Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 183

condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 808
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: [MU] MegaPost One Piece 1-405(Cat/Jap DVD-Rip/HDTV) + Ex

dg. 15 gen. 2012, 19:22

Exacte, és original de l'autor i està molt bé és interessant que la doblin.

:adeu:

Zoro71
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 21:15

dl. 16 gen. 2012, 21:40

Hola! soc nou i m'estava baixant la sèrie (que per sert està molt bé aquest mega post) i me adonat que l'enllaç del Volum 05 de les Caràtules DVD esta caigut, i volia saber si ho podeu penjar un altre cop si no es cap molèstia, gràcies.
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1210
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

dt. 17 gen. 2012, 09:05

Zoro71 ha escrit:
Hola! soc nou i m'estava baixant la sèrie (que per sert està molt bé aquest mega post) i me adonat que l'enllaç del Volum 05 de les Caràtules DVD esta caigut, i volia saber si ho podeu penjar un altre cop si no es cap molèstia, gràcies.

Ara no puc, però aquesta tarda m'hi poso i el torno a pujar.

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dt. 17 gen. 2012, 16:45

Redyck ha escrit:
Zoro71 ha escrit:

Ara no puc, però aquesta tarda m'hi poso i el torno a pujar.

Ja la tens repujada. A més he repujat algunes més que estaven caigudes.

Aquesta tarda hem repassaré tot el post d'Extres a veure si falla i falta alguna cosa

EDIT: Doncs, m'han borrat uns quants d'extres :plora: :plora:. Be, no passsa res. En una parell de dies ho repujare tot el que falta.

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1094
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dt. 17 gen. 2012, 17:04

Moltes gràcies per la feina, Redyck :excl: :excl: :excl:

Zoro71
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 21:15

dt. 17 gen. 2012, 23:54

Moltes Gràcies :)
Imatge

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dj. 19 gen. 2012, 18:58

Be, crec que ja està tots els Extres repujats, fins i tot els meus projectes antics de KuraiTwins (estan al final del tercer post dels Extres).

Si veieu que falta alguna cosa digueu-m'ho.

Apa.

josocelteupare
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 178
Membre des de: ds. 14 feb. 2009, 12:56
Ubicació: en una illa del Nou Mon

dj. 19 gen. 2012, 22:15

Redyck, tot el teu esfors x pujar aqesta grandissima serie a qedat en res x culpa dl FBI i el seu tancamen de megaupload. haurem de buscar un nou servidor o recuperar el pobre i oblidat emule x poder continuar gaudin del teu treball

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 716
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dj. 19 gen. 2012, 22:23

josocelteupare ha escrit:
Redyck, tot el teu esfors x pujar aqesta grandissima serie a qedat en res x culpa dl FBI i el seu tancamen de megaupload. haurem de buscar un nou servidor o recuperar el pobre i oblidat emule x poder continuar gaudin del teu treball

jajajaja això deia jo!
crec que això farà que la gent es passi a l'emule, ja que sembla que ara en tencaran més!
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

Redyck
Ushinchu
Ushinchu

dj. 19 gen. 2012, 22:27

Blastilonic ha escrit:
josocelteupare ha escrit:

jajajaja això deia jo!
crec que això farà que la gent es passi a l'emule, ja que sembla que ara en tencaran més!

Ostres!!! Si fa un moment hem funcionava. I tenia un compte vitalici i tot :plora: :plora: :plora:.

Espero que sigui una cosa temporal. Que facin neteja i tot el que vulguin i que ho tornin a engegar.
Redyck l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 19 gen. 2012, 22:35, en total s’ha editat 1 vegada.

josocelteupare
Arashinchu
Arashinchu

dj. 19 gen. 2012, 22:33

Redyck ha escrit:
Ostres!!! Si fa un moment hem funcionava. I tenia un compte vitalici i tot :plora: :plora: :plora:.

jo tenia encara 270 dies de conta premium, el que fot més rabia es que es veu q els dl fbi tenen les llistes de tothom q a pujat coses i q enpendran accion en contra seva (tindran feina x anys fins q no acavin).

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 156
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dj. 19 gen. 2012, 22:37

Doncs a mi no em fa gracia, no se si sabeu que significa que megaupload alli caigut, era una de les mes grans i en la llista per eliminar es troben Google, Facebook, Twiter, Twenty, Youtube... jo pensaba que amb aquestes tan famoses no s'atreverian a fer res pero veig que començen fort aixi que no seria d'extranyar que un dia ja no podem buscar informació a google o comentar una foto al Facebook T.T sembla una tonteria pero gracies a internet podiem saber tota la veritat de les noticies de tot el mon cuan volguesim i poc a poc ja no podrem veure res que no sigui del nostre pais T.T que farem els que seguim One Piece en japones per internet si tanquen totes les pagines de descarreges?

EDIT: Redyk ho sento pero Megaupload a tancat definitivament... i lo pitjor esque es la primera de moltes T.T

josocelteupare
Arashinchu
Arashinchu

dj. 19 gen. 2012, 22:45

rexelperro ha escrit:
Doncs a mi no em fa gracia, no se si sabeu que significa que megaupload alli caigut, era una de les mes grans i en la llista per eliminar es troben Google, Facebook, Twiter, Twenty, Youtube... jo pensaba que amb aquestes tan famoses no s'atreverian a fer res pero veig que començen fort aixi que no seria d'extranyar que un dia ja no podem buscar informació a google o comentar una foto al Facebook T.T sembla una tonteria pero gracies a internet podiem saber tota la veritat de les noticies de tot el mon cuan volguesim i poc a poc ja no podrem veure res que no sigui del nostre pais T.T que farem els que seguim One Piece en japones per internet si tanquen totes les pagines de descarreges?

EDIT: Redyk ho sento pero Megaupload a tancat definitivament... i lo pitjor esque es la primera de moltes T.T

osti jo havia vist q volien tancar altres servidors, x com tanqin google aixo pot ser la fi dl mon virtual tal i com el coneixem, sera com tornar 20 anys enrrere on la gen haviem de buscar les coses en biblioteques i enciclopedies (com deien els mayes, es el final d'una era). pero, com satreveixin a ferho pot ser el començamen d'una revolta masiva globalment

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1206
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dj. 19 gen. 2012, 22:51

i ara que farà l'autor amb tots els enllaços els repujarà a un altre server?
Imatge

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 716
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

dj. 19 gen. 2012, 23:19

Jo no hem descarregava la sèrie, però aquí us deixo una alternativa:
Com que possiblement si repujeu els episodis a mediafire... etc (us hi esteureu uns bons dies) i poder també el tenquen, haureu fet molt desforç per reees.
Jo espararia aveure que passa si torna o no torna si venen noves alternatives
i de mentres pujaria els episodis a emule i els aniria compartint
i així tothom que ja sels hagues baixat de megaupload que els posi a compartir a lemule sabeu?
Això durant algunes setmanes ho podrieu fer i aveure que passa més tard

Només és una alternativa que proposo ;)
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 183

Qui està connectat