassination, Tokyo Ghoul... estem parlant de One Piece que hi ha el doble de capitols en català que en castellà, que de 40-50 cinemes a tota Espanya on van donar Gold, mes de 30 van ser a Catalunya en català... crec que es evident on es vendria mes One Piece...)

624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1748
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

ds. 04 març 2017, 21:16

Hi ha alguna novetat respecte alguna proxima emisio de OP de nous capitols?
Imatge

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 546
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 04 març 2017, 22:29

624715380 ha escrit:
Hi ha alguna novetat respecte alguna proxima emisio de OP de nous capitols?

No.
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP!
Imatge
Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
Imatge@TeConPastas

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dj. 23 març 2017, 03:28

Al Saló del Còmic de BCN sortirà a la venta Gold, en DVD, Blu-ray i edició Especial.
L'única pel·lícula que estarà doblada en Català, l'única que compraré i perquè es One Piece, si fos un altre serie no els hi donaria els diners després d'haver tractat al public català tan malament...
L'edició col·leccionista es una merda mes gran que la cara dura dels de Selecta, esteu avisats xD
Ve un llibre de 24 pagines, 4 videos grabats al saló del manga i els trailers en català i castellà...
Es a dir, una merda punxada amb un pal, una edició col·leccionista que fa pena per 34€

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

ds. 09 set. 2017, 16:50

A l'octubre començarà una enviada massiva de missatges a TV3 per que torni One Piece, per qui vulgui poso el link de Facebook on s'explica tot
https://www.facebook.com/onepiececatala ... nref=story

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 78
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

dj. 14 set. 2017, 19:46

Hola, m'agradaria saber perquè a l'opening del capítol 303 (El culpable és el capità Ruffy. La persecució del gran cirerer perdut) hi surten dos personatges que res tenen a veure amb la sèrie

http://www.subeimagenes.com/img/one-piece1-1777093.html
Imatge Subido en subir imagenes
Imatge

Imatge

i també perquè les veus d'en Kaku (2º agent del CP9 més fort) i d'en Paulie (un dels mestres d'aixa) van canviar (les primeres m'agradaven molt més), espero que no sigui pel mateix motiu que la veu d'en Rob Lucci com a narrador.

Demano disculpes si les preguntes d'aquest comentari ja s'han respost amb anterioritat en aquest mateix fòrum

I Gràcies!

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1811
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16

dj. 14 set. 2017, 21:22

lizgon ha escrit:
perquè a l'opening del capítol 303 (El culpable és el capità Ruffy. La persecució del gran cirerer perdut) hi surten dos personatges que res tenen a veure amb la sèrie

Són en Tackey i Tsubasa, els autors de la cançó original japonesa.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dv. 15 set. 2017, 00:40

lizgon ha escrit:
i també perquè les veus d'en Kaku (2º agent del CP9 més fort) i d'en Paulie (un dels mestres d'aixa) van canviar (les primeres m'agradaven molt més), espero que no sigui pel mateix motiu que la veu d'en Rob Lucci com a narrador.

Les veus van canviar segurament perque els actors no van poder tornar a fer els seus personatges, o no els va interessar, pensa que del capitulo 290 al 291 van passar 4 anys, aixi que es normal que hi hagin veus que canviïn després de tant de temps sense seguir doblant la serie.
Els actors van tornar a la serie per fer les veus d'en Johnny i en Yosaku al capítol 336 (especial d'en Chopperman) i el que feia la primera veu d'en Kaku va fer la veu d'en Kuma a Thriller Bark. Així que no, no es el mateix cas que la veu d'en Rob Lucci/Narrador, que va morir per un cancer.
rexelperro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 17 set. 2017, 05:14, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants