Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Julifeis
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dg. 03 set. 2017, 12:05

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dv. 01 març 2019, 16:34

Redyck ha escrit:
Julifeis ha escrit:
Bones, moltes gràcies per la feina.
Quins subtitols recomaneu per veure la versió en japonés d'aquesta relase?

Doncs ni idea. Aquí només tenim els subtítols forçats.

Potser fai algo malament. Pero quan poso audio 2 (japonés) s'escolta en japones pero no te subtitols, vamos com si fos una versió RAW.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1206
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dv. 01 març 2019, 17:51

Els subtítols forçats els tens en un arxiu apart que el trovaras en la secció d'Extres. I tingues en compte que només son forçats, es a dir, cartells y demés. NO son Complets.

sgadd31
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 20 feb. 2017, 16:53

dv. 08 març 2019, 22:57

Primer de tot agraïr-vos la gran feina que feu i seguiu fent x tots.
Estic arribant ja als últims episodis (507 actualment) i em demanava si en algun lloc, potser ja ho heu compartit abansi no he sigut capaç de trobar-ho, esta la continuació de l'anime però en manga, en català evidenment.

Mil gràcies.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 09 març 2019, 16:53

A Lluna Plena tenim molt manga fet en català, però no recordo si tenim just després del time skip o si ens falta quelcom.

https://llunaplenanofansub.blogspot.com ... -peca.html

Si ens falta quelcom digue-m'ho i intentare'm anar fent, però necessitem ajuda. Som molts pocs per lo que vendria a ser un projecte tan llarg.

Si algú sap netejar manga o traduïr de l'anglés o el japonés al català, o redibuixar, o editar (XD) estem sempre oberts a més gent :D
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Julifeis
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dg. 03 set. 2017, 12:05

dt. 12 març 2019, 09:56

Redyck ha escrit:
Els subtítols forçats els tens en un arxiu apart que el trovaras en la secció d'Extres. I tingues en compte que només son forçats, es a dir, cartells y demés. NO son Complets.

Vale, es aixo. M'encanta aquesta serie i la vull tenir en la millor qualitat posible en català i si mes a mes VO subtitulada seria la bomba, perque m'agrada tant que també vull poder veure-la en japones. Sabrieu dir-me on trobar nomes els subtitols en català o castellà d'espanya ben sincronitzats amb aquests videos.

P.D. No te a veure amb el post, pero estic planteijant-me comprar el manga de One Piece, i voldria saber si existeix en versió català, i si val la pena respecte a la versió en castellà.

Moltes gràcies.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants