Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: [MEGA] Doraemon (1979-2005)

dg. 01 set. 2013, 15:16

No hi són tots encara: els vaig pujant segons que els van emetent.
I sí, aquí només van portar 2 òpenings i 2 èndings. He pujat tots els que he trobat, a part d'aquests... i encara n'hi han més, eh!
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

yosoytup
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:55

dc. 11 set. 2013, 15:28

Muchas gracias por subir esta cantidad de capítulos, los estaba esperando como loco! Gracias!!! :yeah: :yeah:

lingolingo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 25 feb. 2011, 23:22

ds. 12 oct. 2013, 21:21

Alguien los tiene todos??? Me refiero a los 1787 entre catalán, japonés y valenciano o castellano. Yo tengo de los primeros por si a alguien le interesan. Creo que el primero es aquel que construyen una ciudad en miniatura. Un saludo soys geniales

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 99
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

ds. 02 nov. 2013, 18:16

Començo a descarregar aquesta sèrie, per a mi imprescindible. Moltes gràcies Sheikah! Esper que en pugis més. :yeah:

magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Llista d'episodis de Doraemon

ds. 18 gen. 2014, 16:54

Hola! Us volia demanar un favor:
A la Viquipèdia estem intentant fer un llistat complet d'aquesta sèrie que segueixi la numeració de TV3 i alhora relacioni els episodis amb la numeració original.
Com que aquí veig que alguns sabeu la numeració original dels episodis, doncs us volia avisar de que podeu col·laborar editant la pàgina https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%27episodis_de_Doraemon.
Aquí teniu un tutorial per aprendre a manejar les taules per posar els episodis:
Imatge
Gràcies! Per cert, com és que l'autor del tema ja no puja més episodis? Jo en tinc força del 3alacarta, si us fan falta, demaneu-me'ls.

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

Re: Llista d'episodis de Doraemon

ds. 18 gen. 2014, 17:28

magiblot ha escrit:
Hola! Us volia demanar un favor:
A la Viquipèdia estem intentant fer un llistat complet d'aquesta sèrie que segueixi la numeració de TV3 i alhora relacioni els episodis amb la numeració original.
Com que aquí veig que alguns sabeu la numeració original dels episodis, doncs us volia avisar de que podeu col·laborar editant la pàgina https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_d%27episodis_de_Doraemon.
Aquí teniu un tutorial per aprendre a manejar les taules per posar els episodis:
[ http://i.minus.com/jvyQovuxykKza.png ]
Gràcies! Per cert, com és que l'autor del tema ja no puja més episodis? Jo en tinc força del 3alacarta, si us fan falta, demaneu-me'ls.

Si jo tambe n'en tinc un munt podries ferme un llistat dels que tens¿ per veure si coincidim yo tinc uns 500 aprox :yeah:
pd: els tinc en format MP4
Imatge

magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Llista d'episodis de Doraemon

dc. 22 gen. 2014, 17:51

AssasinBoy ha escrit:
Si jo tambe n'en tinc un munt podries ferme un llistat dels que tens¿ per veure si coincidim yo tinc uns 500 aprox :yeah:
pd: els tinc en format MP4

263-->283; 391 --> 402; 567; 571; 613 --> 736; 747; 749; 752; 800; 808; 841 --> 867; 876 --> 904 (excepte alguns). Total: 206 en enllços de 3alacarta sense caducar.

TURQUES
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 08:37
Ubicació: Barcelona

dv. 24 gen. 2014, 09:45

Hola
Si pero els enllaços de tv3 alacarta caducan en 15 dies.
Seria estupendo poder tenir una llista fiable de tots els capitols.
Es que es per tornar-se boig.

Graçies

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1190
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dv. 24 gen. 2014, 10:06

moltes gràcies per la serie, començo a descarregar-la :yeah:
Imatge

EfrenVD
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dl. 01 nov. 2010, 13:45

dt. 28 gen. 2014, 03:12

Muchas gracias al autor del tema. Ojalá consigas reunir toda la serie con el paso de los días.

Sergiiii
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 14 nov. 2009, 14:56

dt. 18 feb. 2014, 00:49

Hola a tots!

Veure aquest projecte d'en Doraemon és increible! Havia vist els capítols, uns 1700 però en castellà, incloen-t'hi els nous capítols que emeten ara amb els dibuixos més moderns.

Al que volia anar, jo també volia aportar el meu granet de sorra per aconseguir el llistat complet en català dels 1787 capítols d'en Doraemon. Estic fent un excel en el qual tinc relacionats les dates originals d'emissió fins al 1994 (espero acabar de posar totes les dades d'emissió el divendres com a molt tard), ja tinc tots els noms en japonès dels capítols i en català, només tinc els noms que estan en aquest post de descàrrega directa del doraemon. Els capítols corresponent a l'altre post obert en aquest fòrum, però que no estan ordenats per capítols, no els tinc en aquesta "base de dades d'en Doraemon".

No se quina estratègia podríem seguir per aconseguir relacionar tots els noms dels capítols que falten en català. De tot el paquet de descàrrega via emule en castellà a través de GrupoTS si que un cop que et baixes un fitxer que t'obre el llistat a l'emule amb tots els capítols disponibles, et surt a cada arxiu el nom, número i data d'emissió, però en castellà i això no se si pot servir.

Qualsevol cosa ja direu. A veure si podem aconseguir aquest llistat i el repte més gran d'aconsseguir tots els capítols en català i que tmb estiguin ordenats!

PD= Edito afegint que ja tinc tot el llistat de capítols disponibles per a descarregar en castellà des de GrupoTS a l'excel. Com he posat abans al post, recordo que surt el nom, número i data original d'emissió del capítol. Pensava que trigaria bastants dies a fer-ho, però m'ho he arreglat per fer-ho en una horeta :P

quisocjomateix
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 30 jul. 2012, 15:13

dc. 11 juny 2014, 12:16

Hola
Soy fan del doraemon desde el primer episodio (el primer día que llego, a Caralunya en catalán ) he crecido con el.
Es mi seríe preferida (le tengo mucho cariño)
Siempre que hacían doraemon lo miraba.
Creo que aparte de alguna peli y algún ep en vercion nueva,todo lo demás lo he mirado ( me se todo el doraemon de memoria)
La vercion nueva no vale nada, la vercion antigua si (todo, sobretodo los ep de 6min)
También soy fan del anime en catalán (mucho) también me gusta en español ( pero, poco)
Siempre he querido tener, toda la serie (completa) de doraemon y no había manera de conseguir-lo.
Ahora parece que por fin, se podra tener la seie completa.
Gracias por poner tantos ep normales, ep especiales, todos los openings y eddings de doraemon y ponerlo todo por mega (descarrega directa) casi lo tengo todo bajado.
Mi pregunta es, pondrás todo lo que existe de doraemon en catalán, sin excepciones? (la vercion classica).
Ya sería hora de que alguien mimase en doraemon como se merece y de tener la serie completa.
Parece que tu si que pondrás la seie completa i mimas en doraemon ( porque también eres fan, desde el primer ep)
Ya dirás algo y aver si hay suerte con doraemon.

Perdona por escribir tan mal.

Gracias por todo.
Adiós

kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

dj. 12 juny 2014, 22:43

Hola , primer de tot vull agrair-te tot el teu esforç i el teu treball.
Me descarregat el primer capítol i la qualitat d'àudio es de 80kpbs en mono ¿?
M'he fixat que el vídeo es un TDT rip del club super 3 , aquesta es la màxima de l'àudio del rip?
L'àudio s'ha de conservar per al futur i la qualitat no és molt fidel a la de l'àudio original , la qual cosa es una llastima.
Si tens els Rips amb àudio de major qualitat , crec que seria interessant que et plantejares compartir-lo , encara que nomes fora l'àudio.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 572
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52

dj. 21 ago. 2014, 19:59

wow increible currada, arigatos xd una cosa, els capi censurats estan entre els que hi ha pujats o encara no? no per pressa, nomes curiositat
Imatge

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Contacta:

dg. 31 ago. 2014, 02:54

Hola a tothom!

Abans de res, us vull dir que NO he abandonat el projecte. Però el que sí que és cert és que m'he pres un temps de descans perquè, amb tants capítols, amb tanta ordenació i tot. em vaig arribar a saturar moltíssim. Però molt, molt. Ara fa uns dies que m'hi he tornat a posar i aniré vaig fent coses, però no sé si val més la pena esperar que la tingui tota completa abans de continuar penjant res més, perquè no sigui tant de caos.
Ja sé que és una putada pels que l'espereu amb candeletes, perquè una sèrie tan mítica com aquesta i que estigui mig penjada... Però si hem esperat anys i panys, tampoc no vindrà d'uns mesos més... :xiulant: Bé, no sé, com vegi que va la demanda ^^

En fi, sobre coses que m'heu dit:

quisocjomateix ha escrit:
Mi pregunta es, pondrás todo lo que existe de doraemon en catalán, sin excepciones? (la vercion classica).
Ya sería hora de que alguien mimase en doraemon como se merece y de tener la serie completa.
Parece que tu si que pondrás la seie completa i mimas en doraemon ( porque también eres fan, desde el primer ep)

Tinc pensat de penjar el que és la sèrie en si: és a dir, tots els capítols de la sèrie antiga (1979), els especials (que ja hi són) i els de la sèrie nova, més els òpenings i tal. Les pel·lis es poden comprar en DVD i igualment ja hi són gairebé totes, a internet, així que no hi donaré tanta prioritat.
I sí, mimo el Doraemon <3

kp64 ha escrit:
Me descarregat el primer capítol i la qualitat d'àudio es de 80kpbs en mono ¿?
M'he fixat que el vídeo es un TDT rip del club super 3 , aquesta es la màxima de l'àudio del rip?

Es capturen en MP2, 160kbps, estèreo. És així com emeten per TDT, no? Llavors, és absurd mantenir un estèreo que no és estèreo, llavors ho reconverteixo a mono i ho passo a 80kbps, que és l'equivalent a un sol canal (és a dir, dos canals a 160 és el mateix que un a 80). Els capítols més nou o alguns especials que s'han doblat en estèreo i s'emeten així, evidentment els poso en estèreo, seria absurd, si no.

Orphen2005 ha escrit:
wow increible currada, arigatos xd una cosa, els capi censurats estan entre els que hi ha pujats o encara no? no per pressa, nomes curiositat

No hi són, encara. Primer acabaré els capítols en català, després passaré a la versió de Canal 9 i després ja passaré als censurats, en l'idioma que els trobi.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants