Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

Re: [MEGA] MegaPost OnePiece 1-504(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV)

ds. 24 maig 2014, 19:45

Vaja, o sigui que no hi ha One Piece en Blu-ray? :blink: Doncs és estrany. Però en fi, que hi farem. Si no hi ha Blu-rays de One Piece, llavors em quedo amb la versió d'en Redyck. Perquè, sí, estaria bé una versió sense logos, però llavors hauria de ser amb menys qualitat. I com ja he dit, el logo de Fuji TV no em molesta gaire, ja que és transparent. El que em molesta és el rellotge tan gran que surt a l'especial. Però ara ja sé que faré. Em descarregaré tota la sèrie d'aquí, ja que està amb més qualitat, però els capítols on surtin "coses rares", com ara l'hora o un avís de tsunami, me'ls descarregaré en DVD Rip, com per exemple, el 242, que en Redyck ja va deixar en DVD Rip per l'enorme logo del tsunami. Per cert, no entenc per que l'hora desapareix a les 9:30. És a dir, he vist alguns llocs on hi ha capítols de Bola de Drac Z Kai en TVRip i es veu l'hora (s'emet de 9:00 a 9:30). I en canvi One Piece que s'emet just després, no. Entenc que ho fessin de dilluns a dissabte, perquè els nens no es despistin i vagin a l'escola, al super3 també ho van fer (no sé si encara ho fan). Però no veig lògica en fer-ho un diumenge, ja que crec que One Piece s'emet els diumenges. En fi. Ah, sí, i una altre cosa. Si la versió HDTV té més qualitat, com és que els primers 206 capítols estàn en DVDRip? Té a veure amb el canvi de relació d'aspecte? Perquè fins al 206 One piece s'emetia en 4:3. I a partir del 207 va passar a emetre's en 16:9 si no vaig errat. És per això?

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dc. 28 maig 2014, 18:10

Hey, necessitem fer spam al facebook de tv3 preguntant quan emetran els 12 ultims episodis de One Piece que ja sabem que estan doblats, confirmat per en Marc Zanni (director del doblatge i veu d'en Zoro).
L'ultim cop ens van dir que no estaven acabats de doblar, pero ara sabem que si, jo porto un parell de setmanes preguntant i no em responen (porto 4 o 5 missatges ja sense rebre resposta) així que demano que col·laboreu perque vegin que hi ha interès.

PonNyWooD
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 04 juny 2014, 17:44

dc. 04 juny 2014, 17:55

Hola!!! Soc nou aqui i tinc un petit dubte, i es que a mi els capitols s' hem veuen amb les veus en japones i en catala mesclats. Algu en sap com arreglar-ho? Moltes gracies igualment! ^^

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 367
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dc. 04 juny 2014, 18:40

PonNyWooD ha escrit:
Hola!!! Soc nou aqui i tinc un petit dubte, i es que a mi els capitols s' hem veuen amb les veus en japones i en catala mesclats. Algu en sap com arreglar-ho? Moltes gracies igualment! ^^

Si fas servir el ordinador per veure els capitols, es que segurament fas servir el Windows Media Player, descarrega't i instal·la't el reproductor VLC player, aquest últim et deixa elegir l'idioma que vols (en aquest cas Català o Japonès), a més li dona mil voltes a Windows Media Player.

Te'l pots descarregar de manera segura a la pagina de Softonic.

Salut! :yeah:

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3422
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 04 juny 2014, 19:05

Frydivx ha escrit:

Per a programes de lliure distribucio es millor anar a les pagines oficials: http://www.videolan.org/vlc/

Softonic esta ple de publicitat que set pot colar :xiulant:

PonNyWooD
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 04 juny 2014, 17:44

dc. 04 juny 2014, 19:07

Frydivx ha escrit:
PonNyWooD ha escrit:

Si fas servir el ordinador per veure els capitols, es que segurament fas servir el Windows Media Player, descarrega't i instal·la't el reproductor VLC player, aquest últim et deixa elegir l'idioma que vols (en aquest cas Català o Japonès), a més li dona mil voltes a Windows Media Player.

Me l' he descarregat i ja em funciona perfectament. Moltes gracies!!

Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

dc. 04 juny 2014, 19:12

rexelperro ha escrit:
Hey, necessitem fer spam al facebook de tv3 preguntant quan emetran els 12 ultims episodis de One Piece que ja sabem que estan doblats, confirmat per en Marc Zanni (director del doblatge i veu d'en Zoro).
L'ultim cop ens van dir que no estaven acabats de doblar, pero ara sabem que si, jo porto un parell de setmanes preguntant i no em responen (porto 4 o 5 missatges ja sense rebre resposta) així que demano que col·laboreu perque vegin que hi ha interès.

A part del facebook no es poden enviar a alguna pàgina oficial de tv3 ja siga tv3.cat o alacarta?
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2949
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dc. 04 juny 2014, 21:04

One piece és en Blu Ray, això sí, la temporada 16.

Respecte al logo de FujiTV, bé, el títol del fil ja ho diu: "HDTV". No té més misteri. Hi han fansubs que fan servir el WEB-DL, el qual no dur ni logos, ni talls per la publicitat, comparats amb la raw de qualsevol emissió de canals japonesos, format .ts, que solen ser a 1440*1080i.

I qui tenia problemes per descomprimir els arxius amb el winrar, jo, des que vaig descobrir el 7-zip, em quedo amb aquest i de llarg.
Imatge

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3422
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 04 juny 2014, 21:50

tato25 ha escrit:
Hi han fansubs que fan servir el WEB-DL

O alguns altres "borren" el logo amb filtres, ho dic perque en alguns animes es veu un poc el rastre del logo jeje

I vaja, no sabia que habien tret blurays de OP, tot i aixi si nomes es de la temporada 16, de poc serveix en aquest cas... ^^u

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 05 juny 2014, 06:56

Una cover del bluray 6 de la temporada 16.
Imatge
Imatge

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 367
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dj. 05 juny 2014, 13:21

fabrebatalla18 ha escrit:
Frydivx ha escrit:

Per a programes de lliure distribucio es millor anar a les pagines oficials: http://www.videolan.org/vlc/

Softonic esta ple de publicitat que set pot colar :xiulant:

Se't pot colar si fas el vago i vas picant que si a tot, Softonic a de cobrar per el que fa i es amb la publicitat, es la seva via de finançament, que la gent no estigui per el que ha d'estar es problema dels usuaris no de la pagina en si mateixa.

A més fabrebatalla18 la gent s'ha de espavilar soleta a buscar les coses, si no malament aniriem.

Això si t'haig de reconeixer que per no fer tooot el procés mitjançant el gestor de Softonic, vaig a la pagina del autor, pero desde la mateixa pagina de Softonic, així de pas t'assegures de que vas a la pagina del producte en si (ho dic en general, no en aquest programa específicament).

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dj. 05 juny 2014, 13:45

La PÀGINA nº1, referent al món de tractament de vídeo i àudio, còdecs, reproductors, eines de ripeig, autoria, etc... aquesta.
Imatge

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dj. 05 juny 2014, 19:51

Totalment d'acord amb fabrebatalla18, si només està en Blu-ray la temporada 16, no crec que serveixi de gaire... :profident:
Però en fi, com ja he dit, el logo no em molesta, es veu molt poc, és el rellotge el que em molesta. O sigui que em baixaré aquell capítol en DVD Rip. Estaria bé que TV3 doblés aviat Toriko, ja que així podrien doblar els 3 crossovers de One Piece i Toriko, perquè si no vaig errat n'hi ha 3.

darg94
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 08 jul. 2013, 22:17

dj. 05 juny 2014, 21:15

tato25 ha escrit:
Una cover del bluray 6 de la temporada 16.

Agraría molt que ningú posés cap imatge superior als capitols que ha penjat Redyck, ja que són spoilers de capítols que alguns encara no hem vist perque seguim la serie en català.

Gràcies.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dv. 06 juny 2014, 07:34

darg94 ha escrit:

Agraría molt que ningú posés cap imatge superior als capitols que ha penjat Redyck, ja que són spoilers de capítols que alguns encara no hem vist perque seguim la serie en català.

Gràcies.

Pots estar tranquil que per part meva, no penjaré cap més imatge que pugui revelar futurs episodis. La caràtula era només per mostrar que sí s'edita en bluray, tot i que només la temporada 16. ;-)
D'altra banda, i tal com pinta la cosa, si han deixat d'emetre 12 episodis, vés a saber per què, i on en Marc assegurava que estaven doblats, m'hi jugaria el que fos a que passarà un bon temps a que tornin a comprar uns quants més. És molt trist, però ja saps que tenen l'excusa de la crisis, que sincerament, ja comença a fer pudor la resposta oficial de TVC. ¬¬

Un consell, si jo fos tu, començaria veure-la subtitulada, i si s'arribés a doblar nous episodis i emetre'ls doncs me'ls miraria igualment, perquè cap la possibilitat que la deixin penjada i després què? :xiulant:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants