Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

Re: [SERIE][MEGA] Mr Ajikko, el rei del sushi Dual (Val/Jap)

dj. 26 març 2015, 17:02

Hola,
Algú sap si en algun lloc estan els àudios en català o si algú els té?
Estic segur que les persones que van doblar els personantges de la sèrie han de tenir la sèrie grabada en VHS amb els àudios en català.
Algú coneix les persones que van donar la veu als personatges en català?
Gràcies

franbelastegui
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 24 maig 2015, 13:53

dg. 24 maig 2015, 16:51

ningú la va copiar en vhs? :no:

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dg. 24 maig 2015, 17:18

zarkillo ha escrit:
Hola,
Algú sap si en algun lloc estan els àudios en català o si algú els té?
Estic segur que les persones que van doblar els personantges de la sèrie han de tenir la sèrie grabada en VHS amb els àudios en català.
Algú coneix les persones que van donar la veu als personatges en català?
Gràcies

Que els qui van doblar la serie tinguin una copia, no ha de ser precisament cert. Per molt que fos una feina seva, no tenen perque tenir una copia.

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 229
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dc. 10 juny 2015, 00:09

collons moltes gràcies de veres!! :) quina alegria trobar-se estes coses per ací! una joia més per a el meu disc dur :) la de sèries que estem recuperant entre tots en valencià!
lo dit infinites gràcies :)
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3369
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dg. 09 oct. 2016, 17:14

Moltes gracies. Realment le estat buscant en català però em quedo aquesta en Valencia a la espera d'un futur si es poden recuperar els audios en Català. :yeah:

Edit: El opening i el ending de la versió emesa a tv3 son diferents que aquesta versió.
Actualment estic seguint els capitols d'aquesta release. Genial :yeah:

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dg. 13 nov. 2016, 18:08

Hola, vull comentar una cosa d'interès que ens pot ajudar per aquest post. Han creat a Fecebook una pàgina que es diu AnimecatTv. Encara no sé ben bé que fan, però es veu que volen reproduir sèries d'anime en català i han fet votacions per veure quins animes volen els usuaris. He vist que demanen animes com Dome, el petit geni del baseball, o El petit xef, o Azuki, i com ja sabeu, no es tenen els àudios en català avui dia. És per això que els he preguntat si tenen aquests àudios per si fos el cas que guanyessin les enquestes i les han de reproduir i m'han respost això: Justament d'aquests en concret no, ara mateix tenim la majoria que han sortit en el top 30 de les enquestes, mes endavant intentarem recopilar-ne els que dius.
Per tant, pel que diuen els poden recopilar. Si fos així, es podrien completar animes com DOME o EL PETIT XEF.
Què en penseu? Creieu que els poden aconseguir?
Gràcies

Freddy
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 16 juny 2010, 20:39

dl. 24 abr. 2017, 21:04

Una cosa que quiero comentaros... Buscando la OST de esta serie encontré el link con los capítulos, y existe un OVA (no emitido ni en valenciano ni catalán) Lo tengo con subtítulos en inglés, y empecé a traducirlo al español, pero al final lo dejé. Si alguien se anima a traducirlo puede subirlo...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants