Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 56

synyster
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 27 feb. 2008, 16:09

Re: [DD] SAILOR MOON TRIAUDIO [DVD-BOX] [DVD-RIP]

dv. 10 ago. 2012, 02:22

Hola! ^^ Moltes gracies per aquesta serie! Volia comentar-vos una cosa.. jo estic baixant la serie mitjançant una pagina que es diu rapid8 i en nos res.. 20 minuts tinc un capitol baixat de rapidshare.. es genial, no tarda res. Si voleu probar-ho, es molt facil d'utilitzar. L'unic que a vegades esta molt ocupat, aixi que el millor es baixar per la nit o pel mati que esta mes lliure. Tambe volia preguntar a robin_bcn_86 quan pujaras els demes capitols de la serie, desde el 142 si us plau.

Gracies. :adeu:

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dv. 10 ago. 2012, 10:39

synyster ha escrit:
Hola! ^^ Moltes gracies per aquesta serie! Volia comentar-vos una cosa.. jo estic baixant la serie mitjançant una pagina que es diu rapid8 i en nos res.. 20 minuts tinc un capitol baixat de rapidshare.. es genial, no tarda res. Si voleu probar-ho, es molt facil d'utilitzar. L'unic que a vegades esta molt ocupat, aixi que el millor es baixar per la nit o pel mati que esta mes lliure. Tambe volia preguntar a robin_bcn_86 quan pujaras els demes capitols de la serie, desde el 142 si us plau.

Gracies. :adeu:

Va dir que està preparant el pròxim pack de capítols, suposo que vol pujar-ne uns quants de cop.

Gràcies per la pàgina, ja la provaré!

Per cert, per què dius des del 142? L'últim que hi ha a la pagina principal és el 140, o no veig el link del 141 per enlloc :S

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 787
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dv. 10 ago. 2012, 16:59

hos he dejado 3 capis mas

hos comento que estos estan en cuenta "normal" no premium, la premium no era mia y he perdido la contraseña, tan pronto me la tenga los paso ha premuim

comento esto por si acaso se borran o algo para que no hos preocupeis y me aviseis, saludoss
http://animex-series.foroactivo.com/

synyster
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 27 feb. 2008, 16:09

dv. 10 ago. 2012, 17:53

M'he equivocat, volia dir des del capitol 141.. Gracies per pujar mes capitols!

:adeu:

Jonathan86
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 11 ago. 2012, 01:24

ds. 11 ago. 2012, 01:29

Hola, Volia comentar que al capítol 137 i 138 quan els començo a veure es tallen (com si es tanques el programa "utilitzo el VLC"), amb el 137 encara el puc veure si avanço la cançó, pero al 138 no em funciona i no el puc veure (l'he descarregat varies vegades per si era problema de descarrega), no se si a algú més li succeeix això o si només es problema meu, gracies per la vostra atenció ;) Salutacions i moltes gracies per la serie!!! ^^ :P

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 12 ago. 2012, 13:21

Jonathan86 ha escrit:
Hola, Volia comentar que al capítol 137 i 138 quan els començo a veure es tallen (com si es tanques el programa "utilitzo el VLC"), amb el 137 encara el puc veure si avanço la cançó, pero al 138 no em funciona i no el puc veure (l'he descarregat varies vegades per si era problema de descarrega), no se si a algú més li succeeix això o si només es problema meu, gracies per la vostra atenció ;) Salutacions i moltes gracies per la serie!!! ^^ :P

Acabo de comprobar el 138 i amb el vlc també em casca. Amb el media player classic es reprodueix pero es com si el video "es ratllés" quan acaba l'introducció a l'episodi, abans de l'opening. Basicament fa un loop i segueix reproduint, i el VLC directament dona un error en lloc del loop.

Windows media player fa el mateix que media player classic.

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 12 ago. 2012, 21:34

suloku ha escrit:
Jonathan86 ha escrit:

Acabo de comprobar el 138 i amb el vlc també em casca. Amb el media player classic es reprodueix pero es com si el video "es ratllés" quan acaba l'introducció a l'episodi, abans de l'opening. Basicament fa un loop i segueix reproduint, i el VLC directament dona un error en lloc del loop.

Windows media player fa el mateix que media player classic.

:pregunta: :pregunta: los descargo y compruebo que esten bien, aver si es ke se han subido mal

:adeu: :adeu:

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 13 ago. 2012, 01:06

pues si, hay un error supongo que al subirlo algo habra pasado, los resubire y ya esta

para los que YA LO TENGAN DESCARGADO, tiene solucion, descargais el programa MKVmergue
(http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoo ... -setup.exe)
y simplemente abris el video (o lo arrastrais) con el programa y le dais a INICIAR automaticamente arreglara los errores y generara un archivo nuevo

Saludosss

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dl. 13 ago. 2012, 10:32

robin_bcn_86 ha escrit:
pues si, hay un error supongo que al subirlo algo habra pasado, los resubire y ya esta

para los que YA LO TENGAN DESCARGADO, tiene solucion, descargais el programa MKVmergue
(http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoo ... -setup.exe)
y simplemente abris el video (o lo arrastrais) con el programa y le dais a INICIAR automaticamente arreglara los errores y generara un archivo nuevo

Saludosss

Muchas gracias, sin prisa, pero si avisas cuando los resubas te lo agradeceremos!

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 14 ago. 2012, 00:39

resubido el 137 y 138

y añadido el 144

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 16 ago. 2012, 00:22

añadido hasta el 146 ya en cuenta premium :adeu: :adeu:

Nana-19
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dj. 16 ago. 2012, 20:09

dl. 20 ago. 2012, 17:31

una pregunta los ireis suviendo los que faltan y demas de las temporadas que aun ponen en proceso?¿

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dv. 24 ago. 2012, 17:29

ahi os dejo 3 capiss mas

dedakis
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 19 gen. 2010, 05:46

dt. 28 ago. 2012, 14:43

Gran trabaj0 el que estas haciendo :yeah: esta genial el ripeo, Muchas gracias !! ;-)

SelenitaLunar
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 26 gen. 2012, 18:45
Ubicació: A la LLuna
Contacta:

dj. 06 set. 2012, 19:19

Gràcies pels nous capítols, ja estic al dia ^^ :yeah:
Imatge
Imatge