Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff
Heni ha escrit:Potser ho he somiat tot xDDDDDD
gujthekiller ha escrit:Hola! El JDownloader em diu que no hi ha cap enllaç, i per tant no puc descarregar els capítols, alguna solució?
Heni ha escrit:Recordo que és un conte clàssic, no sé si d'origen japonès o no, però trist com "La Venedora de Llumins", en què el protagonista és tan bona persona que tothom que es troba pel camí li demana coses i ell les hi dona. El recordo molt vagament, però la història era una cosa així: al començament li demanaven potser menjar, després de beure i veies com el protagonista, en lloc de passar-s'ho malament perquè no podia menjar o beure, somreia i deia "que bé! Puc ajudar els altres!". La gent, però, se n'enfotia i se n'aprofitava de la situació fins al punt que, potser, algú li deia "doncs a mi em falta una cama, que me la dones?". I el protagonista somreia i, fins i tot, plorava de felicitat dient: "I tant! Que bé poder-te ajudar". I així fins que potser, només se li veia el cap, ja no li quedava res més, i es moria, però es moria molt feliç per haver pogut ajudar tothom. No sé per què, però, a més, recordo en Suneo com una de les males persones --convertit en animal, com si la història l'expliquessin en format faula-- en forma de corb o ocellot lleig.
A més, recordo el capítol com si per culpa d'un invent d'en Doraemon, d'aquells que en Nobita agafa sense permís, s'endinsés en un conte clàssic pel plaer d'ajudar tot el barri i en Doraemon l'hagués de salvar en veure que li ha agafat l'invent perquè, si no l'ajuda, en Nobita tindrà el mateix final que el protagonista del conte (com quan la Shizuka es fica en problemes perquè es transforma en una mena de Princesa Kaguya).
Potser ho he somiat tot xDDDDDD
david80scat ha escrit:"Un dia de descans per en Doraemon", capítol 805. I una segona versió del capítol "En Doraemon s'agafa el dia lliure", capítol 1787.
Salut!
toniolet13 ha escrit:Per cert, sóc jo o el capítol Doraemon contra Doràcula no hi és?
Lluis_Cat ha escrit:Algú sap quin és el capítol que la Shizuka té un lloro que diu "pocatraça, pocatraça!"?
Sheikah ha escrit:toniolet13 ha escrit:Per cert, sóc jo o el capítol Doraemon contra Doràcula no hi és?
Sheikah ha escrit:Aquí el tens, però baixa'l de pressa perquè l'esborraré de seguida. https://mega.nz/#!gl8wASBa!uheNOn5w9Wxk ... ZMRSv1GQdc