Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

EnriqueTrumpet
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dl. 12 juny 2017, 17:14

Re: [MEGA] Doraemon (1979-2005) (central) (completa)

dl. 23 jul. 2018, 17:19

Sheikah ha escrit:
La sèrie del 1973 no ha sortit mai del Japó. Corren rumors de tota mena: que no va tenir èxit i es va cancel·lar, que va ser tan dolenta que la van cremar... En una pàgina que sembla més assenyada, hi deia que va estar emissió en períodes intermitents fins que va sortir la del 1979, i que d'aquesta primera només en van fer 26 capítols per temes pressupostaris. Els drets de l'animació són d'una altra companyia i es podria dir que no tenen res a veure amb la del 1979.

la sserie crec que es de nippon tv, actualment tancada, hi havia una altra companya que tambe tenia els ultims episodis i els van emetre, pero clar, va sorgir el cpyright de fujiko i s'ha quedat així. I digueu-me una cossa: en el mon de la musica tota classe de musica sempre te drets de autor o copyright, pero quan passen 100 anys, el pots utilizar de la forma que et done la gana. Cregueu que amb Doraemon del 73 podria passar lo mateix? estariamos to viejos pero seria mucha suerte, yo ya me lo estoy imaginando jajaj

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 596
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dt. 24 jul. 2018, 12:58

Teniu un enllaç nou amb tots els openings i endings que van fer al Japó (fins ara només n'hi havia alguns). He suat la cansalada per trobar-los tots, i alguns estaven taradíssims i he fet lo que he pogut per restaurar-los.

Pel que fa als openings.
El 1r és "Doraemon" no uta en versió curta, i el poso en català. El 2n és "Boku Doraemon", i el poso en català també (tenim l'àudio de "Boku Doraemon 2112", que és la mateixa cançó però un pèl diferent, i es va emetre com a ending, però ja fa el fet; el poso dual perquè té dues versions). A partir d'aquí, tots són "Doraemon no uta", però al Japó eren versions diferents (canviava la cantant i la instrumentació del 5è al 7è, eren versions completament diferents al 8è opening, al 9è i al 10è). En català només tenim una mateixa versió, així que sona lo mateix. Però he tingut en compte l'època en què s'emetia per deixar-hi l'Anna Orra doblant el Doraemon o l'Eduard Itchart.
El 8è i el 10è els he deixat en japonès perquè són versions taaan diferents que no tenia cap sentit.

Pel que fa als endings.
Estan doblats al català el 1r (d'un episodi especial), el 4t i el 7è (aquest té dues versions i el vídeo té dos àudios). La resta són en japonès. Remarco que el 8è estava tan fet malbé que he agafat la pista d'àudio de l'MP3 de la cançó original, que difereix un pèl de no res de la versió de TV.

Steve Maister ha escrit:
Doncs pareix que la sèrie de 1973 sí que va arribar a Espanya per part de TVE, o almenys això diuen a aquest vídeo de l'opening en castellà: https://www.dailymotion.com/video/x24d5rq

Ui, això és falsíssim! xD La sèrie del 1093 amb l'opening de la sèrie de 2005? :blink:

Doncs si, hagués estat lo seu. Si no ho entès malament, hi ha numerats 1.787 capítols, però alguns com aquest capítol 235 arrepleguen fins a 4 capítols (especials) amb el mateix número, oi? Per tant en numeració hi ha 1787 però si els separéssim podria estar la cosa al voltant dels 2.000 episodis realment, no?

Exacte. A tot estirar, és un capítol ordinari amb 3 d'especials, com en aquest cas.

I per finalitzar això, per exemple les parts "c" i "d" d'aquest capítol 235 (que serien el S1 i S2 de la imatge de la wiki que has posat), no es van doblar, no?

És així. De vegades no en portaven cap, de vegades només una part, de vegades totes, i de vegades les parts especials i no el capítol ordinari. Hi ha de tot a la vinya del senyor.

Per cert, ara que m'he posat a buscar, a 80stvseries veig que tenen un megapost dividit per cada any, amb la numeració japonesa igual, i amb alguns capítols censurats, com el 10, subtitulats.

Sí, ja els tinc clissats xD Ja hi aniré posant ordre. És curiós que el capítol 10 estigués censurat també en castellà. Jo el tinc en gallec!

EnriqueTrumpet ha escrit:
en el mon de la musica tota classe de musica sempre te drets de autor o copyright, pero quan passen 100 anys, el pots utilizar de la forma que et done la gana. Cregueu que amb Doraemon del 73 podria passar lo mateix? estariamos to viejos pero seria mucha suerte, yo ya me lo estoy imaginando jajaj

No tinc pensat viure tants anys XD Però no en tinc ni idea.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1955
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 24 jul. 2018, 13:42

Gràcies pel curro dels openings i endings, els poso a baixar! :yeah:

Sheikah ha escrit:
Ui, això és falsíssim! xD La sèrie del 1093 amb l'opening de la sèrie de 2005? :blink:

Ostres, doncs al no conèixer la cançó del 2005 me l'haguessin colat xD, Gràcies per l'apunt! Ara ja sí que dono per perduda la sèrie del '73.

I perfecte pel tema dels capítols no doblats, quedem a l'aguit de novetats al respecte :)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

hamtaro33
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 20:04

dj. 26 jul. 2018, 12:05

Espectacular aporte. Muchísimas gracias por tu generosidad al compartir tu gran trabajo y tu dedicación por mejorar y conseguir todo lo que faltaba. Serie que disfrutaremos en familia estas vacaciones.
Saludos cordiales y a disfrutar del verano.

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

dj. 26 jul. 2018, 12:57

Moltisimes gràcies Sheikah, això es un somni fet realitat! tens un lloc guanyat al cel :)

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1793
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

ds. 04 ago. 2018, 03:47

Baixant, per fi està sencera :). Moltes gracies\

edit: El primer enllaç només em detecta 337 de 400
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 06 ago. 2018, 00:34

Gràcies a tots!

Ja tinc tots els capítols censurats localitzats i preparats. Els penjaré aviat.

wachimiro ha escrit:
El primer enllaç només em detecta 337 de 400

Sí. Això significa que, dels 400 primers capítols (segons l'ordre japonès), a TV3 només n'han emès 337. Els altres són censurats o no els han distribuït a l'Estat.

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu

dl. 06 ago. 2018, 19:08

Sheikah ha escrit:
Gràcies a tots!

Increíble, que gran ets :jiji:

Arrufaldo
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dl. 23 abr. 2007, 08:10
Ubicació: Roquetes
Contacta:

dg. 12 ago. 2018, 18:41

Sheikah ha escrit:
Gràcies a tots!

wachimiro ha escrit:
El primer enllaç només em detecta 337 de 400

Sí. Això significa que, dels 400 primers capítols (segons l'ordre japonès), a TV3 només n'han emès 337. Els altres són censurats o no els han distribuït a l'Estat.

:banana: :banana: :banana: :banana:
Imatge

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 14 ago. 2018, 12:13

Ja he afegit els capítols censurats que he trobat, en altres dialectes o idiomes. En principi hi són tots. N'hi han 50 exactament (curiós, oi, que sigui un número tan rodó?), els he ordenat amb l'ordre japonès, i hi he posat els títols que hi havia disponibles al 3alacarta o una traducció al català.

Quan n'he trobat la versió en valencià o balear, he optat per aquesta. Això són captures meves.
En segon ordre de preferència, hi he posat el doblatge castellà antic, en el qual tant el Doraemon com el Nobita tenen són doblats pels mateixos actors que en la versió de TV3. Els he localitzat a 80stvseries.
Finalment, la resta de capítols són en gallec, i els he obtingut d'Os arquivos da meiga.

rambaldi
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: ds. 02 jul. 2011, 17:30

dt. 14 ago. 2018, 16:12

quina release més genial, moltes gràcies!! Imagino que en els especials estarà el cap 2112 del neixement de Doraemon, anirè descarregant tot poc a poc :D

Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu

dt. 14 ago. 2018, 18:28

Moltes gràcies Sheikah, quina feinada :adorar: :adorar: :adorar: :adorar: :adorar: :adorar:

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dv. 31 ago. 2018, 17:24

A veure si algú em pot ajudar. Fa temps que tinc ganes de tornar a veure un capítol, però no en recordo el nom. Era un d'aquells capítols on els personatges recreen una història típica japonesa. Si recordés el nom de la història, suposo que seria més fàcil de cercar, però tampoc no el recordo.

Spoiler: mostra
La història és la següent: un dels personatges no para d'ajudar tothom que es troba pel camí, fins al punt que li demanen parts del cos i tot. El personatge se sent molt feliç pel fet d'ajudar els altres, però els altres li acaben dient que és un babau per arribar a aquests límits...

Vejam si algú en sap alguna cosa :D Gràcies!!

hamtaro33
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 20:04

dl. 03 set. 2018, 17:09

Muchísimas gracias por compartir Sheikah. Es una gran alegría poder guardar la serie completa y recordarla con las niñas. Saludos cordiales.

Alfàbrega
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

ds. 15 set. 2018, 20:36

Quina feinada! Moltíssimes gràcies per la genial aportació, Sheikah.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants