Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2840
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

[YT] El meu anime en streaming al YouTube

dj. 15 març 2012, 18:34

Bones !

Estic pujant-me alguns animes al YouTube amb la intenció de poder veure'ls a estones quan tinc temps lliure, i els estic enviant a la web per compartir-los.

Faig aquest fil com a recopilatori, en principi, només de les meves pujades. Es a dir, aquí no tinc intenció de posar tot l'anime que hi hagi o es puji a YouTube, això ja és feina de cadascú.

Dades tècniques de tots els vídeos: x264+AAC / 240p / 600 Kbps
Vídeos amb només àudio català o en defecte V.O amb subs en català.

LLEGIR -> Els enllaços que hi poso aquí són tot llistes de reproducció que permeten reproduir els vídeos de manera continua sense haver de fer res, fins i tot en pantalla completa.
Els capítols/parts surten en la part d'abaix de la pàgina del youtube (exemple).

Imatge

Vaig pujant al YouTube el que vaig baixant, les sèries que en tinc pendents de veure o m'agraden, si l'autor del muntatge no vol que la publiqui aquí o a la web, només té que dir-m'ho.
bitERROR l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 02 jul. 2012, 12:52, en total s’ha editat 77 vegades.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1835
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [YT] El meu anime en streaming al YouTube

dj. 15 març 2012, 18:49

Per poder pujar mes de 10 minutos cal un compte especial? o ja es poden pujar videos de 30 minuts sense problemes?
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 15 març 2012, 21:51

A jo em deixa pujar fins a 15 minuts, les comptes són normals i noves de fet.

En Guiru amb Dome sí que ha pogut pujar més de 15 minuts, no sé com s'ho fa.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

ds. 17 març 2012, 15:45

No entenc el que has fet la veritat...
Els enllaços que has posat son videos que no son del mateix canal, aleshores tu no els has puhat no?

Bueno, deixe aci uns liks de canals en que m'he mirat series en català per el youtube desde la llei SOPA

Trigun, capità Harlok, FLCL:
http://www.youtube.com/user/koushiropel ... w=0&page=4

Yu yu hakusho:
http://www.youtube.com/user/JonaDicto1

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 17 març 2012, 16:31

He canviat els enllaços per a que apuntin directament al youtube per a quedi més clar.

Sí són pujats per jo.
Imatge

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 26 març 2012, 13:07

Actualitzo amb les pujades de la segona OVA de Devilman, els subtítols de Love Hina Again, Slam Dunk al 50%, els primers 10 de Planet ES, Amor a Tòquio i Death Note sencera (ni que la qualitat del muntatge és una mica pobre però és l'única versió sencera que tinc).
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 26 març 2012, 14:31

La de Amor a Tokio no se t'ha pujat completa, creus que duraran gaire els links a youtube? ho dic per que a series.ly pujen els videos de streaming a http://vk.com/ que es veu que es una xarxa social rusa i els links aguanten i es poden pujar sencers. Jo coneixent com es youtube a l'hora d'esborrar coses no m'hi arriscaria.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 26 març 2012, 15:32

Estic prenent alguna mesura de precaució per a que no cridin massa s'atenció, com posar-lis categoria "indefinida" per a que no puguin trobar-se al youtube, només se poden reproduir amb els enllaços directos als vídeos o les llistes de reproducció.

Ja vorem que duren, tpoc no confio gaire ni que per ara no m'han esborrat cap compte, i bastants vídeos estan detectat amb continguts de tercers i d'altres els ha prohïbit a "alguns països".

La de Amor a Tokio no se t'ha pujat completa,

A jo me surt completa, no me l'he mirada sencera però dura 43 minuts, no?

ho dic per que a series.ly pujen els videos de streaming a http://vk.com/

M'ho miraré quan tingui temps, a jo el que m'interessa és que tingui una API per desenvolupador per a que pugui automatitzar la pujada dels vídeos i no estar-ne pendent. Que és lo que faig amb YouTube, per això tampoc no m'importa gaire si desapareixen aquests vídeos perquè la pujada no em costa esforç i aprofito una connexió a internet que tinc en desús.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 26 març 2012, 21:12

Doncs e mirat els videos que tens, i avans si que els podia veure complets, ara sembla que estan limitats a 15 minuts, almenys ami em surten eixis, proba d'accedir al link sense fer login amb el teu compte i segurament veuras que estan limitats a 15 min.

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 26 març 2012, 23:16

Escolta, jo m'he subscrit. Ara podre veure els videos sense tindre el enllaç no? Si entre en el teu perfil no?

:bleh:

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 27 març 2012, 00:03

No cal subscriures per veure-los, només fer clic a l'enllaç que vulguis.
Imatge

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 28 març 2012, 13:43

wachimiro ha escrit:
Doncs e mirat els videos que tens, i avans si que els podia veure complets, ara sembla que estan limitats a 15 minuts, almenys ami em surten eixis, proba d'accedir al link sense fer login amb el teu compte i segurament veuras que estan limitats a 15 min.

No t'havia vist sa resposta, sorry.

Jo li donc i me surten a sota les tres parts per reproduïr.
Imatge

Lo bo de les llistes de reproducció és que te reprodueix els vídeos de la llista un rere altre sense haver de fer res, fins i tot en pantalla completa.

El que estic penjant en aquest fil són tot llistes de reproducció com aquesta, ja que tots els vídeos estan tallats en troços de 15 minuts, i això seria caos si publiqués totes les parts.

Si no vos funcionen ses llistes de reproducció, a la web sí que envio els enllaços de totes les parts.
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dc. 28 març 2012, 19:55

No ho sabia aixo de les llistes, normalment no m'hi fixo en aquetses parts de la pantalla, pensaba que serien coses de spam o publicitat de youtube.

bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 29 març 2012, 09:05

M'imagino que li passarà a més d'u així que he posat una nota al fil principal explicant-lo.

Jo ho vaig trobar cercant solucions per reproduir els vídeos de YT en continu, fins llavors tpoc en tenia ni idea.

Sense novetats per ara, lo següent que anirà cap a dalt per ara és Quedes detingut (d'EMA fansub).
Imatge

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 02 abr. 2012, 15:41

Que emocio slam dunk! ^^
si no tens preferencia en podries penjar daquesta :profident:

Qui està connectat