Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 43

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 725
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

[1F] Dragon Ball Las Películas 27/28 [1080p][CAT-CAST]

ds. 30 març 2013, 06:13

Imatge

Aquí tendréis todas las películas basadas en Dragon Ball en el mejor BDRip Full HD 1080p de Resolución.
A parte de las películas de Dragon Ball Z y Dragon Ball que se encuentran en Full HD, se subirán todos los extras SD así como El Cuerpo de Bomberos de Gokuh, Gokuh y la Seguridad Vial, la OVA DBZ Gaiden - Saiyajin Zetsumetsu Keikaku (Versión de Playdia), Atsumare ! Goku Warudo (Terebikko), El Especial de Dragon Ball GT: 100 años Después que se intentara encontrar en Full HD, o los extras en HD como el remake de la OVA DBZ Gaiden, el especial de Hey! Gokuh y Sus Amigos Regresan!, o el Episodio de Bardock fansubeado por Black and White Fansub, además de los live action Dragon Ball Evolution en 1080p y Dragon Ball Comienza la Magia! así que tengan paciencia xD que esto me va a llevar para rato, aunque espero tenerlo lo mas pronto posible, agradecer también a tato25, Gemus, Son Gokuu y HDTeam por sus excelentes Audios, a raykugen de boladedragon.com por los renders para los banners, a xagasa un inmensisimo agradecimiento por estar ayudándome últimamente a recopilar todo tipo de material para redondear la colección y pasarme los subs forzados de la peli de fusión y el ataque del dragon. Y a Anime2HD, y DBZHDLATINO por sus excelentes Raws en Full HD 1080p lo que me hizo que únicamente tuviese que sincronizar a la perfección la mayoría de películas que no lo estaban y arreglar algunos desperfectos en algunos de los audios, y así nos quedo esta versión perfecta de las pelis de dragon ball, además agradecer tambien a Sylver y BGTA quienes nos hicieron el favor de resubirnos las pelis por letitbit y MEGA, sin mas que añadir aquí os dejo el post.

Imatge
Se crearon 13 películas animadas basadas en la serie y actualmente se encuentra en producción una nueva que estrenara en Marzo de 2013; de las 4 basadas en la primera serie, las primeras son una trilogía que cuenta una historia alternativa a la original y la cuarta película fue creada para el décimo aniversario del anime. Las películas basadas en Dragon Ball Z tienen tramas completamente distintas a las de la serie, y casi ninguna de ellas se realiza en la línea temporal
en la que se desarrolla la serie original.

Imatge
Titulo Original: ドラゴンボール
Autor: Akira Toriyama
Género: Aventura, Artes marciales, Comedia, Acción, Ciencia ficción, Fantasía
Dirigido Por: Daisuke Nishio
Desarrolladora Original: Toei Animation
Remasterizado en Full HD Por: FUNimation Entertainment
Tamaño Por Pelicula: 1-3 GB
Fuente: BDRip
Resolución: Full HD 1080p
Formato: M2TS
Codec de Video: x264, High Profile 4.0
Audios: Castellano, Catalán
Codec de Audio: AC3, 2.0, 256 Kbps
Compatible Con PS3: Si
Servidor: MEGA
Uploader: OVA GAIDEN

Imatge
ImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

TORRENT

LAS PELÍCULAS
(FULL HD)

OVA 01 - La Llegenda Del Drac Sheron

Imatge

Descarga Aquí

OVA 02 - La Bella Dorment Al Castell Del Mal

Imatge

Descarga Aquí

OVA 03 - Aventura Mistica

Imatge

Descarga Aquí

OVA 04 - El Camí Per Ser El Més Fort

Imatge

Descarga Aquí

OVA 05 - Garlick Junior Immortal

Imatge

Descarga Aquí

OVA 06 - El Més Fort Del Món

Imatge

Descarga Aquí

OVA 07 - La Super Batalla Al Món

Imatge

Descarga Aquí

OVA 08 - El Super Guerrer Son Goku

Imatge

Descarga Aquí

OVA 09 - Els Mijors Rivals

Imatge

Descarga Aquí

OVA 10 - Lluita Entre Guerrers De Força Il·limitada

Imatge

Descarga Aquí

OVA 11 - La Super Batalla Dels Tres Superguerrers

Imatge

Descarga Aquí

OVA 12 - La Batalla Ardent

Imatge

Descarga Aquí

OVA 13 - Els Guerrers De Les Gàlaxies

Imatge

Descarga Aquí

OVA 14 - El Regreso De Broly

Imatge

Descarga Aquí

OVA 15 - El Combate Definitivo

Imatge

Descarga Aquí

OVA 16 - Fusión

Imatge

Descarga Aquí
Subtitulos Forzados, por xagasa

OVA 17 - El Ataque Del Dragón

Imatge

Descarga Aquí
Subtitulos Forzados, por xagasa

OVA 18 - La Batalla De Los Dioses

Imatge

Descarga Aquí

ESPECIALES TV
(FULL HD)

Especial TV 01 - El Pare D'en Son Goku

Imatge

Descarga Aquí

Especial TV 02 - En Son Gohan i en Trunks

Imatge

Descarga Aquí

Especial TV 03 - Cent Anys Després

Imatge

Trial 480p
Trial 960p

Especial TV - El Episodio De Bardock

Imatge

V.O.S.E 720P

LAT-JAP 1080P

OVA'S Y ESPECIALES

Dragon Ball Z Gaiden - El Plan Para Erradicar A Los Saiyans

Imatge

OVA 01 Versión 576P

OVA 02 Versión 576P

OVA 01 Versión 480P

OVA 02 Versión 480P

Escenas Ineditas Y Finales Alternativos

Dragon Ball Z Gaiden Remake - El Plan Para Erradicar A Los Saiyans

Imatge

V.O.S.E 720P

LAT-JAP 720P

Dragon Ball Z OVA 2008 - Hey! Goku Y Sus Amigos Regresan

Imatge

DVDRIP V.O.S.E 480P

DVDRIP LAT-JAP 480P

HDTV V.O.S.E 720P

HDTV LAT-JAP 720P

LIVE ACTIONS

Comienza la Magia

Imatge

Descarga Aquí

La Pelicula Koreana de Dragon Ball

Imatge

Descarga Aquí

MAS...

Recopilatorio de Caratulas VHS/DVD/BD

Conjunto de Extras Dragon Ball

Especiales Educativos

Crossover Dr.Slump x Dragon Ball

Dragon Ball Z - Atsumare ! Goku Warudo (Terebikko)
OVA GAIDEN l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 20 jul. 2017, 10:51, en total s’ha editat 74 vegades.

renkor19
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dg. 17 març 2013, 00:36

Re: [MEGA] Dragon Ball Las Películas 05/26 [1080p][CAT-CAST]

ds. 30 març 2013, 09:57

la primera se me para bastante con el reproductor d windows per con el VLC se ve perfecto.

kamehame
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 02 març 2013, 12:59

ds. 30 març 2013, 10:58

Podríes incloure també l' audio en valencià, per favor.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 30 març 2013, 11:04

Gracies tiu, bola de drac es mereix la maxima qualitat i sens dubte es aquesta :yeah:

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 30 març 2013, 16:55

renkor19 ha escrit:
la primera se me para bastante con el reproductor d windows per con el VLC se ve perfecto.

Si es cierto. Ay que reproducirlo en el vlc player, tanta calidad requiere de un buen reproductor xD

kamehame ha escrit:
Podríes incloure també l' audio en valencià, per favor.

Ho sent-ho. Tambê volia añadir l'audio en español llati. Pero si posara un audio mes. Ya els arxius son grans. Pero pelicules com la de la batalla ardent no es podrien ni reproduir en discs fat32 al pasar de 4GB . Aixi que vaig decidir posarles nomès en català i castellà

theflyingdove ha escrit:
Gracies tiu, bola de drac es mereix la maxima qualitat i sens dubte es aquesta :yeah:

Ya ho pots ven dir aquesta es la millor raw de les pelicules de Funimation. Y les he vist la qualitat original y superen inclos la qualitat original ya que se li apliquen uns filtres per mijorar l'imatge i la ha millorat de sobra. Qualitat millor que aquesta no trobareu enlloc ya us aseguro yo xD encara que els audios d'en wesker tambè estan força be ya que ell tambè s'ho ha currat molt i s'ha guanyat el meu respecte.

renkor19
Ishinchu
Ishinchu

ds. 30 març 2013, 17:05

ja tinc ganes veure l'episodi den bardock en full HD *.*

Si el reproductor d windows no aguanta segons kina kualitat... VAYA PORKERIA xDDDD

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2502
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

ds. 30 març 2013, 17:09

renkor19 ha escrit:

Si el reproductor d windows no aguanta segons kina kualitat... VAYA PORKERIA xDDDD

No es per el reproductor, es per el ordinador, el reproductor no te res a veure amb aixo, si tens un ordinador potent pots obrir full hd amb cualsevol, el que pasa es que el vlc esta optimitzat per que no facil falta tanta maquina per obrirlos, pero si tens un pc sobrat el pots obrir amb el windows media o amb el que vulguis.

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 30 març 2013, 17:38

renkor19 ha escrit:

ey!! mira-tho ve perque he provat de reproduir-la primera y la 05 en el windows media i a mi si que m'ho reprodueix a la perfecció, potser no ho tens actualitzat. qui sap, yo tinc la versió 12.0.7600.16667 aixi que potser si tens una versió molt inferior no t'ho reprodueixi

terminator ha escrit:
No es per el reproductor, es per el ordinador, el reproductor no te res a veure amb aixo, si tens un ordinador potent pots obrir full hd amb cualsevol, el que pasa es que el vlc esta optimitzat per que no facil falta tanta maquina per obrirlos, pero si tens un pc sobrat el pots obrir amb el windows media o amb el que vulguis.

ah aixo tambè perque yo vaig provar un dia de reproduir un video 1080p en un netbook y no n'hi habia manera xD

gracies per la teva col·laboració terminator :yeah:

edit: OVA 07 subida!

renkor19
Ishinchu
Ishinchu

Re: [MEGA] Dragon Ball Las Películas 07/26 [1080p][CAT-CAST]

ds. 30 març 2013, 20:08

Ho he mirat am el portatil pero no crec k sigui x axo, es un i5 am una grafica cutrilla de nVidia pero bueno, segur k kuan u fiki a la tv, la ps3 o a la torre sem veura de conya :p

Ho he tornat a provar i basicament el k passa es k el so es desincronitza am el windows media pero bueno... nomes pasa kuan avanses la pelicula.

Gracies per les noves pujades :)

Sylver
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dg. 05 set. 2010, 23:37

ds. 30 març 2013, 21:06

Esperaba con ansias esta versión. :yeah: . Gracias.

tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

ds. 30 març 2013, 21:55

No sabía que les haguessin millorat a Full HD. La meva tele es HD Ready, per tant no arriba a 1080p, sinó que només arriba a 1080i, però probaré a veure que tal es veuen allà. I si no, doncs les veuré al monitor de l'ordinador, que no és HD, però bueno, potser tot i així es veuràn millor que les que tinc. Com a últim recurs les puc possar a la tele de l'habitació de la meva mare, però costa trobar un moment en que ella no l'estigui utilitzant (de fet jo només l'he pogut fer servir 2 o 3 vegades en 1 o 2 anys que fa que la té... XD) però intentaré veure-les allà.

Moltíssimes gràcies per aquesta valuosa aportació!
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

ds. 30 març 2013, 22:35

Sí, la veritat que aquest màster és molt bo. Jo vaig fer servir la versió de les Dragon Box perquè en alguns aspectes guanya als blurays, però clar, el HD aporta cert nivell de detall que un DVD no té. I com sempre tot depén de les prioritats de cadascú.
Jo encara tinc l'esperança que Toei llanci les pelis en HD, sobretot ara que han fet una nova i que segur que sortirà en bluray, és el moment ideal perquè treguin totes les altres també en HD fent servir el seu màster original :juas: (i ja de pasada ho podrien fer amb les séries :profident: )

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 30 març 2013, 22:45

A mi tambien me sorprendio cuando vi la imagen de los bluray, sin duda un detalle nunca visto en db, lo malo es lo que dice wesker, que a pesar de todo, no han remasterizado la imagen y por lo tanto se ven las tipicas manchas vhs parpadeando y cosas de esas.

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 30 març 2013, 23:23

moltes gracies per els comentaris! estic content que us hagi agradat, si a mi tambè em passaba això amb els windows media que de vegades es desincronitzaba crec, aixi que potser el millor es utilitzar el vlc player que es molt millor.

xD si que estaria bé lo que diu en wesker, que la toei saques versions en 1080p, encara que d'aquestes coses mai saps que passara, ara saquen series amb una qualitat sorprenent, i es clar si ens possem a comparar ya ens agradaria veure bola de drac amb la qualitat actual, i yo tampoc descartaria una remasterització com cal aixi que en cas que es dignessin a fer una altre versió 1080p de les pel·licules yo em comprometo a fer una altre release amb la nova remasterització

encara aixi, yo la veritat que de vegades he flipat veient aquesta versió, mai havia vist dragon ball amb tant de detall, per aixo em feia ilusiò que vosaltre tambè pugueu disfrutar d'aquesta versiò, i us quedeu amb dos par de nassos veient-la xD.

pd: y si ya te digo que en una ps3 se ve de ptm yo las he visto todas en la ps3, aunque claro en una tv lcd de full hd, en mi opinion se ven mejor las lcd que las led la verdad y duran mas xD

por cierto ya mismo esta la ova 08

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 30 març 2013, 23:30

OVA GAIDEN ha escrit:
moltes gracies per els comentaris! estic content que us hagi agradat, si a mi tambè em passaba això amb els windows media que de vegades es desincronitzaba crec, aixi que potser el millor es utilitzar el vlc player que es molt millor.

xD si que estaria bé lo que diu en wesker, que la toei saques versions en 1080p, encara que d'aquestes coses mai saps que passara, ara saquen series amb una qualitat sorprenent, i es clar si ens possem a comparar ya ens agradaria veure bola de drac amb la qualitat actual, i yo tampoc descartaria una remasterització com cal aixi que en cas que es dignessin a fer una altre versió 1080p de les pel·licules yo em comprometo a fer una altre release amb la nova remasterització

encara aixi, yo la veritat que de vegades he flipat veient aquesta versió, mai havia vist dragon ball amb tant de detall, per aixo em feia ilusiò que vosaltre tambè pugueu disfrutar d'aquesta versiò, i us quedeu amb dos par de nassos veient-la xD.

pd: y si ya te digo que en una ps3 se ve de ptm yo las he visto todas en la ps3, aunque claro en una tv lcd de full hd, en mi opinion se ven mejor las lcd que las led la verdad y duran mas xD

por cierto ya mismo esta la ova 08

Las led es el mismo sistema que las lcd pero con un panel que ilumina diferente y hace que los negros se vean mejor que en las lcd, y en general supera las lcd en calidad, sobretodo en coloreado.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 43

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: dk19 i 10 visitants