Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: DR SLUMP Terminator Edition

dj. 24 jul. 2014, 17:57

Els DVDs de les pelis potser tenim un parell dintre de poc estic pendent d'ells ;) i depend del preu clar... xd :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
Imatge

magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

dj. 24 jul. 2014, 20:37

Compartint a saco! :profident:
Imatge

Ja porto 22GB d'episodis de Dr. Slump pujats des que ho vaig acabar de baixar ahir per la tarda! (I amb el FTTH l'internet segueix anat fluid :juas: )

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2680
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 24 jul. 2014, 22:58

Ostres doncs si que hi ha gent que ho baixa!

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

dv. 25 jul. 2014, 09:16

terminator ha escrit:
MissingNo. ha escrit:
No crec que tarden molts anys en traure una edició en Blu-ray. El problema és que tenint en compte les atrocitats que han fet amb Bola De Drac, no em sorprendria que tragueren una versió retallada per a que tinga una relació d'aspecte 16:9, a fi que la gent dureta de mollera no es queixe de les bandes negres...

No, aixo nomes ho fan els americans, els japos no van aquestes merdes a la imatge, sempre treuen les coses tal cual originals sense tallar res.

Això mateix era el que em pensava jo...
http://www.fandompost.com/oldforums/sho ... ased-anime
La segona temporada de Lupin III en bluray és un reescalat de la versió SD i així ho serà la nova i flamant versió que trauran de Saint Seiya. Ja han anunciat també que trauran Mazinger Z, esperem que no la reescalen aquesta també.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 25 jul. 2014, 09:19

Pero es una cosa poc usual.

snatcher
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 96
Membre des de: ds. 24 ago. 2013, 19:31
Ubicació: Barcelona

dv. 25 jul. 2014, 13:42

en eMule hi ha molta bona gent :D

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3416
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dv. 25 jul. 2014, 19:23

babidi442 ha escrit:
La segona temporada de Lupin III en bluray és un reescalat de la versió SD i així ho serà la nova i flamant versió que trauran de Saint Seiya. Ja han anunciat també que trauran Mazinger Z, esperem que no la reescalen aquesta també.

Abans s'habia comentat que els japonesos no trauen versions en bluray amb censura, en 16:9 (quan l'original era 4:3) o amb filtres que es carreguen els detalls... en cap moment han parlat de reescalats, i la veritat es que no tot es resolucio en aquesta vida, es mes important el codec que usen per a comprimir els DVD y els bluray, en el cas dels DVD el que fan es passar el master sense cap comprensio a format mpeg2 (un format ja molt anticuat i que es resent un poc el video a l'hora de comprimir) pero ara amb els bluray, encara que no siguin verdaderament en 1080p (reescalat com dius) el que fan es passar aquell master sense perdues a uns bluray, i amb aixo aconsegueixes gairebe tota la quaitat que es pot tenir, tal i com si fos el mateix anime que creen als estudis d'animacio, i aixo encara que estigui en 480p tindra molta mes qualitat que els DVD, aixi que com he dit, no tot es resolucio....

Sylver
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dg. 05 set. 2010, 23:37

dv. 25 jul. 2014, 20:45

Sólo 5 capis para tener los 100 capitulos descargados. Impresionante tanda. Muchas gracias, esperemos que se pueda llevar a cabo la finalización de la serie.

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

ds. 26 jul. 2014, 12:23

Moltes gràcies per aquesta tanda terminator!! I també menció especial a tots aquells que l'han estat compartint sense pausa!

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

ds. 26 jul. 2014, 15:47

Uuuoooooohhh!!! Quina mega pujada, fins al capi 50!!! Ideal per començar les vacaces.

Grácies!!!
Imatge

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

ds. 26 jul. 2014, 16:18

merci pels capitols, llastima que savor la deixes penjada al capitol 50 (encara que amb els preus prohibitius que van posar més d'un ja ens ho esperavem)

epalazzo
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: ds. 24 nov. 2012, 01:34

ds. 26 jul. 2014, 19:23

Uoooo!!!

Acabo de veure la tongada de capítols!!!

Descarregant i compartint!!! (Les dues versions)

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

dl. 28 jul. 2014, 01:06

fabrebatalla18 ha escrit:
babidi442 ha escrit:

Abans s'habia comentat que els japonesos no trauen versions en bluray amb censura, en 16:9 (quan l'original era 4:3) o amb filtres que es carreguen els detalls... en cap moment han parlat de reescalats, i la veritat es que no tot es resolucio en aquesta vida, es mes important el codec que usen per a comprimir els DVD y els bluray, en el cas dels DVD el que fan es passar el master sense cap comprensio a format mpeg2 (un format ja molt anticuat i que es resent un poc el video a l'hora de comprimir) pero ara amb els bluray, encara que no siguin verdaderament en 1080p (reescalat com dius) el que fan es passar aquell master sense perdues a uns bluray, i amb aixo aconsegueixes gairebe tota la quaitat que es pot tenir, tal i com si fos el mateix anime que creen als estudis d'animacio, i aixo encara que estigui en 480p tindra molta mes qualitat que els DVD, aixi que com he dit, no tot es resolucio....

Totalment d'acord. I això, de fet, és el que molta gent sembla no entendre.

Preferisc infinitament més un upscale a 1080p d'un màster amb resolució nativa 480p (per posar un exemple) amb una única compressió mitjançant l'H264/MPEG-4 AVC, que el mateix amb un màster natiu a 1080p però comprimit amb MPEG-2.

En cas de tenir únicament el màster en resolució SD, seria suficient limitar-se a aplicar el còdec H264 i deixar la resolució com està. Si fan l'upscale supose que és simplement perquè s'ajuste als estàndards preestablerts dels BDMV.

El que ja em toca la moral és que facen cropping al vídeo; que per a evitar que uns quants ineptes es queixen de les bandes negres a la seua TV eliminen una quantitat tan descaradament alta d'informació em sembla imperdonable. Com bé m'ha corregit Terminator, açò en principi només ho fan (per ara) a EEUU, i espere que aquesta mala pràctica no s'estenga més.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 28 jul. 2014, 13:21

Es que jo no entenc com aquesta gent que a votat a america per fer els blu-rays a 16:9 per exemple de dbz, nomes se els pot anomenar com ximples o idiotes o alguna cosa pitjor... cuan totes les televisions tenen el sistema de transformar el 4:3 a 16:9 perque es vegi la pantalla completa sense retallar de debo la imatge... en cambi si el retallan en el bluray a 16:9 llavors no es pot veure en 4:3 perque ja sa menjat la imatge... de debo que no entenc com existeix gent tan poc inteligent al mon...

magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

dj. 31 jul. 2014, 22:25

Després de 7 dies amb l'eMule obert 24h, he pujat 281,72GB d'episodis del Dr. Slump :profident:
Ara ja quasi no queda ningú descarregant.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Feroz El Mejor i 24 visitants