Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dg. 13 maig 2018, 17:38

EnricCat ha escrit:
Hola,

No puc descarregar els epísodis.

Quan li dono a DLC descarega un .rar amb una pinta a virus...

On puc els puc trobar?

Gràcies,

Hola EnricCat, si ho dius pel .rar que pesa tan sols un KB això és per a descarregar-te el DLC recopilatori, és a dir, un arxiu que conté els enllaços a tots els episodis pujats a MEGA, són els links de MEGA recopilats en un sol arxiu per a protegir-los i així durin el màxim possible en línia. Si obres aquest arxiu amb el JDownloader (o Mipony suposo ja que no ho he provat) se't carregaran els 516 arxius amb el seu pes corresponent al capturador del programa i els podras descarregar. Espero haver-te aclarit el dubte i que estiguis més tranquil, sino a esperar a que en Redyck t'ho expliqui millor ^^u :adeu:

Ittoryu
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 16 juny 2018, 12:02

ds. 16 juny 2018, 12:08

Bones!
M'he descarregat el DLC recopilatori i he començat a descarregar episodis al jdownloader. El problema està en que no puc descarregar els episodis des del 121 fins al 180, ja que el jdownloader diu que no estan disponibles (amb l'icona d'stop). Com puc solucionar-ho????

Moltes gràcies per la tasca que feu! Uns grans!!!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1202
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dg. 17 juny 2018, 08:53

Estic comprovant que m'estan tancant les comptes de Mega per infringir Copiright y ara mateix m'es impossible repujar res caigut. I pot ser sigui així durant un llarg temps, ho sento.
Mira a veure si algun altre usuari els pot compartir per un altre mètode.
Salu2.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dc. 20 juny 2018, 17:18

Imatge

Hace unos meses se inició una campaña para hacer que One Piece volviera a tv3 pero se paralizó porque coincidió con el 155 y la intervención a tv3, ahora que ya ha vuelto todo a la normalidad se ha vuelto a activar este movimiento y hay novedades:
-Sabemos que los 2 buques insignias del anime en catalán que hay ahora en emisión (Detectiu Conan y la franquicia Dragon Ball) terminarán su contrato en 2019, por lo que tv3 se queda sin animes potentes (solo quedarán Doraemon y Shin-chan en la parrilla).
-También sabemos que Tv3 ha contratado a una empresa para que haga un estudio del mercado Japonés entre los 15-20 años para saber que series de animación triunfan allí, es decir, están buscando animes para emitir a partir del año que viene.
-Hemos hablado con la Consellera de Cultura, Laura Borràs, y es consciente de que pedimos mas anime en catalán y en concreto que vuelva One Piece.

Así que es el momento mas idóneo para ponernos en contacto con tv3 y pedir nuevos capítulos de One Piece.
Se puede hacer de varias formas, por twitter usando el hashtag #VolemOnePieceTV3 y citando la cuenta oficial de tv3 y en el Facebook oficial de tv3.
Pero sobretodo, lo mas importante es mandarles un mensaje a "Atenció a l'Audiència" cuyo link os dejo aquí http://www.ccma.cat/atencio/
En la sección de Series del 3xl. Seguramente os respondan que de momento no están interesados pero eso es normal hasta que no tengan asegurada la compra de una serie siempre dirán eso, hay que insistirles porque repito que hay documentos que demuestran que tv3 está buscando nuevos animes que emitir y tienen que saber que queremos que vuelva One Piece.
Os dejo las redes sociales de tv3:

https://twitter.com/tv3cat

https://www.facebook.com/tv3/

PD: Ho he posat en castellà perque es un "copia y pega" que estic fent a diferents forums (si coneixeu altres forums d'anime o de One Piece compartiu el missatge també)

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 265
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dj. 21 juny 2018, 16:24

En resposta a en Rexelperro, m'en alegro que estiguin buscant noves llicències d'anime, el que no em convenç es lo de tornar a la "normalitat", de moment ens han donat un respir en quan producció y pressupost, però no oblidem que això es una mesura excepcional per salvar el mobles, encara queda per resoldre el tema del IVA dels últims anys, a veure si ens tornen a donar la raó a nivell judicial com varen fer amb el IVA de anys anteriors.
Lo del estudi em sembla molt bona idea, així tenen en consideració la opinió del espectador jove que últimament el tenen una mica apartat.
A veure si es resol el contenciós que he esmentat abans, quan abans sortim d'aquest etzucac millor.
Gràcies per mantenir-nos informats Rexelperro, bona feina.

Salut!

Meian
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 25 juny 2018, 17:42

dl. 25 juny 2018, 17:51

Bones, pot ser que no funcioni ni el DLC normal ni l'alternatiu?

Alfàbrega
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

dt. 18 set. 2018, 17:01

Hola, moltes gràcies pel megapost, Redyck i col·laboradors. S'agraeix molt la feinada i que compartiu aquesta gran sèrie. És una llàstima que actualment no es puguin baixar els primers 180 capítols... Redyck, segueixes sense poder repujar a Mega? Algú coneix una altre manera per descarregar els capítols no disponibles? Potser algú pot "seedejar" l'existent torrent del nyaa del megapack? Salutacions!

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1202
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dt. 18 set. 2018, 21:47

Alfàbrega ha escrit:
Hola, moltes gràcies pel megapost, Redyck i col·laboradors. S'agraeix molt la feinada i que compartiu aquesta gran sèrie. És una llàstima que actualment no es puguin baixar els primers 180 capítols... Redyck, segueixes sense poder repujar a Mega? Algú coneix una altre manera per descarregar els capítols no disponibles? Potser algú pot "seedejar" l'existent torrent del nyaa del megapack? Salutacions!

M'han esborrat moltes de les comptes y enllaços que tenia de One Piece a Mega. Repujar tot una altre vegada seria una labor titánica. De totes maneres un dia d'aquets em posaré a la feina PERò voldria recomanacións de servidors on pugui pujar la serie sense que l'esborrin.

De moment teniu l'enllaç corregit del DLC Recopilatori en el Post principal però només estan disponibles els capítols del 181 al 516.

Salu2.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 19 set. 2018, 12:42

Home per dir servidors, wetransfer no esta malament, katfile (però has de tenir compte premium).
No et sabría dir quins més no he provat gaires més que vagin be en baixada, pero la questió es que a tu et vagi bé per pujar els arxius i siguin segurs.
Si algu te alguna opció més que la digui.

Salut!

PD: Si algú es pregunta perquè he posat Katfile és més que res per que existeixen database del Jdownloader i de vegades tens comptes premium d'aquest servidor d'entre molts altres.

Alfàbrega
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

dc. 19 set. 2018, 16:01

Redyck ha escrit:
M'han esborrat moltes de les comptes y enllaços que tenia de One Piece a Mega. Repujar tot una altre vegada seria una labor titánica. De totes maneres un dia d'aquets em posaré a la feina PERò voldria recomanacións de servidors on pugui pujar la serie sense que l'esborrin.

De moment teniu l'enllaç corregit del DLC Recopilatori en el Post principal però només estan disponibles els capítols del 181 al 516.

Salu2.

Gràcies per les esperances!! Ja m'he baixat els capítols disponibles. De moment m'espero a que re-pugis els primers 180 capítols o a que algú comparteixi per torrent. No havia vist mai l'anime de OnePiece i prefereixo començar pel principi. :-).

Jejeje, no tinc preses, he re-descobert moltes sèries de la infància i l'adolescència amb meravelloses release a AnimeLliure. Si puc col·laborar en alguna cosa, estic al vostre servei.

josep324
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 19 set. 2018, 18:37

dc. 19 set. 2018, 18:45

Hola,

M'uneixo una mica a la petició que fa l'alfbregà de si hi ha alguna anima caritativa que pugi pujar els capitols del 1 al 180.

Comentar a en Redyck que no hi ha presa i que lo primer es lo primer. I que hi ha pocs servidors que ofereixin tanta capacitat com mega amb una compta gratuita aixi com que no fiquin molts problemes per copyright. el més facil seria repujar a mega o mitjaçant torrent.

Salutacions.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dc. 19 set. 2018, 20:06

No és ben bé el que busqueu però a la web https://www.onepiececatala.cat els podeu veure online, i us podeu descarregar els mateixos episodis penjats online, la zona de descàrrega té el mateix problema que aquest tema ja que utilitzen aquesta release i el mateix DLC recopilatori, no han repujat els episodis en DD, només ho han fet per a veure'ls online. La pega és que t'has d'enregistrar i crear-te un usuari per a poder navegar per la web.

Ho comento com alternativa als 180 episodis que estan caiguts i veient que en Redyck ha tingut problemes amb l'allotjament dels episodis en DD i potser pot trigar molt de temps (tot el temps que necessiti i vulgui, només faltaria! :yeah: ) en repujar aquests primers 180 episodis. :adeu:

josep324
Usuari
Usuari

dc. 19 set. 2018, 22:29

Hey grácies Lizgon, desconeixia la Web he entrat i mirant a la zona de descarregues tenen per descarregar mitjançant torrent. De manera que he començat a descarregar per alla els 180 capitols inicials.
I es veritat que utilitzen el mateix release que va publicar en Redyck. De manera que si ell vol podria enllaçar el enllaç torrent al primer post i si vol i em dona permis intentaria pujar els 180 episodis de nou a mega. I li passaria a ell el link de manera que el pogues ficar al primer post.

Gracies.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 20 set. 2018, 16:28

josep324 ha escrit:
Hey grácies Lizgon, desconeixia la Web he entrat i mirant a la zona de descarregues tenen per descarregar mitjançant torrent. De manera que he començat a descarregar per alla els 180 capitols inicials.
I es veritat que utilitzen el mateix release que va publicar en Redyck. De manera que si ell vol podria enllaçar el enllaç torrent al primer post i si vol i em dona permis intentaria pujar els 180 episodis de nou a mega. I li passaria a ell el link de manera que el pogues ficar al primer post.

Gracies.

El problema, més que repujarl-los a MEGA és la rapidesa en que li tiren els enllaços a terra i de que els compte no donen per a més.
Torrent és una bona alternativa si algu esta disposat a posar-se de llavor (seed).
Pero la solució es posar un servidor nou i durador.

Salut!

josep324
Usuari
Usuari

dj. 20 set. 2018, 16:48

Frydivx ha escrit:
josep324 ha escrit:

Gracies.

El problema, més que repujarl-los a MEGA és la rapidesa en que li tiren els enllaços a terra i de que els compte no donen per a més.
Torrent és una bona alternativa si algu esta disposat a posar-se de llavor (seed).
Pero la solució es posar un servidor nou i durador.

Salut!

Doncs una altre possible solució seria crear un canal de telegram que es digués OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV) i penjar els arxius allà i que hi hagués una entrada al fòrum enllaçant al canal de telegram. De manera que qui volgués descarregar entres i pogués descarregar. En teoria la capacitat es ilimitada i el tamany màxim d'arxiu és de 1,5 gb (es podria agrupar per capítols).
Al tenir client web i de Windows entenc que sería bastant fácil de descarregar per la gent. El que desconec és la velocitat de baixada.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Steeler [Crawler] i 5 visitants