Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-516 (Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

dv. 15 set. 2017, 16:08

rexelperro ha escrit:
lizgon ha escrit:
i també perquè les veus d'en Kaku (2º agent del CP9 més fort) i d'en Paulie (un dels mestres d'aixa) van canviar (les primeres m'agradaven molt més), espero que no sigui pel mateix motiu que la veu d'en Rob Lucci com a narrador.

Les veus van canviar segurament perque els actors no van poder tornar a fer els seus personatges, o no els va interessar, pensa que del capitulo 290 al 291 van passar 4 anys, aixi que es normal que hi hagin veus que canviïn després de tant de temps sense seguir doblant la serie.
Els actors van tornar a la serie per fer les veus d'en Johnny i en Yosaku al capítol 338 (especial d'en Chopperman) i el que feia la primera veu d'en Kaku va fer la veu d'en Kuma a Thriller Bark. Així que no, no es el mateix cas que la veu d'en Rob Lucci/Narrador, que va morir per un cancer.
Steve Maister ha escrit:
lizgon ha escrit:
perquè a l'opening del capítol 303 (El culpable és el capità Ruffy. La persecució del gran cirerer perdut) hi surten dos personatges que res tenen a veure amb la sèrie

Són en Tackey i Tsubasa, els autors de la cançó original japonesa.

Moltes gràcies a tots dos, la veu d'en Kuma a Thriller Bark no sabia que fos la mateixa que la 1ª d'en Kaku, he hagut d'escoltar-la diverses vegades juntament amb un audio de l'Albert Roig per a assegurar-me, el doblador la canvia força

No sabia que haguessin aturat el doblatge tant de temps, pensava que havien tingut un ritme constant fins arribar al 405

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 147
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

ds. 07 oct. 2017, 16:38

Imatge
Aquesta setmana a començat el moviment per fer tornar One Piece en català, aquesta setmana hem d'enviar missatges pel twitter i facebook de tv3, la setmana que ve els missatges seran pel Servei d'Atenció a l'Audiència, la següent un altre cop pel twitter i facebook,la següent pel Servei d'Atenció... i aixi fins que ens cansem bàsicament xD

Si voleu saber mes d'aquesta iniciativa entreu en aquesta pagina de facebook:
https://www.facebook.com/onepiececatala ... 00&fref=nf

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dg. 08 oct. 2017, 16:37

Hola a tots, tinc al cap un projecte i necessito utilitzar alguns audios en català de One Piece, m'agradaria saber on puc obtenir la millor qualitat d'audios del doblatge en català (si extraient-los dels episodis penjats en aquest fòrum directament o per una altra via o si algú els té...), els capítols que m'interessen estan entre els 50 primers de la sèrie.

Gràcies

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dg. 08 oct. 2017, 17:48

Hola a tots altre cop, volia fer una consulta sobre els subtítols, fins avui em preguntava per a què servien aquests subtítols forçats, avui al mirar en un capítol del Detectiu Conan he vist que tenia 2 tipus de subtítols: forçats en català i complets en castellà, o sigui que forçats significa que només surten les paraules o frases escrites en japonès a les escenes de l'anime i complets subtitulen també els diàlegs doblats.

Em preguntaba si, en cas d'incloure subtítols complets en català a un episodi de One Piece o de qualsevol sèrie amb el doblatge en català, seria correcte que el text del subtítol català fos idèntic a l'àudio català? Sempre he vist que les sèries o programes subtitulats al mateix idioma que l'àudio, hi ha parts que són tal qual l'àudio i d'altres que varia una mica l'expressió o l'ordre de les paraules però sense que el significat de la frase canvii.

Espero haver-me explicat bé.

Rober Dragon
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 01 set. 2017, 10:58

ds. 11 nov. 2017, 22:14

Gracias

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1190
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dg. 12 nov. 2017, 18:11

Fa dies que el servidor d'enllaços ncrypt.in no funciona correctament. Per aquest motiu he pujat el DLC Recopilatori en un altre servidor. Trovareu un enllaç alternatiu en el Post Principal.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants