Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Rubix
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 158
Membre des de: dj. 22 juny 2006, 00:47
Ubicació: Castelló de la Plana
Contacta:

Re: DR SLUMP Terminator Edition

dv. 23 maig 2014, 16:09

terminator ha escrit:
Ui si, una altre cosa no, pero caperrut soc... Cap de les meves releases les abandonare mai, una cosa es que com tinc altre feina la deixi un temps de lloc, pero abandonarles mai! sobre lo dels capitols dintre de pocs dias els pujare, estic preparant els ultimos capis que faltan per poder pujar una tanda de capis considerables, el que pasaa esque ara que be estiu, el meu ordinador esta que treu fum, i en comprimir cada capitol es tira unes 6 hores, i aixo comptant que faig dos versiones doncs el doble, i avegades no surt com esperaba o amb un tamany que no volia (cosa del crf que avegades dona una diferencia de tamany gran) i llavors a fer-los altre cop, pero be ja els tinc gairebe apunt, em falten uns 4 o 5 per poderlos pujar tots.

Guay! Es bo tindre noticies teves. Esperem impacients!!

Gracies per la teva feina!
iBoogeek - Samarretes originals i un poc frikis -> http://www.iboogeek.com

FeeTZ
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 13:53
Ubicació: Wonder Island
Contacta:

dv. 23 maig 2014, 20:01

Doncs me n'alegro!

Si necessites ajuda, jo tinc una bona màquina. No seràs de Barcelona o rodalies?

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2680
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dv. 23 maig 2014, 21:21

Et contesto per privat

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

dg. 25 maig 2014, 12:50

Algun dia d'aquests hem de xerrar per a que a més de fer àudios puga traure-li suc al meu i7 comprimint capítols amb x264. No sé si la tasca de compressió està paral·lelitzada (supose que sí), però de no ser així podria anar comprimint-los de 4 en 4.

Quant al crf, insistisc en que seria millor si posàrem el mateix en tots els capítols; és clar que cadascun d'ells té diferent dinàmica de moviments i escenes que fa que es puga comprimir en uns més que en altres, tot resultant en diferents tamanys, però pense que fer això seria el més raonable. De tota manera, així com està (uniformitat en el tamany del capítol) tampoc és que s'aprecie molta diferència de qualitat entre un i altre. Mentre el crf no haja de pujar dràsticament endavant.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 25 maig 2014, 13:07

Misigno, el problema esque aunque pongas el mismo crf, en un capitulo puede variar 100 mb o incluso mas, por eso intento que ocupen parecido aunque siempre ponga el mismo crf, sobre lo de comprimir ya lo hablaremos, primero tengo que subir la tanda, y revisar los audios que me pasaste.

JuRaSSiCBoY
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 27 març 2014, 13:05

dl. 26 maig 2014, 13:13

Brutaaal!! Moltes gràcies per tot l'esforç que feu. És incríble!!!!!!!!!!!!!

dianate
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 27 maig 2014, 20:49

dt. 27 maig 2014, 21:31

Gràcies a tots i a totes per compartir

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 16 juny 2014, 18:31

Creia que habia visto las chapuzas mas grandes con selecta... pero me equivoque... No habia visto nunca tal chapuza, en un capitulo de dr slump, en la version en castellano, sale el narrador hablando sudamericano, sigue asi jonu...

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3416
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 16 juny 2014, 18:37

terminator ha escrit:
Misigno, el problema esque aunque pongas el mismo crf, en un capitulo puede variar 100 mb o incluso mas, por eso intento que ocupen parecido aunque siempre ponga el mismo crf, sobre lo de comprimir ya lo hablaremos, primero tengo que subir la tanda, y revisar los audios que me pasaste.

Pues esos 100 mb que pesan de mas, son asi porque ese capitulo necesita mayor peso para que se vea igual de bien que el resto, precisamente eso quiere decir CRF, calidad constante, creo que seria mejor usar siempre el mismo CRF ya que un capitulo donde haya mas movimiento y mas grano por ejemplo, necesita mas peso para mantener la calidad.

Pero bueno, es tu release, tu sabras lo que es mejor ya que estas mas familiarizado con este anime y puedes saber si se ve ya bien sin usar el mismo crf.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 16 juny 2014, 18:51

Ya se que es el crf fabre, pero evidentemente que un capitulo de 100 o 200 megas de mas, es un poco chapuza en una release, una cosa es 50 mb de mas de un capi a otro, y otra 100 o 200, lo mejor es nivelarlo un poco, y la diferencia suele ser inapreciable, ya que ese tamaño de mas suele ser que algunos capitulos tienen mas grano que otros, pero no afecta al detalle de la imagen.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 21 juny 2014, 19:33

Si antes lo digo... con el mismo crf que el capi anterior, un capi ocupa sin audios 500 y pico mb, cuando el otro ocupaba 300 y poco, como comprendereis tengo que bajarle un poco el valor para compensarlo un poco, ya que 200 y pico mb de diferencia es mucho, y no por falta de tamaño, si no porque queda mal en una release, debe ser cosa de la edicion japonesa que cada capitulo tiene mas grano que otro, y el crf lo detecta como detalle.

cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

dv. 27 juny 2014, 23:35

bon fil.

pillo lloc per futura descàrrega :profident:

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

ds. 28 juny 2014, 23:52

Alerta es pot dir que dintre de poc hi haura una gran pujada referent amb la série en les próximes setmanes ho veureu :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 23 jul. 2014, 10:10

SUPER TANDA AFEGIDA!!!

Se a afegit desde el capitol 13 al capitol 50 en aquesta super tanda! tambe em de agrair a missigno i erikcrane per fer els audios de 8 o 9 capis cada un per anar mes depresa.

Tambe agrair a cronos per compartir els capitols amb 1 giga simetric en emule

Be explicare una mica, volia pujar-los abans pero vaig decidir fer mes capis per pujar una tanda mes gran, i a mes treurem de sobre el audio castella, ja que despres del capitol 50 no hi han mes audios castellans. Vol dir que amb aquesta tanda ja hem acabat amb els audios jonu/tdt en bona cualitat, i tambe amb el audio castella. Apartir d'ara hem de fer servir uns audios tvrips en mp3 comprimits a 60kb, no tenim res mes, son una mica millors que els que rulan per aquest forum, ja que aquets no han pasat per varies compresions, pero be igualment se escoltan be, un tal petiso de totsrucs deia que tenia els audios, va dir fa molt temps que els donaria (jo idiota de mi vaig creure que si) i aixo va fer tambe retrasar la release... Perque aquest tio ni contesta ni res cuan se li pregunta per els audios, per lo tant no tenim res mes.

Amb aixo vull dir que si algu te millors audios que ha capturat ell o li han donat, que sapiga que em faria molt content si vol donar-los per la release.

Be i he pensat que pujare els capitols per tandas grans, pero un dia de aquets posare el capitol 51 per que pogeu veure la cualitat de audio i tal

magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

dc. 23 jul. 2014, 10:21

Jo tinc fibra òptica (1MB/s pujada) i m'ofereixo a ajudar-vos a compartir la sèrie per eMule :yeah:

En quant a en Petiso... és l'admin de TotsRucs així que si li envies un MP per allà potser et contesta.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants