Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1741
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA] Doraemon (1979-2005)

ds. 07 abr. 2018, 15:12

Sheikah ha escrit:
Sí que els podria repujar, però on m'aconselleu que ho faci? Perquè mare de déu quina feinada a pujar-ho tot perquè quatre dies després estigui tot caigut :(

Puja-ho a Yandex disk, allá no tindras problemes de links caiguts. Despres encripta els ennlaços a http://lcrypt.eu i no tindrás cap problema en el futur.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

edumj@yahoo.com
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 23 feb. 2018, 02:02

ds. 07 abr. 2018, 18:36

Creo que en Yandex sólo te dan 10 GB gratis. Yo lo que pensaba hacer es crear dos cuentas de MEGA: la primera para subir los archivos, y después copiarlos a la otra, que sería desde la que compartir los links, así si "desaparecen" los links, sólo tendría que volver a copiarlos de la primera cuenta. Aunque ahora MEGA sólo te dan 15 GB gratis!

Lo de crear un torrent también está bien, hay muchos trackers públicos donde pueden durar años, aunque también se puede crear un torrent sin trackers.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 225
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

ds. 07 abr. 2018, 21:04

edumj@yahoo.com ha escrit:
Creo que en Yandex sólo te dan 10 GB gratis. Yo lo que pensaba hacer es crear dos cuentas de MEGA: la primera para subir los archivos, y después copiarlos a la otra, que sería desde la que compartir los links, así si "desaparecen" los links, sólo tendría que volver a copiarlos de la primera cuenta. Aunque ahora MEGA sólo te dan 15 GB gratis!

Lo de crear un torrent también está bien, hay muchos trackers públicos donde pueden durar años, aunque también se puede crear un torrent sin trackers.

Acabas de darme (darnos) una idea buenísima :juas: , muchas gracias la pondré en práctica :yeah: (¿cómo no se me habia ocurrido antes? ^^u )

G.DRIVE también es una buena opción y te permite hacer una copia del archivo a otra cuenta (por si cae el primero) y es igual que MEGA ahora: 15 GB gratis.

Si se sube a MEGA y G.DRIVE y se utilitza ese sistema de hacer copia, los archivos estarán "siempre" online y seran recuperables una y otra vez :botar1:

(no sé si Yandex también deja copiar)

Cr4ck
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dl. 05 març 2007, 12:47

dg. 08 abr. 2018, 18:43

Heu pensat en compartir a través de Telegram, mitjançant un canal?

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 589
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dg. 01 jul. 2018, 13:23

Hola!

Finalment he decidit reprendre aquesta release. Primer de tot us demano perdó per haver-ne passat tant de temps. Són molts capítols i en vaig acabar fins al capdamunt, perquè vaig passar una època que en vaig ser molt esclau: tot el dia estava pendent de gravar-ho tot i, quan tenia temps lliure, només comprimia, etiquetava i ordenava. Suposo que en un moment vaig dir prou i fins hi vaig tenir aversió. Pobret Doraemon meu. Però, en fi, ja està.

Quin és el pla? Ara estic endreçant els capítols que em falta per endreçar. Després els recomprimiré i els començaré a pujar. No en són gaires, però "no en són gaires" potser vol dir 300 xD, vull dir que encara tardaré uns dies. Però, d'entrada, com que els capítols que haig d'endreçar són els primers, ja començaré a penjar els especials i els últims, que aquí ja ho tinc tot fet. :content:

Em sembla que faré això que dieu de fer diversos comptes de mega per anar-ho pujant tot en paral·lel. Però aquesta sèrie ocupa tant que n'hauré de fer 400, pel cap baix... :argh:

El que pujaré és la sèrie antiga (el que diu el títol del post, del 1979 al 2005), amb els capítols especials emesos. No pujaré les pel·lícules, que es poden comprar en DVD.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 01 jul. 2018, 21:01

De moment, he repenjat els especials.

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 403
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

dg. 01 jul. 2018, 23:05

Gracies per la feinada! La veritat és que ara mateix aquesta era l'única manera de veure certs especials que només van tenir poques emissions fa ja molts anys.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 02 jul. 2018, 10:57

Afegits del 901 al 1.150.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dc. 04 jul. 2018, 23:17

I afegit del 1.150 al 1.787 (l'últim).

Falten, doncs, de l'1 al 900. Ja ho tinc bastant avançat, però primer necessito tenir-los tots endreçats, abans de pujar-los.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

Re: [MEGA] Doraemon (1979-2005) (central) (completa)

dg. 22 jul. 2018, 14:23

Doncs ja he penjat els capítols 1-900.

També n'he penjat 3 més que havia oblidat penjat a les anteriors actualitzacions, que són aquests:
Spoiler: mostra
    1614 Els guants de la neu
    1615 La xarxa de mares
    1590 El cinturó per aconseguir la força dels animals

I finalment he pujat una segona versió, amb més qualitat, d'aquests:
    1385 Els adhesius d'esclau
    1386 La crema per canviar d'imatge
    1390 Sonen les cançons d'en Gegant
    1391 La màquina del patiment
    1392 El cistell d'anar a comprar
    1394 El cinturó magnètic
    1396 La gorra de la imaginació
    1399 El fantasma de Pandora
    1400 El barret que dona valentia
    1402 En Nobita és una nena?
    1405 Descansa, Jaiko!
    1407 Corre, Nobita!
    1408 Hores sense dormir
    1410 El superpare
    1530 El sabó per ressaltar qualitats
    1531 En Kotodama
    1532 L'adhesiu per intercanviar el paper de mare
    1534 La presa de terra contra el pànic
    1536 La butaca automàtica
    1537 El conill informatiu
    1538 Les pólvores animals
    1539 Les pinces de cranc
    1540 El molinet de la sort
    1541 Que torni, sisplau!
    1542 L'equip de cues de tigre
    1545 L'ocell dels rumors
    1547 El germà d'en Nobita es diu Konta
    1548 La balança equilibradora
    1550 La pistola per fer complir els compromisos
    1553 La trompeta dels remolins
    1555 La mà que busca
    1556 La superplastilina
    1558 L'equip de trens al gust
    1562 Els ous de personatges literaris, sisplau!
    1563 En Nobita només té tres anys?
    1566 El reportatge d'en Sewashi
    1567 La targeta de la bondat
    1570 La gorra del ratpenat
    1571 En Kikki
    1574 Les orelleres de la convicció
    1575 La figura de la princeseta
    1583 El comandament a distància per imitar
    1584 Les llaunes d'objectes reals
    1585 El monjo pastor
    1586 La felicitat
    1587 La crema per tenir músculs de ferro
    1588 El joc de la teletransportació
    1589 Qui contesti, cap a l'ampolla!
    1591 El trineu dels somnis
    1592 El mirall de somni
    1593 La papiroflèxia
    1594 Anem a la platja
    1595 La puça pessigolles
    1596 El desig de la Maho
    1597 El robot déu de la riquesa
    1598 En Roboka capriciós
    1600 L'àngel de la guarda
    1601 Les gorres d'ocells
    1602 L'agenda perfecta
    1603 En Nobita és en Gegant
    1612 L'elefant que dona vida
    1613 El xiclet de les transformacions
    1616 La càmera capturadora
    1618 El cinturó campó
Si ja els havíeu baixat, els podreu tornar a baixar si voleu.

I amb això ja tenim tota la sèrie completa!!

Edito: O això em pensava :plora2:, perquè veig que encara en falten alguns de sueltos i que haig d'anar localitzant. xD

Edito 2: Doncs potser sí, que hi són tots. Sembla que els que falten en realitat eren censurats. Hi estic donant una ullada.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1900
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dg. 22 jul. 2018, 19:39

Bones! Primer de tot moltes gràcies per completar un anime tan nostàlgic, ara que està sencer començo a baixar-lo :yeah:

I ara uns quants dubtes, que no estic molt informat:

·La primera sèrie del 1973, amb 23 capítols, es va arribar a doblar? O està inèdita en tots els doblatges?

·M'he baixat el primer pack, que són 337 arxius (amb algun capítol doble), però per exemple, el capítol 235 té part "a" i "d", la primera part és un capítol normal, però la 2ª són 20 minuts, d'on surt això i per què forma part del capítol 235? :ein:

·Els capítols que no han sigut doblats a tot l'Estat espanyol està clar que no, però els que es van censurar només per part de TVC (uns 30 posa al post principal) es té la idea de pujar la versió castellana/valenciana?

Sigui com sigui amb tot el que es va doblar al català ja tinc més que suficient per recordar la infància, els dubtes es més que res per estar una mica informat i saber si esperar algo més. De nou, moltes gràcies per la feinada monumental que t'has pegat (i a tots els que t'han ajudat) :yeah:

Arrufaldo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 23 abr. 2007, 08:10
Ubicació: Roquetes
Contacta:

dg. 22 jul. 2018, 22:58

Moltíssimes gràcies pel curro!! M'uneixo a la pregunta de si els de 1973 van arribar a doblarse i si es te pensat buscar la alternativa en valencià, castellà o japonés substitulat per tal de completar-la al 100% amb lo que bonament es trobi :P.

En qualsevol cas enhorabona per tota la feina feta ^^
Imatge

EnriqueTrumpet
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 12 juny 2017, 17:14

dg. 22 jul. 2018, 23:35

1973? Eixos crec que tenen copyright o algo aixina, ningú te video de la serie de Doraemon del 73, ni els japonesos.
Pero vaig trobar una vegada a youtube el audio de l'ultim capítol de Doraemon del 73, hi pel que entenc en japones, basicament es un final normal: (spoiler viejo y antiguo)
Doraemon veu que Nobita ja se les pot apanyar a soles i se'n va amb la maquina del futur

Hi han també captures de la serie del 73, i també està el opening del 73, una autentica joia jaja (de veres que es el opening que mes m'agrada)

P.D: Una de les meves series favorites, sort que vosaltres no tingau catorze anys com jo, en la meua escola, qui veu encara Doraemon es burlen d'ell (de mi) de tota forma gracies per aquesta gran serie

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 23 jul. 2018, 10:18

Steve Maister ha escrit:
La primera sèrie del 1973, amb 23 capítols, es va arribar a doblar? O està inèdita en tots els doblatges?

La sèrie del 1973 no ha sortit mai del Japó. Corren rumors de tota mena: que no va tenir èxit i es va cancel·lar, que va ser tan dolenta que la van cremar... En una pàgina que sembla més assenyada, hi deia que va estar emissió en períodes intermitents fins que va sortir la del 1979, i que d'aquesta primera només en van fer 26 capítols per temes pressupostaris. Els drets de l'animació són d'una altra companyia i es podria dir que no tenen res a veure amb la del 1979.

Steve Maister ha escrit:
M'he baixat el primer pack, que són 337 arxius (amb algun capítol doble), però per exemple, el capítol 235 té part "a" i "d", la primera part és un capítol normal, però la 2ª són 20 minuts, d'on surt això i per què forma part del capítol 235?

Els japonesos són molt raros, eh? Amb la numeració original de capítols, m'he trobat coses molt desconcertants. Per mi, lo lògic seria que els capítols normals seguissin la numeració normal, i els especials, o bé incloure'ls tots en la numeració, o bé fer-ne una numeració a banda, però sempre fer lo mateix, no? Doncs aquí han fet un poti-poti. Hi han capítols especials inclosos en la numeració, sense cap distinció; d'altres estan posats, com en aquest cas, com a 235b, 235c o 235d; i d'altres, directament, estan a banda, sense incloure's en la numeració.
Imatge

Steve Maister ha escrit:
Els capítols que no han sigut doblats a tot l'Estat espanyol està clar que no, però els que es van censurar només per part de TVC (uns 30 posa al post principal) es té la idea de pujar la versió castellana/valenciana?

Sí, els estic buscant i la veritat és que ja n'he arreplegat una bona colla. M'agradaria trobar-los en japonès, però la versió japonesa de "Doraemon" és de les que menys es troben, per tant ho descarto, però els posaré en valencià, balear, castellà, gallec o el que trobi.

EnriqueTrumpet ha escrit:
P.D: Una de les meves series favorites, sort que vosaltres no tingau catorze anys com jo, en la meua escola, qui veu encara Doraemon es burlen d'ell (de mi)

No els hi facis ni puto cas. Jo no he deixat de mirar "Doraemon" des que la van començar a emetre i ja en tinc més de 30, i no me n'he avergonyit mai :profident: No li agrada a ningú, que es burlin d'ell, i potser voldràs amagar que ho mires, i és comprensible. Però saps que pots estar ben orgullós de les coses que t'agraden.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1900
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 23 jul. 2018, 11:45

Moltes gràcies per la informació a tots 2. Doncs pareix que la sèrie de 1973 sí que va arribar a Espanya per part de TVE, o almenys això diuen a aquest vídeo de l'opening en castellà: https://www.dailymotion.com/video/x24d5rq Però he estat buscant i pareix impossible de trobar.

Sheikah ha escrit:
Els japonesos són molt raros, eh? Amb la numeració original de capítols, m'he trobat coses molt desconcertants. Per mi, lo lògic seria que els capítols normals seguissin la numeració normal, i els especials, o bé incloure'ls tots en la numeració, o bé fer-ne una numeració a banda, però sempre fer lo mateix, no?

Doncs si, hagués estat lo seu. Si no ho entès malament, hi ha numerats 1.787 capítols, però alguns com aquest capítol 235 arrepleguen fins a 4 capítols (especials) amb el mateix número, oi? Per tant en numeració hi ha 1787 però si els separéssim podria estar la cosa al voltant dels 2.000 episodis realment, no? I per finalitzar això, per exemple les parts "c" i "d" d'aquest capítol 235 (que serien el S1 i S2 de la imatge de la wiki que has posat), no es van doblar, no?

Sheikah ha escrit:
Sí, els estic buscant i la veritat és que ja n'he arreplegat una bona colla. M'agradaria trobar-los en japonès, però la versió japonesa de "Doraemon" és de les que menys es troben, per tant ho descarto, però els posaré en valencià, balear, castellà, gallec o el que trobi.

Perfecte doncs, quan més completa millor :yeah:. Per cert, ara que m'he posat a buscar, a 80stvseries veig que tenen un megapost dividit per cada any, amb la numeració japonesa igual, i amb alguns capítols censurats, com el 10, subtitulats. T'ho dic per si vols parlar amb ells, potser et deixen agafar els capítols doblats i subtitulats al castellà que no van arribar aquí per omplir buits, i això que t'estalvies de buscar i ripejar. Un exemple de la primera carpeta:

Imatge
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants