Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Alfàbrega
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

Re: [MEGA] Doraemon (1979-2005) (central) (completa)

ds. 15 set. 2018, 20:36

Quina feinada! Moltíssimes gràcies per la genial aportació, Sheikah.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 596
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dg. 16 set. 2018, 01:04

Gràcies a tots els que la baixeu! ^^

Heni, he estat una bona estona mirant capítols que em semblés que podrien ser aquest que dius, i he buscat paraules claus també, però no he trobat això que dius. No em sona de res. En recordes alguna cosa més? No ho sé, si era dels primers capítols, per exemple, o si recordes quin doblatge tenien. És que és estrany que un capítol de "Doraemon" no em soni. (Espero que no t'hagis confós i sigui de "Hattori" o "Kiteretsu". xD)
Hi ha un capítols d'aquests que n'han fet moltes versions que em recorda aquest que dius, però no li demanen parts del cos (és que és molt heavy) ni és una recreació d'una història japonesa. No crec que sigui el que busques, però per si de cas: 0301 Els anissos per ajudar els altres i 0968 Els caramels per ajudar la gent.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dt. 18 set. 2018, 18:11

Recordo que és un conte clàssic, no sé si d'origen japonès o no, però trist com "La Venedora de Llumins", en què el protagonista és tan bona persona que tothom que es troba pel camí li demana coses i ell les hi dona. El recordo molt vagament, però la història era una cosa així: al començament li demanaven potser menjar, després de beure i veies com el protagonista, en lloc de passar-s'ho malament perquè no podia menjar o beure, somreia i deia "que bé! Puc ajudar els altres!". La gent, però, se n'enfotia i se n'aprofitava de la situació fins al punt que, potser, algú li deia "doncs a mi em falta una cama, que me la dones?". I el protagonista somreia i, fins i tot, plorava de felicitat dient: "I tant! Que bé poder-te ajudar". I així fins que potser, només se li veia el cap, ja no li quedava res més, i es moria, però es moria molt feliç per haver pogut ajudar tothom. No sé per què, però, a més, recordo en Suneo com una de les males persones --convertit en animal, com si la història l'expliquessin en format faula-- en forma de corb o ocellot lleig.

A més, recordo el capítol com si per culpa d'un invent d'en Doraemon, d'aquells que en Nobita agafa sense permís, s'endinsés en un conte clàssic pel plaer d'ajudar tot el barri i en Doraemon l'hagués de salvar en veure que li ha agafat l'invent perquè, si no l'ajuda, en Nobita tindrà el mateix final que el protagonista del conte (com quan la Shizuka es fica en problemes perquè es transforma en una mena de Princesa Kaguya).

Potser ho he somiat tot xDDDDDD

gujthekiller
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 02 des. 2018, 23:42

dg. 02 des. 2018, 23:45

Hola! El JDownloader em diu que no hi ha cap enllaç, i per tant no puc descarregar els capítols, alguna solució?

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 05 des. 2018, 18:33

Heni ha escrit:

Doncs mira, potser sí, perquè jo no he trobat res més... xD. Si mai el localitzes, sisplau, avisa'n amb focs artificials, que ara em moro de curiositat!

gujthekiller ha escrit:
Hola! El JDownloader em diu que no hi ha cap enllaç, i per tant no puc descarregar els capítols, alguna solució?

Sembla que els enllaços encriptats s'havien quedat emparrats, però els he actualitzat i ho acabo de provar, ja funciona.

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 475
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

dc. 05 des. 2018, 19:43

Heni ha escrit:
Recordo que és un conte clàssic, no sé si d'origen japonès o no, però trist com "La Venedora de Llumins", en què el protagonista és tan bona persona que tothom que es troba pel camí li demana coses i ell les hi dona. El recordo molt vagament, però la història era una cosa així: al començament li demanaven potser menjar, després de beure i veies com el protagonista, en lloc de passar-s'ho malament perquè no podia menjar o beure, somreia i deia "que bé! Puc ajudar els altres!". La gent, però, se n'enfotia i se n'aprofitava de la situació fins al punt que, potser, algú li deia "doncs a mi em falta una cama, que me la dones?". I el protagonista somreia i, fins i tot, plorava de felicitat dient: "I tant! Que bé poder-te ajudar". I així fins que potser, només se li veia el cap, ja no li quedava res més, i es moria, però es moria molt feliç per haver pogut ajudar tothom. No sé per què, però, a més, recordo en Suneo com una de les males persones --convertit en animal, com si la història l'expliquessin en format faula-- en forma de corb o ocellot lleig.

A més, recordo el capítol com si per culpa d'un invent d'en Doraemon, d'aquells que en Nobita agafa sense permís, s'endinsés en un conte clàssic pel plaer d'ajudar tot el barri i en Doraemon l'hagués de salvar en veure que li ha agafat l'invent perquè, si no l'ajuda, en Nobita tindrà el mateix final que el protagonista del conte (com quan la Shizuka es fica en problemes perquè es transforma en una mena de Princesa Kaguya).

Això de bona persona i de donar coses em ve el cap l'especial de Nadal (em sembla que es diu "La funció de Nadal"); capítol on en Nobita i els seus amics demanen a en Doraemon un aparell per què els ajudi a interpretar una obra de teatre en una esglesia perquè el mag que havien contractat no hi podia anar. Llavors en un dels contes que assegen la Shizuka va donant peces de roba a qui demana ajuda, crec que passa en un arrossar (en tots els contes la Shizuka acaba d'espullada per els pensaments verds d'en Nobita perquè la maquina s'ha basat en la ment d'en Nobita per triar els contes). Al final en Gegant empipat acaba decidint que cantaran en la funció xD. En aquest mateix capítol hi ha diferents contes, però així tan "gore" xD, no em zona de res a mi també.

EDITO:
Ara que també m'ha vingut el cap que això de la princesa Kaguya podrien ser dos capítols, un el capítol li pren a en Doraemon un pin dels contes per tenir la mateixa experiencia del protagonbista a la vida real i en Nobvita li regala aquest pin a la Shizuka la de ser la princesa Kaguya. En Nobita s'adona de l'error de donar-li per lo que passa al final del conte i córrer a ajudar-la però s'adona que no ha passat res. O bé, l'altre capítol que en Nobita i la Shizuka agafen la màquina del temps perquè el professor els hi ha encomenat un treball sobre investigar els vestits d'època i en Nobita se l'hi ha acut agafar la mkàquina del temps amb l'ajuda d'en Doraemon. Fugint dels guardies imperials perquè porten vestits estranys per la época, es fa fosc i la Shizuka es perd. Llavors resulta que ha estat acollida per una parella de gent gran i se la queden ja que no tenen fills. En Nobita i en Doraemon se les enginyen per què la Shizuka expliqui als avis que ella és la princesa Kaguya i els diu que ha de tornar la lluna (excusa per poder treure la Shizuka d'allà). Per impedir-ho els avis avisen a la guardia imperial perquè els ajudin i em sembla que un dels guardies s'assembla a en Suneo de cara.

toniolet13
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 15 gen. 2017, 13:37

ds. 05 gen. 2019, 16:57

Moltíssimes gràcies per aquesta feinada de reunir- ho tot! T' estarem eternament agraïts. Una pregunta, fa bastant que creco aquest episodi i no el trobo, amem si algu em pot ajudar... L' episodi tracta sobre que en Doraemon s' en va de vacances i deixa un botó a en Nobita perque el premi si necessita ajuda. Al principi tot se li posa en contra perque premi el botó. En Gegant i en Suneo també tracten de fer que el premi, fins que en Nobita s' enfada i romp el botó per no poder- lo prèmer. En Gegant i en Suneo el segueixen i troben a dos nois apunt de pegar a en Nobita, i és allà quan decideixen enfrontar- se a ells per ajudar a en Nobita. Em va encantar aquest episodi quan el vaig veure, però no l' he trobat a veure més. De nou, moltes gràcies per tot! Una abraçada ;)

david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 475
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

ds. 05 gen. 2019, 17:13

"Un dia de descans per en Doraemon", capítol 805. I una segona versió del capítol "En Doraemon s'agafa el dia lliure", capítol 1787.

Salut!

rambaldi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: ds. 02 jul. 2011, 17:30

dt. 09 abr. 2019, 12:34

ostres ara no sé on em vaig quedar de descarregar, però he de tornar a baixar-los no sigui que morin els enllaços. Moltes gràcies per aquesta feinada. Un dubte, algu sap on podria descarregar l'especial que van donar fa 2/3 dies a Japó, que és un remake del episodi 1? Gràcies

toniolet13
Usuari
Usuari

dv. 19 abr. 2019, 14:52

david80scat ha escrit:
"Un dia de descans per en Doraemon", capítol 805. I una segona versió del capítol "En Doraemon s'agafa el dia lliure", capítol 1787.

Salut!

Moltes gràcies! Per cert, sóc jo o el capítol Doraemon contra Doràcula no hi és? No sé si és per algun motiu en especial, però m' encantaria poder veure- lo perque és un dels meus episodis preferits. Algu sap alguna cosa al respecte? He vist que es va emetre a Súper 3 el 10 de gener d' aquest any, així que existeix doblat al català

Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

dt. 23 abr. 2019, 13:28

Algú sap quin és el capítol que la Shizuka té un lloro que diu "pocatraça, pocatraça!"? Sempre ens ha fet molta gràcia al meu germà i a mi però per internet no he trobat res.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 25 abr. 2019, 23:34

toniolet13 ha escrit:
Per cert, sóc jo o el capítol Doraemon contra Doràcula no hi és?

Perquè és de la sèrie del 2005, aquest. Si no el trobes, ja miraré si el tinc, que segur que sí.

Lluis_Cat ha escrit:
Algú sap quin és el capítol que la Shizuka té un lloro que diu "pocatraça, pocatraça!"?

Ostres. Ni idea de quin deu ser... ^^u

toniolet13
Usuari
Usuari

dv. 26 abr. 2019, 11:52

Sheikah ha escrit:
toniolet13 ha escrit:
Per cert, sóc jo o el capítol Doraemon contra Doràcula no hi és?

Perquè és de la sèrie del 2005, aquest. Si no el trobes, ja miraré si el tinc, que segur que sí.

Doncs em faries un gran favor, perque de la sèrie de 2005 no tinc absolutament res ^^u Només tinc els episodis que poc a poc va pujant Mecanoscrit.cat :no: Si poguessis passar-me' l em faries un gran favor (I si en tens algun més i me' l vols passar també genial). Es que fa molt que el cerco perque el vaig veure una vegada fa estona al Super3 i em va encantar ^^

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 27 abr. 2019, 18:00

Aquí el tens, però baixa'l de pressa perquè l'esborraré de seguida. https://mega.nz/#!gl8wASBa!uheNOn5w9Wxk ... ZMRSv1GQdc

toniolet13
Usuari
Usuari

ds. 27 abr. 2019, 18:55

Sheikah ha escrit:
Aquí el tens, però baixa'l de pressa perquè l'esborraré de seguida. https://mega.nz/#!gl8wASBa!uheNOn5w9Wxk ... ZMRSv1GQdc

Llest, ja el m' he baixat! Moltíssimes gràcies Sheikah :yeah: Ja no et molestaré més demanant episodis, miraré de trobar tots els que em falten per mí mateix ^^u . Moltes gràcies per tot! :adeu:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 2 visitants