Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2453
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: [YD/MEGA]Inuyasha: Serie[167/167][26/26] + Pel·lícules [

dt. 03 març 2015, 19:36

albertreche ha escrit:
Bones a tots! Una pregunta! Aquest fòrum té els openings i endings incrustats? És que m'agradaria tenir-los també a cada capítol! Si no és així, sabeu d'algun altre fòrum aquí a Animelliure?

Aqui trobaras la millor versio: viewtopic.php?t=19462

Ara mateix l'autor esta fent V2.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Instal·lador MiPony
Instal·lador JDownloader2
Instal·lador eMule
Instal·lador μTorrent 2.2.1 (recomanat)

DESCARREGAR:
JD2 obert - Clicar a CNL2 - Apareixen links al JD2 - Descarregar.

albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 79
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

dc. 04 març 2015, 00:19

Spriggan90 ha escrit:
Bona tarda deixo seedejant el torrent de Inuyasha :adeu:

Bones Spriggan90, sóc nou en l'utilització de uTorrent i no sé ben bé com va això de compartir fonts entre clients.. què vols dir? Que si jo estic descarregant el Torrent d'Inuyasha i tu també, ens va més ràpida la descàrrega?

EDITO: Adrià, això vol dir que va fent, a data d'avui, no? Genial, és que estarem tots d'acord en què una sèrie com aquesta no és digna de ser vista sense openings/endings, així tot directa: vinga, primer capítol, segon, tercer.. apa! Ja que els openings sobretot, estan fets per anticipar els rivals de la temporada de capítols, entre moltes d'altres coses com nostàlgia, etc.

Però atenció, Spriggan90, no estic desmereixent NI MOLT MENYS TOTA LA FEINA QUE HAS FET/FAS/I ESPERO QUE FACIS EN UN FUTUR perquè és per gent com tu amb la qual els amants de les sèries japoneses emeses en català aquí encara podem seguir disfrutant d'elles en el nostre idioma! Així que moltíssimes gràcies!!

Atentament, Albert.

Spriggan90
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 25 set. 2010, 14:28

dc. 04 març 2015, 00:34

albertreche ha escrit:
Spriggan90 ha escrit:
Bona tarda deixo seedejant el torrent de Inuyasha :adeu:

Bones Spriggan90, sóc nou en l'utilització de uTorrent i no sé ben bé com va això de compartir fonts entre clients.. què vols dir? Que si jo estic descarregant el Torrent d'Inuyasha i tu també, ens va més ràpida la descàrrega?

EDITO: Adrià, això vol dir que va fent, a data d'avui, no? Genial, és que estarem tots d'acord en què una sèrie com aquesta no és digna de ser vista sense openings/endings, així tot directa: vinga, primer capítol, segon, tercer.. apa! Ja que els openings sobretot, estan fets per anticipar els rivals de la temporada de capítols, entre moltes d'altres coses com nostàlgia, etc.

Però atenció, Spriggan90, no estic desmereixent NI MOLT MENYS TOTA LA FEINA QUE HAS FET/FAS/I ESPERO QUE FACIS EN UN FUTUR perquè és per gent com tu amb la qual els amants de les sèries japoneses emeses en català aquí encara podem seguir disfrutant d'elles en el nostre idioma! Així que moltíssimes gràcies!!

Atentament, Albert.

Hola Albert. No tranquil jo nomes la estic compartint no la fet jo ni molt menys ara mateix estan fent una versió molt millor que la podras trobar en aquest mateix forum pero mentres tant jo compartire aquesta que esta completa. :)
Quan dic que la deixare seedejant em refereixo que la tindre compartint tota completa i anira molt mes rapid.
Hi ha dos tipus de fonts les seed y els clients la diferencia es que un la esta compartint tota descarregada y l'altre la comparteix mentres la descarrega, crec que mes o menys es aixi ^^
Todos mis aportes en: Animersion.es

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 04 març 2015, 05:55

albertreche ha escrit:

Aixi es, l'estic fent, per ara porto 5 capitols (en tenia fets 50 pero em vaig adonar de que era millor referlos usant millors videos...), l'unic que potser te algo que o et pot agadar molt o no gens xD els meus capitols tots tenen el OP i ED com tu vols, pero... els tenen sense lletres japoneses, espero que t'agradi ^^u , ho faig aixi perque per a mi es molt millor, pero sempre hi ha gustos per a tot jeje...

Aqui esta la meva versio: viewtopic.php?f=11&t=19462 ; espero no trigar massa en pujar mes capitols :yeah:

PD: Ah, si, una cosa mes, els meus videos estan a 10 bits de color, per tant no son compatibles amb reproductors multimedia, nomes es poden reproduir amb un PC...

albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 79
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

dv. 06 març 2015, 16:11

fabrebatalla18 ha escrit:
albertreche ha escrit:

Aixi es, l'estic fent, per ara porto 5 capitols (en tenia fets 50 pero em vaig adonar de que era millor referlos usant millors videos...), l'unic que potser te algo que o et pot agadar molt o no gens xD els meus capitols tots tenen el OP i ED com tu vols, pero... els tenen sense lletres japoneses, espero que t'agradi ^^u , ho faig aixi perque per a mi es molt millor, pero sempre hi ha gustos per a tot jeje...

Aqui esta la meva versio: viewtopic.php?f=11&t=19462 ; espero no trigar massa en pujar mes capitols :yeah:

PD: Ah, si, una cosa mes, els meus videos estan a 10 bits de color, per tant no son compatibles amb reproductors multimedia, nomes es poden reproduir amb un PC...

Ua moltíssimes gràcies fabrebatalla18, tu sempre currant a fondu! Molt crack tiu, ets el meu ídol! hahahaha Doncs això, perfecte! Ves fent, però sisplau no triguis 2 anys en penjar la sèrie sencera o simplement ho abandonis, eh.. que no series el primer i això FA UNA RÀBIA.. I més havent trobat la versió perfecte amb tot inclòs i, com no, en català! Merci tiu!

PD: a mi m'agrada l'opening i ending en sí, just introduint o concloent el capítol.. les lletres japoneses (com no sé japonés) em són igual! hahahaha Així que ja saps, aquí tens un fan d'Inuyasha que estarà esperant amb candeletes a la teva versió! Segueix així i gas!!! :profident: :yeah:

PD2: Spriggan90, és automàtic el pillar el teu seedeo, no? O he d'agregar alguna font o algo al uTorrent?

Spriggan90
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 25 set. 2010, 14:28

dl. 09 març 2015, 00:57

albertreche ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
albertreche ha escrit:

Ua moltíssimes gràcies fabrebatalla18, tu sempre currant a fondu! Molt crack tiu, ets el meu ídol! hahahaha Doncs això, perfecte! Ves fent, però sisplau no triguis 2 anys en penjar la sèrie sencera o simplement ho abandonis, eh.. que no series el primer i això FA UNA RÀBIA.. I més havent trobat la versió perfecte amb tot inclòs i, com no, en català! Merci tiu!

PD: a mi m'agrada l'opening i ending en sí, just introduint o concloent el capítol.. les lletres japoneses (com no sé japonés) em són igual! hahahaha Així que ja saps, aquí tens un fan d'Inuyasha que estarà esperant amb candeletes a la teva versió! Segueix així i gas!!! :profident: :yeah:

PD2: Spriggan90, és automàtic el pillar el teu seedeo, no? O he d'agregar alguna font o algo al uTorrent?

Es automatic.

PD: ja estan repujat a mega.
Todos mis aportes en: Animersion.es

naruto rusenko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dc. 23 set. 2015, 16:38

dc. 23 set. 2015, 17:36

moltes gracies, por fin tengo la serie buf ^^u :profident:

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dv. 30 oct. 2015, 17:34

Inuyasha, quina gran sèrie. Moltes gràcies, tenia ganes de tornar-la a veure.

marineralluna
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 72
Membre des de: ds. 20 març 2010, 19:33

Re: [YD/MEGA]Inuyasha: Serie[167/167][26/26] + Pel·lícules [4/4]

dt. 07 juny 2016, 16:25

Hola! M'he descarregat la sèrie i he vist que als audios en japonés no hi ha subtitols... hi ha algun lloc on els puga descarregar?

kiraaaaaa
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dc. 28 nov. 2012, 19:53

dg. 05 març 2017, 14:04

hola, veo que llego un poco tarde, pero no encuentro los ope y end y los que teneis aquí están fuera de línea, se pueden resubir?

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3427
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dj. 21 set. 2017, 16:59

¿Algu em podria pasar aquest opening?
Inuyasha Opening 05 (Cas-Lat-Cat-Jap) [DVD-TV por Josconcillo].avi

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 290
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dt. 26 set. 2017, 09:32

Moltes gràcies Spriggan90 per pujar aquesta serie completa, la part Kanketsu-hen i les pel·lícules eren les que em faltaven. I sobretot gràcies pel teu esforç i voluntat de compartir series d'anime en català

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 02 oct. 2017, 11:47

xagasa ha escrit:
¿Algu em podria pasar aquest opening?
Inuyasha Opening 05 (Cas-Lat-Cat-Jap) [DVD-TV por Josconcillo].avi

he trobat un torrent de tota la sèrie

https://www.limetorrents.cc/-torrent-6848713.html

https://www.torrentfunk.com/torrent/118 ... spaol.html

posa que están els openings no sé si està el que busques exactament. Amb l'Utorrent pots escollir de descarregar només l'opening 5 si deselecciones tota la resta

bevelle
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: dt. 07 feb. 2012, 10:56

dl. 11 des. 2017, 22:24

Pot ser k x mega la segona temporada estigui borrada o soc jo¿?¿?¿?

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 12 des. 2017, 10:15

bevelle ha escrit:
Pot ser k x mega la segona temporada estigui borrada o soc jo¿?¿?¿?

Sí, a mi tambe em surt com a no disponible. Però per sort encara tens els de Yandex Disk :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants