Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1730
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Master Hamsters [Cat/Jap][TDTrip][COMPLETA]

dj. 02 ago. 2012, 05:37

Master Hamsters

Imatge

En Gaudi per fi ha arribat a Hoshihama, la Ciutat dels Mestres. Hi ha anat per fer un munt d'amics com la Sylvie, la Jean, l'Alec i l'Steve. Però també per aconseguir el títol de Mestre, la categoria més alta a què pot aspirar un professional, i el gran somni de tots els hàmsters. Quan els humans es troben en una situació que no saben resoldre, apareixen els Mestres Hàmsters per ajudar-los amb les seves habilitats. Això sí, si els humans descobrissin la seva existència, els farien la vida impossible! De moment, diuen que hi ha un heroi invisible que arregla els problemes de la ciutat. Són els millors mestres del món! Els hàmsters que tenen solucions per a tot!

ImatgeImatgeImatge

MediaInfo
General
Formato : Matroska
Formato de la versión : Version 2
Tamaño del archivo : 290MB
Duración : 23min.
Modo de tasa de bits : Variable
Tasa de bits total : 1 743Kbps
Fecha de codificación : UTC 2012-04-14 20:37:30
Aplicación de codifición : mkvmerge v5.4.0 ('Piper') built on Mar 10 2012 13:34:39
Librería de codificación : libebml v1.2.3 + libmatroska v1.3.0

Video
ID : 2
Formato : AVC
Formato/Info : Advanced Video Codec
Formato del perfil : High@L3.0
Ajustes del formato, CABAC : Si
Ajustes del formato, RefFrames : 3marcos
Modo Muxing : Header stripping
ID Códec : V_MPEG4/ISO/AVC
Tipo de tasa de bits : Variable
Tasa de bits nominal : 1 100Kbps
Tasa de bits máxima : 11,0Mbps
Ancho : 720pixeles
Alto : 404pixeles
Relación de aspecto : 2,592
Velocidad de cuadro : 25,000fps
Estándar : NTSC
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling : 4:2:0
BitDepth/String : 8bits
Tipo de exploración : Progresivo
Bits/(Pixel*cuadro) : 0.151
Librería de codificación : x264 core 114
Opciones de codificación : cabac=1 / ref=3 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=hex / subme=7 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=2 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-4 / threads=6 / sliced_threads=0 / slices=1 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=0 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=1 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=40 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=1100 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=5 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / vbv_maxrate=11000 / vbv_bufsize=10993 / nal_hrd=vbr / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Default : Si
Forced : No
colour_primaries : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM
transfer_characteristics : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G
matrix_coefficients : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM, IEC 61966-2-4 601

Audio #1
ID : 1
Formato : AAC
Formato/Info : Advanced Audio Codec
Formato del perfil : LC
ID Códec : A_AAC
Canal(es) : 2canales
Posiciones del canal : Front: L R
Velocidad de muestreo : 48,0KHz
Idioma : Catalán
Default : Si

Audio #2
ID : 3
Formato : AAC
Formato/Info : Advanced Audio Codec
Formato del perfil : LC
ID Códec : A_AAC
Canal(es) : 2canales
Posiciones del canal : Front: L R
Velocidad de muestreo : 48,0KHz
Idioma : Japonés
Default : No

Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dj. 11 juny 2009, 12:53
Ubicació: davant de la pc!
Contacta:

Re: [YD] Master Hamsters [Cat/Jap][TDTrip][COMPLETA]

dj. 02 ago. 2012, 08:23

moltissimes gracies per la serie!!! la veritat es k mai me aclarit amb els dlc estos, pero faré tot el posible per consegir baixarlo. Gracies!!!

edito el comentari despres d'haber fet probes: em pasa el seguent: jo normalment utilitzo el gestor de miponi, pero al obrir l'arxiu no m'agafa cap link. He instalat el JDownloader, pero em diu que es un arxiu invalid. Es posible que el dlc aquest no estigui correcte? gracies

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 02 ago. 2012, 11:09

Gracies!

Una cosa, jdownloader em diu que el dlc no es valid :S

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dj. 02 ago. 2012, 21:50

Es cert, e provat i no em funcionava, e tornat a pujar el dlc, i ara em funciona, proveu vosaltres ara.

Edit: Em passa el mateix vaig a veure que passa. El problema esta en el hosting on e pujat el dlc Smartbins, que volia que fos de descarrega directa, pero nomes serveix una vegada el link de descarrega directa sense passar per la web, en una estona ho arreglo.

Edit 2: Ja esta arreglat, al final ho e pujat a karelia, no m'agrada gaire aquest hosting per que si passen 30 dies sense descarregar l'arxiu l'eliminen, pero weno com es un dlc es pot repujar sense problemes. Per cert, nomes es pot descarregar amb jdownloader, amb mipony no funcionara.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dv. 03 ago. 2012, 08:27

Moltíssimes gracies!!! t'andevo sempre fora tan facil y rapid desitjar una serie y obtenirla amb tanta facilitat. Amb una nit se m'ha descarregat tota (es k sempre e volgut veurela, pero no he pogut mai per la meva feina).

Només un petit problema: el capitol 2, es para quan descarrega 63-64MB y et dona error o torna a començar desde 0, es l'unic que em queda. Pots miraru siuusplau? gracies eternes :juas:

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dv. 03 ago. 2012, 18:41

Disculpa de nou, ara al descomprimir me donat conte de kel 35 dona error y no es pot extreure. S'atura a la meitat y diu que hi ha un error y ke pot se culpa de la contraseña, cosa k no crec ja que als altres la contraseña esta be y no començaria ni a descomprimir si fosa per aixos. Pots miraru siusplau?

En definitiva, el 2 no es descarrega y el 35 no descomprimeix. PERO LA RESTA ESTAN GENIALS!!!!! MOLTISSIMES GRACIES!!!!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dv. 03 ago. 2012, 21:06

Ok esperare a que algu mes li passi el mateix, ja que no em puc permetre el luxe de descarregar l'arxiu per comprovar-ho, pel tema de la limitacio de trafic que tinc, aixo de que no es decomprimeix segurament es pel tema crc, que o s'ha pujat malament o s'ha descarregat malament, si a mas gent li passa, ja ho repujo.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dv. 03 ago. 2012, 21:24

Jo la posar'e aquesta nit, dema us explico que tal.

Per cert, el server aquest va molt be! (estic baixant turc per principiants des d'alli)

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dv. 03 ago. 2012, 21:28

jajaja :jaja: doncs t'andevo li pase a algú mes XD :P

suloku
Ushinchu
Ushinchu

ds. 04 ago. 2012, 00:07

El 2 se me ha descargado, el 35 efectivamente da error de CRC32

wachimiro
Moderadors
Moderadors

ds. 04 ago. 2012, 02:33

35 repujat, ara si que ja esta completa :adeu:

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 04 ago. 2012, 08:16

moltes gracies :juas: ! el 35 ja esta perfecte! el 2 em segueix fent sempre el mateix :plora: , a partir dels 64 MB sem para y torna a començar donant error :( . t'andevo em puguis ajudar o buscar alguna alternativa. Sino pots gracies igualment :yeah:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

ds. 04 ago. 2012, 09:20

juliominako ha escrit:
moltes gracies :juas: ! el 35 ja esta perfecte! el 2 em segueix fent sempre el mateix :plora: , a partir dels 64 MB sem para y torna a començar donant error :( . t'andevo em puguis ajudar o buscar alguna alternativa. Sino pots gracies igualment :yeah:

A mi ja t'he dit que se m'ha baixat be, prova a descarregar-lo amb un navegador enlloc de jdownlaoder a veure.

juliominako
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

ds. 04 ago. 2012, 19:32

suloku ha escrit:
juliominako ha escrit:

A mi ja t'he dit que se m'ha baixat be, prova a descarregar-lo amb un navegador enlloc de jdownlaoder a veure.

Perdona, y aixo com es fa? ^^u

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 05 ago. 2012, 12:13

juliominako ha escrit:
suloku ha escrit:
juliominako ha escrit:

Perdona, y aixo com es fa? ^^u

Tens, rao, amb els dlc no es pot obrir el link del capitol... mea culpa

Demana-li a en wachimiro per misatge privat el link directe del capitol 2 a veure si aixi el descarregues, pero ja et dic que a mi em funcionaba be el del DLC.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants