Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dc. 19 oct. 2016, 11:49

rexelperro ha escrit:
Pregunto a tv3 perque no han participat en el dobltage de les pel·lis de One Piece y em diuen això:
Respecte de la seva consulta podem dir-li que no tenim llicència per a emetre més capítols d’aquesta sèrie i que tampoc no tenim previst adquirir-los.
Ho lamentem.
No té ni cap ni peus la resposta ja que jo no he dit res de la serie, però en fi, no son bones noticies tampoc... Tindriem que enviar misstages tots per que vegin que hi ha interes.

si k te sentit, et diuen k no nomes no pensen fer les pelis sino k per ara tampoc tenen llicencia per la serie en general i no tenen planejat adkirirla per doblar mes capis o pelis; la peli k han doblat suposo k va ser per interes de selecta per vendre mes dvds/blurays.. el k no te sentit esk ho facin amb una sola peli xd potser volien pendre'ns el pel als catalans pk compressim totes les pelis i despres ens fotessim la castanya (mai mes ben dit pk comencen a sortir per la castanyada XD) al veure k nomes estan en castella
Imatge

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 147
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dj. 20 oct. 2016, 16:51

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dv. 21 oct. 2016, 21:44

En vista de la resposta de TV3, m'acaba de venir una idea al cap.
Es tracta de que tots els que estem interessats a veure One Piece en català, col·laborem amb una aportació econòmica (5 euros, per exemple), i amb tota la quantitat reunida, veure si podem pagar als dobladors i al traductor i aconseguir uns àudios, amb els quals després podem fer el ripeig nosaltres mateixos.
Primer seria veure quantes persones podem captar per fòrums, xarxes socials... Després fer un presupost, parlant amb els dobladors de One Piece i fer un càlcul estimat del que sortiria per cada persona. Caldría saber:
1-Si els dobladors estarien disposats a ser contractats per nosaltres.
2-Buscar una via fiadora i legal per recollir els diners.

Sembla descabellat, però és una idea que acabo de tenir, no sé si és absurda, dolenta, inviable, bona, innovadora...Però per donar idees que no sigui, i a més les idees són de franc.
Què penseu?
Em podeu tirar pedres, em podeu matar si voleu... No ho faig amb mala fe, potser si ho faig amb ignorància, ja que no sñe si he dit una gran bajanada.
Gràcies per escoltar-me companys.
Salutacions i una abraçada a tots.

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 382
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dv. 21 oct. 2016, 22:36

La idea s'ha plantejat varies vegades fa molts anys en varies sèries. Desgraciadament aquest mètode és desorbitadament inviable. No sé quan costa exactament la mena de doblatge de One Piece però un doblatge d'un capítol en castellà d'un estudi normalillo ronda els 1.000/2.000€. Si tenim en compte que One Piece en català es dobla a Barcelona m'atreviria a dir que pot arribar a costar 3.000€/4.000€ per capítol. Si fem números per una película normal de One Piece (que ronden 1h 45m) costaría 13.500/18.000€. Pot semblar una xifra extremadament desorbitada però tenint en compte que normalment aquestes coses passen per indústries d'alt cost com la TV, cinema i edicions físiques és un preu no gaire alt de lo normal.
Aquesta és la gran "putada" que té l'anime en català, que només és dobla a Barcelona (dels llocs més cars) i aixó fa que sigui difícil avançar-ne en temps de crisi. De fet, és per aixó que al ser un doblatge tan car l'anime en català té molt bona reputació.
Tal com està tot ara l'únic que podem fer és fer-nos notar, ja sigui amb peticions de change.org o enviant continuus correus a Atenció a l'audiència o a les xarxes de TV3.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dv. 21 oct. 2016, 22:46

Hi ha creada alguna petició de change.org per demanar One Piece a TV3?

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 21 oct. 2016, 22:50

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

ds. 22 oct. 2016, 05:18

Per doblar nous capítols això es inviable però per doblar un parell de pel·lis es possible, suposo que es qüestió de posar-se en contacte amb Selecta Visión, ells ja han tingut una experiència similar amb Bola de Drac, els valencians i els gallecs van tenir que pagar ells mateixos el doblatge de La Batalla dels Déus i crec que actualment ho fan per la Resurrecció d'en Freezer, així que es possible, tot es parlar amb Selecta i que ens digui que es tindria que fer (ja que ells tenen els drets de les pel·lis) i si ens poden guiar una mica millor.
Això sí, em sembla molt fort arribar a aquest punt amb una serie com One Piece que únicament te èxit a Catalunya i que mentrestant a la resta d'Espanya puguin tenir totes les pel·lis doblades d'aquest anime que no veu ningú quan el donen en castellà...

EDIT: La petició de Change ja està tancada, es tindria que crear una de nova o si no hi ha una pagina de facebook que es dedica a organitzar enviades de missatges massives a tv3 demanant una serie, jo he proposat que ho facin de One Piece amb les pel·lícules ja que es el moment ara però ningú em respon, potser si alguns de vosaltres ho demaneu també ens fan cas i ho organitzen.
https://www.facebook.com/VolemMesAnime/?hc_location=ufi

O es pot contactar amb ells directament per aquí:
http://volemmesanimealcanalsuper3.jimdo.com/contactar/

Jo ho faria de les dues maneres, pel facebook i per correu.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2825
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 22 oct. 2016, 09:10

A mi em sembla absurd per 2 motius:
Ja paguem impostos per a que TV3 tingui diners, el problema esta en que se'ls gasta en altres coses i ha abandonat la programació juvenil amb l'excusa de la crisis.

Em nego a financiar el doblatge de les pelis a SV, son molt pillos, per a ells 15 mil euros no son "res" comparat amb els beneficis que treurien, sempre fan igual amb el catala, volen beneficis amb 0 inversions (recordeu que TV3 els regala els doblatges o si no casi casi ja que si fesin com TVG o l'antic canal9 que els cobrava el doblatge no el posarien als DVD/BD com tampoc posen el gallec i valencia).

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

ds. 22 oct. 2016, 14:37

Jo crec que la idea de TV3 és esperar a que els costos per adquirir els capítols sigui més baix, és a dir, no és el mateix comprar els capítols de One Piece nous de trinca un cop ha sortit, que comprar al cap d'uns anys que ja estaran més rebaixats. No creieu?

Cortexian05
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 22 oct. 2016, 14:41

Home, ja té més de 5 anys l'últim capítol que van comprar. Quan varen comprar la saga de Sabaody em sembla que no feia ni 1 any que es va emetre al Japó.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 225
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

ds. 22 oct. 2016, 16:16

TV3 es va gastar una pasta per aconseguir fins on està doblat i eren moments en que la pela no es mirava tant com ara, però ara deuen estar més barats els drets que quan s'cabaven de emetre al Japó, això segur, a Selecta entre que la peli de Gold li deu haver sortit quasi regalada i que les pel·licules anteriors la més nova era si no vaig errat del 2013, els hi deu haver sortit superbarat y més si les ha aconseguit totes juntes.
Minima inversió per un benefici màxim.
Els de Selecta són agoreros.

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu

dc. 26 oct. 2016, 16:43

https://www.youtube.com/watch?v=yVi5n-j ... youtu.be&a
no entenc perque han canviat els noms dels atacs d'en Luffy... hi espereu que no diguin Segona/Tercera/Quarta Marxa en comptes de Gear Second/Third/Fourth i l'Ultra Pindola d'en Chopper i les seves transformacions (Ultrapotes, Ultra braços...) o que diguin Luffy en comptes de Ruffy... els de Selecta crec que no han pensat en que potser tenim 516 capítols ben doblats...

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dc. 26 oct. 2016, 18:16

Potser TV3 encara no vol fer-se amb els drets de One Piece així com Detectiu Conan per conveni de comerç amb els venedors dels mangues (còmics), perquè sinó no es vendrien els mangues si surt l'anime aviat.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 553
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 26 oct. 2016, 18:26

Eh.......... el manga de Conan aquí a Espanya és un despropósit, i el de One Piece va MOLT avançat. A part que és imposible que surti l'anime abans que el manga XD
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP!
Imatge
Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
Imatge@TeConPastas

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants