Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2455
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

DR SLUMP Terminator Edition

dg. 20 gen. 2013, 07:49

Dr. Slump ( Dr.???? , Dokuta Suranpu; pronunciat "Doctor Slump") és un manga i anime japonés d'Akira Toriyama, qui després va crear Bola de Drac. Dr. Slump narra les aventures del professor Senbei Norimaki i de la seva creació, un robot amb forma de nena de 10 anys anomenada "Arale".

Imatge

Quan va aparèixer el manga a les pàgines de la revista Shonen Jump de Shueisha, el gener del 1980, el seu autor era un desconegut pel gran públic. L'acceptació d'aquest manga va ser massiva i poc després, el 8 d'abril de 1981, es va estrenar el primer episodi de la sèrie d'animació. Se'n van recopilar 18 volums, i la sèrie de televisió va sobrepassar els 240 episodis, acabant al Japó el 19 de febrer de 1986. TV3 va ser la primera cadena de l'estat espanyol a emetre aquesta sèrie, a mitjans dels anys 1980. Després ho va fer Canal 9 i la TVG.

Dr. Slump narra les aventures del professor Sembei Norimaki i de la seva creació, un robot humanoide amb forma de nena de 10 anys anomenada Arale Norimaki, qui manca de sentit comú i té una força extraordinària. La majoria de les històries transcorren a la Vila del Pingüí, on cap dels seus habitants sap que l'Arale és, en realitat, un robot. La sèrie està plena de personatges de tot tipus, des de bebès prehistòrics alats fins a un porc de parla anglesa.

Dr. Slump
Dr. ????
(Dr. Suranpu)

Gènere :Comèdia
Autor: Akira Toriyama
Anime: Dr. Slump Arale-chan
Director: Minoru Okazaki, Shigeyasu Yamauchi
Estudi: Toei Animation
Canals on es va emetre: Fuji TV (Japó) TV3 (Catalunya) TVG (Galícia)
Episodis: 243

Imatge
Format: Mkv
Codec: x264
Imatge:Aqui tenim dues versions, la que te gra que es sense fer servir cap filtre tal cual dvd japones, o la filtrada per treure els grans i millorar el color etc.
So: ac3 amb la maxima cualitat (els 50 primers episodis dels dvds de savor, la resta dels tvrips)
Audios: catala-castella-japones (castella només els primers 50, si en un futur surten mes doncs se edita el mkv sense perdua)[/center][/size]
So:Subtitols: si algu els vol fer no hi tinc inconvenient.

ESTIC ESPERANT UNA ESPECIE DE MATERIAL PER AIXO TINC LA RELEASE PARADA, NO PREGUNTEU CADA DOS POR TRES SI ES PUJARA JA HE DIT MOLTS COPS QUE SI, PERO SENSE PRESES, VULL FER LES COSES BE I NECESITO MATERIAL

MOLT IMPORTANT, AQUESTA RELEASE TE DUES VERSIONS, LA QUE TE GRANS ES A DIR COM LA JAPONESA, EN AQUEST CAS NOMES HE AGAFAT EL VIDEO I LE FET LA CONVERSIO SENSE FILTRES, ES A DIR ES MES FIDEL ALS DVDS JAPONESOS, LA ALTRE VERSIO ES DE LA MATEIXA PROCEDENCIA ES A DIR DELS DVDS JAPONESOS PERO AQUESTA VEGADA SE LI HAN APLICAT FILTRES PER TREURE ELS GRANS I LES IMPERFECCIONS TIPIQUES, TAMBE SE LI HAN REMARCAT LES LINIAS DE ELS DIBUIXOS I POSAR-LI MES COLOR

Aqui teniu la carpeta amb els capis, estan barrejades ambes versions,la dels grans i la sense grans, baixeu la que mes us agradi amb el jdownloader
http://ncrypt.in/folder-coD4NgOA

Pelicules:

Spoiler: mostra
format: mkv (en realitat es el vob del dvd america, com que aquets dvds tenen molt menys tamany que el japones, no le volgut comprimir mes)

Procedencia: com dic es el dvd america que ha sortit fa poc, el tamany de aquets dvds es com si fosin els dvds japonesos pero comprimits a dvd5, per aixo no son el millor en cualitat, per aixo si algun dia trobo els japonesos dvd9, tornare a fer les pelis.

Audios: Catala-Castella-Japones (extrets del dvd de mangafilms)

format de audio: originalment eran audios a 480kb en mono en els dvds de mangafilms, els he convertit a stereo a 512kb (sempre poso una mica mes de bitrate per evitar perdues significatives)

Subtitols: En castella, extrets del dvd america i traduits gracies a ladyingriz

Misceleanea: L'altre pelicula doblada no ha sortit encara en dvd america, i no se si sortira mai, si surt tambe la faig, sino agafare o el dvd japones dvd5 que rula per internet, o esperarme a veure un dvd9 que dubto molt que el trobi

Dr slump el castell de Nanaba
https://mega.co.nz/#!kRtg3AJa!MvYkSM2Ie ... vnaCdbCLM8" onclick="window.open(this.href);return false;

FAQ DE PREGUNTES I RESPOSTES
Spoiler: mostra
Pregunta: ¿Aquesta release probe dels dvd5 de japo o dels dvd9?
Resposta: La release probe dels dvd9 japonesos

Pregunta: ¿Llavors tens tots els dvds japonesos? ¿jo pensaba que a internet no hi estavan tots?
Resposta: A internet no hi estan tots pero un usuari molt amable de aquest forum em va fer una copia dels seus dvds originals (gracies per cert)

Pregunta: ¿I les teves altres releases que passa, les deixaras penjades?
Resposta: No, cap release la deixare tirada, tant dbzkai, com yu yu hakusho hd, com kenan i kel o cualsevol altre, totes hi treballo en elles, el que passa es que es logic que trigui una mica, pero no os preocupeu que totes estan en funcionament.

Pregunta: ¿Encara no ma quedat clar aixo de la release amb grans?
Resposta: Els dvd originals japonesos tenen gra a la imatge perque es una imatge molt antiga i per tant he conservat tot aixo, per que no perdi detalls la imatge, a qui li agradi mes sense gra doncs que baixi la versio sense gra, en la resta es el mateix, vull dir que no cambia ni audios ni res mes.

Pregunta: ¿Els audios quina procedencia tenen i tal?
Resposta: Els audios 50 primers son de savor/jonu pero els he netejat una mica per treure el soroll de fons, sempre sense passar-me per no treure detall al audio, La resta de audios son de una versio antiga de aquest mateix forum que per que no dir-ho, no son de molta cualitat i tenen un soroll de fons exagerat, encara que els hi he rebaixat el soroll el maxim que he pogut per no perdre molt de detall a el audio, si algu te cintas vhs amb audios que sapigeu que em faria un favor si me las deixes per poder treure els audios i tenirlos en millor cualitat.

Pregunta: ¿Es fara sencera, o pasara com les altres releases de dr slump?
Resposta: Logicament es fara sencera aixo ho puc prometre

Pregunta: ¿Puc ajudar en alguna cosa en la release?
Resposta: Esclar, i serias molt benvingut aixi la acabariam aviat, si vols pots contactar amb mi per missatge privat.

Pregunta: ¿Les pelicules es faran?
Resposta: Si, les que estan doblades doncs amb el doblatge i les altres amb subtitols.

Be de moment no se me acudeix res mes, si tinc res mes actualizare.

Imatge
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 feb. 2017, 11:07, en total s’ha editat 19 vegades.

jordi_lh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dg. 02 gen. 2011, 13:55
Ubicació: Martorell

Re: DR SLUMP Edicio Final

dg. 20 gen. 2013, 10:38

Pues a empezar con ello...
Saludos mil.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 565
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dg. 20 gen. 2013, 11:15

Aveure si es vritat i arriba a bon port XD k magradaria tenirla sencera i a mes ia me lan demanat pel meu futur fillol/a que va en cami xD s'agraeix l'esforç XD nomes un detallet, al enllaç de la versio sense gra posa "version con granos" xD en que quedem? xD
Imatge

Sylver
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dg. 05 set. 2010, 23:37

dg. 20 gen. 2013, 11:33

¿En qué servidor estás conectado?

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

dg. 20 gen. 2013, 12:05

Jo m'apunte a l'edició sense grans. Intentaré mantindre els episodis tant com puga a l'emule.
Orphen2005 ha escrit:
Aveure si es vritat i arriba a bon port XD k magradaria tenirla sencera i a mes ia me lan demanat pel meu futur fillol/a que va en cami xD s'agraeix l'esforç XD nomes un detallet, al enllaç de la versio sense gra posa "version con granos" xD en que quedem? xD

Em pregunto el mateix. Moltes gràcies.
:adeu:

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 111
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

dg. 20 gen. 2013, 12:26

Quina bona pinta! Feia anys que no emprava l'eMule i aquesta release ha fet que me'l torne a baixar sense pensar-m'ho. Amb ganes de comprovar com és la qualitat del capítol 1 amb filtre de grans i sense filtre! M'he connectat a l'eDonkeyServer No2, que és el que he vist que té més usuaris, imagine que estareu tots per allí, a no ser que la llista per defecte de servidors per defecte estiga incompleta i no apareguen servidors amb més usuaris la llista dels quals s'haja de descarregar a banda.
Imatge

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dg. 20 gen. 2013, 13:30

babidi442 ha escrit:
Jo m'apunte a l'edició sense grans. Intentaré mantindre els episodis tant com puga a l'emule.
Orphen2005 ha escrit:

Em pregunto el mateix. Moltes gràcies.
:adeu:

Jo crec que aquesta si que arribara a bon port perque ell te tots els dvds japonesos de la box "jo tambe els tinc" i ademes té tots els audios en català ja sigui dels editats per Jonu Media i els TVrip ;) :profident: :profident: :profident:
Imatge

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

dg. 20 gen. 2013, 17:24

Neotix10 ha escrit:

Jo crec que aquesta si que arribara a bon port perque ell te tots els dvds japonesos de la box "jo tambe els tinc" i ademes té tots els audios en català ja sigui dels editats per Jonu Media i els TVrip ;) :profident: :profident: :profident:

I dragon ball kai, i yu yu hakusho i kenan i kel i les tortugues ninja.....
Recorde que aquesta release es va anunciar "a bombo i platillo" en el fòrum al seu dia i va haver-hi una gran polèmica en quant a la versió i tal.....
6 o 7 mesos després tenim el primer capítol... i vorem...
Està clar que els uploaders fan una gran feinada i no se'ls ha de presionar. Però tampoc ells han de fer ilusions a la gent.
Jo preferisc més l'estil d'albert wesker. Et plante la release sencera i si t'agrada l'agafes i si no te'n vas.
En fi, moltes gràcies! :adeu:

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 20 gen. 2013, 18:03

Orphen2005 ha escrit:

Gracies per avisar, estaba al reves, be ja esta corregit, pero nomes us heu de fixar en el nom, el que posa que te gra es el de gra, i el que no hi posa res es el filtrat

El servidor estic en evilboar, pero tranquils que ja hi han 3 usuaris que es posaran a compartir inmediatament.

babidi: aquestas releases si llegeixes el faq no estan penjades ni res de res, pero vaig al meu ritme per que com que hi ha varies, a mes costa de trobar el material, i tens rao sobre lo dels 6 mesos, pero es que els dvds japonesos me han costat una barbaritat trobarlos i copiar-los, per aixo ho vaig deixar com a projecte, i els audios tambe em va costar molt, pero be la cuestio es que ara ja tinc tot el material.

Marc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dj. 12 gen. 2006, 16:17

dg. 20 gen. 2013, 19:11

Moltes gràcies. Jo també tenia ganes de tenir una release completa de Dr. Slump amb millor qualitat. Podries posar captures per veure la diferència entre la versió amb i sense gra, siuspla?. Així no s'obliga a la gent a baixar-se un capítol de cada versió per veure la diferència :P

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 20 gen. 2013, 19:43

Marc ha escrit:
Moltes gràcies. Jo també tenia ganes de tenir una release completa de Dr. Slump amb millor qualitat. Podries posar captures per veure la diferència entre la versió amb i sense gra, siuspla?. Així no s'obliga a la gent a baixar-se un capítol de cada versió per veure la diferència :P

Les puc posar pero el millor ja to dic es veure-ho en moviment el dibuix per decidirse, aveure si ho baixa algu i opina i despres poso captures.

MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 111
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

dg. 20 gen. 2013, 21:21

Alguna persona em podria dir si ha cap opció a l'eMule que et permeta posar a compartir un arxiu que ja t'has descarregat per una via diferent a aquest programa associant-lo a l'enllaç ed2k corresponent o necessàriament has de crear-ne un de nou?

De moment, com que sembla que tot el que he provat no ha funcionat us deixo l'enllaç ed2k del primer capítol sense grans. El de grans sí que l'he pogut compartir perquè ja tenia descarregat el principi i el final de l'arxiu, de manera que el tamany de l'arxiu a la carpeta temp es corresponia a l'arxiu original i supose que ha sigut això el que m'ha permés compartir-lo sense dificultat, però tampoc és cosa d'haver-me d'esperar a que es descarregue el primer i darrer bit per tal de poder compartir-los, així que de moment deixe a l'aire aquesta solució provisional, si a terminator li sembla bé, clar. La idea és que comence a compartir-los aprofitant que la meua velocitat real de pujada pot arribar fins als 120 kb/s.

Capítol 1: Versió sense gra.

Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 20 gen. 2013, 21:28

MissingNo. ha escrit:
Alguna persona em podria dir si ha cap opció a l'eMule que et permeta posar a compartir un arxiu que ja t'has descarregat per una via diferent a aquest programa associant-lo a l'enllaç ed2k corresponent o necessàriament has de crear-ne un de nou?

De moment, com que sembla que tot el que he provat no ha funcionat us deixo l'enllaç ed2k del primer capítol sense grans. El de grans sí que l'he pogut compartir perquè ja tenia descarregat el principi i el final de l'arxiu, de manera que el tamany de l'arxiu a la carpeta temp es corresponia a l'arxiu original i supose que ha sigut això el que m'ha permés compartir-lo sense dificultat, però tampoc és cosa d'haver-me d'esperar a que es descarregue el primer i darrer bit per tal de poder compartir-los, així que de moment deixe a l'aire aquesta solució provisional, si a terminator li sembla bé, clar. La idea és que comence a compartir-los aprofitant que la meua velocitat real de pujada pot arribar fins als 120 kb/s.

Capítol 1: Versió sense gra.

Millor soluciona aixo com puguis, perque si no es com si baixesin un altre capitol diferent perque te un altre enllas, i llavors no es concentraran totes les fonts que la resta estan compartint.

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2437
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dg. 20 gen. 2013, 22:52

Baixan els dos per comparar quin em quedo, gracies terminator. a10 :yeah:

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu