Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Eldaya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 165
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 16:56

Re: [MEGA] Sakura, la caçadora de cartes [SD][70]

ds. 01 març 2014, 16:54

Moltes grácies per la pujada!!!!!
És una de les series que més m,ha fotut perdre per culpa de que se m,ha petat el disc dur u,u

Sé que havíen versions que no tenien el "plus" que venía després de l,ending de l,ultim capítol de la serie, crec que era, i m,agradaría saber si aquí la teniu o no... de totes maneres, ja quan la vegi podré sapiguer. A veure si puc trobar les pelis en els dvds que tinc (tot i que no sé si el pc mels llegirá o no ^^u que ja fa temps d,aquestes grabacions.. :S)

Si algú pogués pujar-les, aixó sí, sería genial!!!!!!

Sal-lutacions!!! ^^

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 17 març 2014, 20:52

Eldaya ha escrit:
Sé que havíen versions que no tenien el "plus" que venía després de l,ending de l,ultim capítol de la serie, crec que era, i m,agradaría saber si aquí la teniu o no... de totes maneres, ja quan la vegi podré sapiguer.

Si que està aquest plus que comentes.
Sobre les pelis... Personalment he decidit de no pujar res fins que no les tingui fetes en HD.

Slayniv
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dl. 05 ago. 2013, 15:18

dc. 21 maig 2014, 16:22

Volia informar de que el capítol 14 penjat a Mega està no està disponible temporalment. No sé si això es resol sol habitualment però potser seria convenient repujar el capítul.

Moltes gràcies per penjar la sèrie! :D

Salut i sort!

Edito: sembla que el problema ja ha sigut resòlt. Estic molt content de tenir la sèrie completa finalment :D

Niko Halen
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dv. 22 abr. 2011, 13:19

dc. 31 des. 2014, 12:41

Escolteu, si necesiteu la pelicula de la Sakura de la carta segellada la tinc en el pc, la puc pujar a mega.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dc. 31 des. 2014, 13:11

Doncs si la puges jo t'ho agrairé, diria que no hi és enlloc (tampoc he buscat gaire però...)

Niko Halen
Ishinchu
Ishinchu

dc. 31 des. 2014, 14:36

Doncs aquí la teniu! I ara que hem fixo, Guiro aquesta pel·lícula va ser un aport teu de fa anys y panys i ara te la torno :profident:

https://mega.co.nz/#!n5sVARzC!gifqI5mRS ... pNsjLD9RKc

Disfruteu-le! :yeah:

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

Re: [MEGA] Sakura, la caçadora de cartes [SD][70]+PELI[2]

dc. 31 des. 2014, 15:01

Gràcies Niko Halen,
Ja l'he posat al primer post. Ara faltaria l'altra pel·lícula que també vaig fer jo però no se on la tinc si la teniu la podeu pujar i ja ho posaré al primer post.

Salut.

Niko Halen
Ishinchu
Ishinchu

dc. 31 des. 2014, 15:06

Llàstima l'altre no la tinc, pero intentaré buscarla. ;-)

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dl. 05 gen. 2015, 15:35

Baja, quina llàstima, tinc el DVD original de Jonu de la primera pel·lícula, però no porta audio català, "només" castellà i japonès amb subtitols.
Si a algú li interesa el DVD sencer de la peli ocupa només 3,2 gB, el podría pujar a mega la setmana que ve.

Acabo de posar la peli a l'emule, té fonts completes, amb sort algú té bona pujada i demà ja la tinc, amb mala sort potser per l'any que ve està... :p

EDIT: jaja, me l'estic baixant d'en Guiru, jo crec que per demà estarà i la pujaré a mega.

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

Re: [MEGA] Sakura, la caçadora de cartes [SD][70]+PELI[1+2]

dl. 05 gen. 2015, 17:50

Be nois avui he estat buscant els CDs on tenia gravat els treballs que vaig fer de les 2 pel·lícules i les he copiat al disc dur les he compartit per eMule i he pujat a MEGA les 2 pelis amb protecció per contrasenya (que fins ara ha funcionat molt bé ja que porta més d'un any sense perdre ni un enllaç).

Espero que us vagi bé, més tard miraré com posar-ho a la base de dades de la web.

PD: Per cert vaja merda de qualitat vaig fer en aquelles versions, ja sé que és el que hi havia aquella època però no esperava tant poca qualitat xD Quan faci les pel·lícules en HD després que acabi la sèrie, que ja em falta poquíssim, notareu la gran diferència de qualitat.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dl. 05 gen. 2015, 18:26

Doncs res, la deixo compartint a l'emule que ja se m'ha baixat, ja deia jo que si la tenies compartint era estrany que no la pengesis tu ^^u

Moltes gràcies, quan estigui tot en bona qualitat em veuré la sèrie, que de fet encara no l'he vist :p

getaudio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dt. 16 oct. 2012, 10:18

dt. 06 gen. 2015, 14:54

Moltes gracies, de moment em veure les pelis que has pujat, ja que mai les he vista en catala ^^u

chigusa
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 25 gen. 2015, 13:41

dg. 25 gen. 2015, 15:54

Hola!!
Què sabeu per què quan em baixo els arxius de la serie en zip em surt que estan buits? :( poso la contrasenya, i quan vull exportar em diu que estan buits..
me la volia baixar a partir del capítol 50, però tant la 50 com la 51 em passa el mateix T_T a algú més li passa o sóc jo?
moltes gràcies per llegir-me i per posar la serie!! sempre ha estat de les meves preferides ^^!

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

dt. 27 gen. 2015, 20:56

A mi m'ha funcionat perfectament. Torna a intentar-ho. Lo estrany es que si no el pogués extreure et donés error.

A viam si tens sort si no sempre et queda l'eMule :bleh:

chigusa
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 25 gen. 2015, 13:41

dj. 29 gen. 2015, 17:42

Ostres doncs no sé què li passa al meu pc que no hi ha manera T___________T hauré d'investigar més...
bueno, almenys me n'alegro de que realment els arxius estiguin bé! jaja
moltes gràcies ^^ !

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher i 73 visitants