Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dt. 26 nov. 2019, 13:12

Erik007 ha escrit:
racer21 ha escrit:
Quan dius programar una IA, et refereixes a agafar persones i que facin un remake de la sèrie/pel·lícula, oi?

Doncs no em referia a això precisament... Em referia literalment a programar una IA que examinant els capítols sigui capaç de dibuixar el que els falta als capis a dreta i esquerra per tal d'arribar a omplir una relació d'aspecte de 16/9... Si hi ha IAs que poden reescalar un video 1080p a 4K o a 8K (per exemple) suposo que s'en podria programar una que dibuixés el que falta als capis Anime que estàn en 4/3...

La de vegades que he somiat en poder veure Dragon Ball (la original sobretot) i Ranma en 16/9 i ja que hi som, a 4K també... xDDDDDDD

Hakyra ha escrit:
No es posible, l'unica manera seria si tens el material original abans de fer l'episodi i refer-ho a 16:9, cosa que es imposible.
L'unica sèrie que va ser capaç de fer aixo va ser South Park, com ha dit l'Adrià. Van agafar els arxius originals, van pulir els elements off screen i van re-renderitzarlos.
Per l'anime aixo es impossible, deixeu de voler Widescreen, demaneu full frame, que aixi veieu tota la imatge!!

Com comento, no crec que sigui impossible... És més, amb el que avança la tecnologia de les IAs, no crec que fos gaire difícil de programar... I encara que prefereixi Widescreen, també he comentat i sóc molt conscient que el millor és mirar-ho en la relació d'ascpecte original per no perdre imatge... Per això em vull comprar la release de Dragon Ball que està fent SelectaVision en BluRay, tot i ser amb imatge a 4/3 (em sembla recordar que la resolució és 1440x1080 si no m'equivoco)... Una cosa no treu l'altre... ;)

Salut!

Amb els anys acabara sortint algo, pero no esperis que faci magia i transformi la imatge de 4:3 a 16:9
Mira sino els AI upscalers, fan una feina acceptable a Molt Bona en molts pocs casos, pero la imatge final no es optima ni de bon tros...

Erik007
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: ds. 01 oct. 2011, 14:24
Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...

dt. 26 nov. 2019, 21:30

Hakyra ha escrit:
Amb els anys acabara sortint algo, pero no esperis que faci magia i transformi la imatge de 4:3 a 16:9
Mira sino els AI upscalers, fan una feina acceptable a Molt Bona en molts pocs casos, pero la imatge final no es optima ni de bon tros...

Això depèn del "reproductor" que fagis servir...

En el meu cas, per mirar contingut multimedia, faig servir un reproductor Zidoo Z10 forçant la sortida 4K permanentment. Aquest "catxarro" fa un reescalat "normal", ja que el SoC que porta no té IA. Quant miro contingut a menor resolució, es nota bastant que és un contingut reescalat, sobretot si el contingut és 720p o de menor resolució... Si és un 1080p ben codificat, pràcticament no es nota que estigui reescalat a 4K. En canvi, fa un parell de setmanes em vaig comprar la nVidia Shield TV Pro (el model 2019 que acaba de sortir). I aquest "catxarro" si que té upscaling per IA. I comparant amb el Zidoo amb el mateix video, es nota bastant la diferència. He provat amb diversos videos amb diverses codificacions a diverses resolucions i el que més em va sorprendre és que un video 1280x720@60fps amb el Zidoo patina bastant mirant-lo a 4K i en canvi amb la nVidia sembla que el video sigui com a mínim 1080p en comptes de 720p... Això si, el reescalat de la TV el tinc apagat perquè és una TV de 2016 i el reescalat que té és molt pèssim... xDDDDD

A més, un dia vaig poder veure una demo d'una TV Samsung 8K de la gama més alta d'aquest 2019 (que porten upscaling fins a 8K per IA) i realment vaig flipar amb colors... xD. El paiu va posar diversos videos, pero un que originalment estava a 720p es veia casi perfecte... A més, últimament les IA estan evolucionant molt ràpid... Potser m'equivoco, però aquests "deep fakes" es fan amb programes que s'ajuden de IAs, com per exemple aquest video que està pel youtube (que a més té la seu gràcia... xDDDDD)...

Simplement és qüestió que algú s'hi posi en serio i jo crec que en poc temps, algú ho farà... Mira si no un altre exemple, aquesta vegada la intro del Resident Evil 2 (em sembla que és el de la versió de GameCube, perquè el de PS1 tenia originalment una resolució de 340x340 o 360x360 o algu així per l'estil) fent servir una IA per fer upscaling des de 640x480 fins a 2560x1920...

Salut!
TV-Samsung 4K UHD-HDR UE49KS7000 / HOME CINEMA-Denon 7.1 AVR X1500h / MULTIMEDIA-Zidoo Z10 AndroidTV 3Tb + 3Tb & nVidia Shield TV Pro 2019

thegarfel
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

ds. 07 des. 2019, 18:43

Ara portem molts anys sense nous capis de One Piece i en Marc Zanni ja en fa 3 que no actualitza el seu blog :(, o sigui que res de notícies.

De Detectiu Conan si que n'han portat de nous, fem un enviament massiu de mssatges a TV3 aviam si s'animen? Ara tenen pasta...

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 339
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dg. 08 des. 2019, 16:31

thegarfel ha escrit:
Ara tenen pasta...

Com no sigui la del bar de dins TV3.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2630
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dg. 08 des. 2019, 18:20

La poca pasta que tenen l'estan gastant amb Conan. Quan es posin al dia, potser hi haurà més possibilitats per a altres sèries.
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

Rober Cabré
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 30 nov. 2019, 07:12

dg. 15 des. 2019, 01:01

Gracias.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 156
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dg. 22 des. 2019, 04:00

Jo es que no he deixat de enviar missatges a tv3 xD un al mes desde el 2016 o aixi. Si, soc un pesat pero no costa res dedicar un parell de minuts al mes per One Piece.

I si, tv3 te pasta però nomes inverteix en la cadena principal i estan enfonsant la resta de canals, a principis de la decada era impossible imaginar la fi del 3xl, pero es que comencem la nova decada amb el mes que probable fi del mismissim Club Super3... tant de bo canviïn al Sanchis i tota la directiva perque estan enfonsant tots els canals...

Tonialacreu
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 24 juny 2012, 16:54
Ubicació: Valencia

dl. 23 març 2020, 21:54

Algu sap si se pot descargar els capituls de one piece en torrent? per que per mega va a tardar molt xD (estic buscant y no le vist, en el jdownloader no me descarga de mega i anar posant 1 per 1 cada link pa descargar desde el navegador es un pateo xD

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1321
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 24 març 2020, 08:21

Al primer post hi ha un enllaç per descarregar per cada saga (per exemple, DLC Recopilatori dels Capítols 1 al 180) de manera que no has d'anar afegint episodis al JDownloader un per un.
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1212
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dt. 24 març 2020, 19:40

.:MorPheuS:. ha escrit:
Al primer post hi ha un enllaç per descarregar per cada saga (per exemple, DLC Recopilatori dels Capítols 1 al 180) de manera que no has d'anar afegint episodis al JDownloader un per un.

Ho sento. Hem semlbla que aquest métode ja no funciona. Quan pugi eliminare els enllaços.

Tonialacreu ha escrit:
Algu sap si se pot descargar els capituls de one piece en torrent? per que per mega va a tardar molt xD (estic buscant y no le vist, en el jdownloader no me descarga de mega i anar posant 1 per 1 cada link pa descargar desde el navegador es un pateo xD

En el JDownloader es pot afegir el DLC complet y descarregar després els episodis que vulguis. I a mi em funciona correctament (això si, Mega et talla la baixada quan superes uns quants giges si no ets premium).
Una alternativa a JDownloader que veig que funciona es utilitzar Mipony.

Salu2.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants