Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 379
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dc. 26 oct. 2016, 18:53

Sabeu el nom d'alguns dels actors de doblatge dels pirates que ataquen al vaixell en l'escena del vídeo?

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dc. 26 oct. 2016, 20:09

intervención, per això mateix. Hi ha persones que s'esperen a que surti l'anime i si veuen que no surt, doncs compren el manga.Per això triguen tant a emetre l'anime, per pescar als impacients

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2762
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 26 oct. 2016, 20:26

zarkillo ha escrit:
intervención, per això mateix. Hi ha persones que s'esperen a que surti l'anime i si veuen que no surt, doncs compren el manga.Per això triguen tant a emetre l'anime, per pescar als impacients

Be, es una teoria que t'has tret del no res, suposo, aixi que tampoc fa falta discutirla massa, sense cap confirmacio oficial aixo sincerament te poc sentit, i mes tenint en compte que TV3 (una empresa publica) li deu donar força igual el que passi amb el manga, venut per una empresa privada...

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dj. 27 oct. 2016, 17:09

Tens raó. Simplement era una opinió d'una possible raó. Ptser m'he equivocat. Demano disculpes de totes maneres.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 146
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dv. 28 oct. 2016, 18:20

Cinemes on es veurà One Piece Gold
Imatge

Eh! però desprès la gent riu quan dius que el major numero de fans de One Piece d'Espanya es troba a Catalunya... i Selecta sense doblar la resta de pel·lis, sincerament, desitjo moltíssim que siguin totes un fracàs monumental i que es fotin els de Selecta, per la meva part a excepció de la pel·li Gold faré un boicot total a Selecta, i fins que no hi hagi doblatge català de One Piece no tornaré a comprar res més a Selecta.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 222
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dv. 28 oct. 2016, 19:39

rexelperro ha escrit:
Cinemes on es veurà One Piece Gold
Imatge

Eh! però desprès la gent riu quan dius que el major numero de fans de One Piece d'Espanya es troba a Catalunya... i Selecta sense doblar la resta de pel·lis, sincerament, desitjo moltíssim que siguin totes un fracàs monumental i que es fotin els de Selecta, per la meva part a excepció de la pel·li Gold faré un boicot total a Selecta, i fins que no hi hagi doblatge català de One Piece no tornaré a comprar res més a Selecta.

Ja, jo pensava ser més cruel encara i no anar a veure el film, pero al publicar la llista, m'ho he replantejat, la veritat.
N'he contat poc més de 50 cines i el 70% serà aqui i excepte 2 o 3 cinemes (dintre de Catalunya) en versió catalana.
Que segueixin amb aquesta mecànica que els hi sortirà rodó.
Això si, si es doblen la resta de pelis encara que sigui gràcies a TV3, els hi donaré per el cul als de Selecta, així de clar.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

ds. 29 oct. 2016, 19:05

Això es el "colmo de los colmos" tv3 fa un sorteig de One Piece, i el premi es un dvd de Strong World i de Z, les dues pel·licules que no els hi ha donat la gana doblar... tela i a sobre no ho diuen que només estan en castellà...

Per cert, Selecta ha dit que si les pel·lis van bé potser continuen ells la serie, en castellà clar, COMPRARAN el doblatge castellà a Arait per fer els DVDs i demanaran a tv3 que CEDIN GRATUITAMENT el doblatge català, i obviament, cuando arribin al 516 ja no doblaran RES en català, només en castellà...

Marcuz M Law
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 15 feb. 2016, 21:03

dv. 04 nov. 2016, 00:32

Trobo molt trist això del sorteig dels DVDs. També es trist que tv3 no aposti per la resta de películes, espero i desitjo que després de veure l'èxit de la película de Gold es posin les piles i comencin a doblar la resta (si més no la Film Z i Strong World). Collons, que tenim uns dobladors de puta mare a Catalunya (sincerament el doblatge en castellà per mi és durillo). I de pas aviam si espabilen també amb la sèrie. Somiar és gratis

eldar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 12 nov. 2014, 23:01

dv. 04 nov. 2016, 12:24

alguien va a ripear los blurays de z y strong world??

RubeNGC
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 13 març 2013, 13:21

ds. 05 nov. 2016, 09:53

Bones a tots!!!
es la primera vegada que escric, no soc molt d'escriure en fòrums ^^u , pero soc molt fan de one piece, i sobretot en català, inclus ara estic ajuntant tos els capitols de 20 en 20 treien-li la canço del principi, la del final i els intermitjos per poder-los veure de cop sense interrupcions. tambe he vist fins al 762 del anime i fins al 845 del manga, començo a pensar que tinc un problema :profident: , pero estic molt enganxat amb aquesta serie, i el doblatge al catala es fabulos, i tota la feina que heu fet aqui es bestial :yeah: .

nomes us vull fer una pregunta, que segurament s'ha fet moltes vegades ^^u , quan emetran mes capitols en catala? (517 cap amunt)

merci per tot :yeah: i disculpeu les molesties.
:adeu:

eldar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 12 nov. 2014, 23:01

ds. 05 nov. 2016, 11:26

RubeNGC ha escrit:
Bones a tots!!!
es la primera vegada que escric, no soc molt d'escriure en fòrums ^^u , pero soc molt fan de one piece, i sobretot en català, inclus ara estic ajuntant tos els capitols de 20 en 20 treien-li la canço del principi, la del final i els intermitjos per poder-los veure de cop sense interrupcions. tambe he vist fins al 762 del anime i fins al 845 del manga, començo a pensar que tinc un problema :profident: , pero estic molt enganxat amb aquesta serie, i el doblatge al catala es fabulos, i tota la feina que heu fet aqui es bestial :yeah: .

nomes us vull fer una pregunta, que segurament s'ha fet moltes vegades ^^u , quan emetran mes capitols en catala? (517 cap amunt)

merci per tot :yeah: i disculpeu les molesties.
:adeu:

En varios lugares he leido que la gente ha preguntado a TV3 y que les han contestado que ya no estan interesados en one piece :( ... no se que veracidad hay en eso, pero en distintos lugares lo he leido

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dg. 06 nov. 2016, 02:31

A mi mateix m'ho van dir per correu els malpar.... en fi, seguirem amb 20 hores al dia de super3 amb series infantils...
Sobre la pel·lícula Gold, la meva opinió de la traducció i de les veus:
Molt content de tornar a escoltar als mugiwaras amb les veus de sempre, però decebut per la traducció, ha sigut un pas enrere enorme, si una cosa característica te el doblatge català es que cada cop es deixen mes paraules en japonès i aquesta pel·lícula ha sigut tot lo contrari.
Escoltar a en Luffy dient "Tercera Marxa" i "Quarta Marxa" ha sigut horrible, i el Kairoseki que sempre s'ha dit així de cop que diguin "Pedra Marina"... Ep! que son traduccions correctes pero si ja estava bé abans per que canviar-ho? Espero que si en un futur es doblen la resta de pel·lis deixin la direcció a en Marc Zanni (ja que no ha sigut ell el director aquest cop i s'ha notat molt) que ell si que sap com tractar One Piece.
Per altre banda, el tema de les veus, els mugiwaras genials com sempre, els personatges de la pel·li m'han semblat veus molt encertades, com a molt canviaria la veu de la Baccarat per la de Carina i la de Carina per la de Baccarat, però això només per trobar alguna pega, igualment son veus genials.
Amb el tema dels personatges que son de la serie, aqui ja la cosa canvia, la veu de Koala m'ha semblat bona però tampoc ha parlat suficient com per donar una opinió, la nova veu d'en Lucci la veritat es que m'agradat molt crec que li queda molt bé al personatge (l'actor original va morir fa uns anys), la nova veu de l'Spandam no m'agrada gens, crec que tindrien que haver buscat una veu mes semblant a la d'en Quim Sota (veu de l'Spandam pero que es va jubilar) que va fer un Spandam sublim a Enies Lobby, la veu que li han posat no m'agrada gen, es una veu molt típica del doblatge català, fa moltes veus de fons i algun cop fa personatges secundaris (Karsee, X-Drake...) però es que de veritat, la seva veu no m'agrada gens, ho sento per l'actor però es que es una veu que no m'agrada gens, em resulta desagradable d'escoltar (crec que es l'Iván Cánovas), la d'en Sabo ha estat bé però crec que li ha faltat força, m'ha semblat una interpretació molt sosa.
Però la de l'Akainu... la de l'Akainu es horrorosa, es sens dubte la pitjor veu triada de tot el doblatge català de One Piece, no només no s'assembla en res a la veu que l'Akainu tenia a Marineford, es que directament no li queda ve al personatge, es una veu sense força, crec que hauria quedat molt millor per l'Akainu la veu d'en Raise Max (que el dobla el Domenech Farell, veu d'en Buggy i el Duval) ja que es un actor molt bo que te molts registres de veu i que pot fer una veu seria que li quedi bé a l'Akainu, de fet només que ho fes una mica mes seriós de com ho ha fet amb en Raise Max ja li quedaria perfecte a l'Akainu, però sens dubte la veu triada per interpretar a l'Akainu ha sigut un error abismal.

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 467
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dg. 06 nov. 2016, 10:09

Ja he vist One Piece Gold al cine en català i m'ha semblat una molt bona peli i una magnífica experiència. El doblatge (tret la veu de l'Akainu i de l'Spandam) m'ha semblat sublim, els actors ho han fet genial. La peli té de tot, combats èpics, moments d'humor on tothom ha rigut, visualment es fantàstica (molt millor que l'anime) i amb alguns moments puntuals que toquen la fibra sensible.

Si encara no heu anat al cine, que sapigueu que la peli estarà fins dijous només en teoria (la llista de cinemes està al facebook de Selecta Visión i la peli surt al apartat eventos a cinesa). Crec que es bona idea anar a veure-la per ajudar a que One Piece continuii viu al nostre país, i si a Catalunya es veu més que a la resta d'Espanya potser s'animen a doblar al català les pròximes pelis també o potser les antigues. Jo estic per tornar-la a veure i tot del que m'ha agradat, potser vaig el dia de l'espectador (dimecres).

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2183
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dg. 06 nov. 2016, 11:08

En el tema de canvis en el doblatge català en la serie i amb les pelicules també i va haver alguns canvis a la peli la resurrecció den freezer. La Bulma li diu a en Yaco que en Vegeta i en Goku son saiyans. Realment es el nom ven traduit pero desde sempre haver escoltat super guerrers sem va fer extrany.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: raulgm i 6 visitants