Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

antitot
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dv. 16 set. 2011, 13:04

[MEGA]Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus(Subs català)[MKV]

ds. 21 set. 2013, 17:48

Imatge

Bé desprès de molt de temps he tornat a fer un altre muntatge, ja tocava. Com sempre s'ha fet el millor que s'ha pogut, així que qualsevol correcció serà benvinguda!!!

Cal dir que l'estil dels subtítols els ha fet en Sonikero del Burguillo Team Fansub

Informació
Títol original:Doragon Boru Zetto: Kami to
Gènere Acció, aventura, fantasia.
Direcció Noriyuki Abe
Guionista Yusuke Watanabe
Akira Toriyama (autor original de la sèrie)
Estrena 30 de març de 2013 (Japó)

Captures
Imatge

Imatge

Subtítols amb les les correccions aportades per en Steve Maister versió ssa (amb estils)
https://mega.co.nz/#!KpZVwQTY!W8Gomy2tZ ... 2FjiMe3T0A

Subtítols amb les les correccions aportades per en Steve Maister versió srt (sense estils)
https://mega.co.nz/#!fhwGVS6K!Qx9n5DLlu ... DDqzpLsgWQ

Enllaç Mega 1080p, subtítols afegits
https://mega.co.nz/#!n15RiLDT!ci310lvHf ... Z-AcRy_LRE

Enllaç Mega 720p, subtítols incrustats
Versió en MP4 amb subtítols incrustats d'1GB, qualsevol reproductor de sobretaula hauria de poder fer-lo funcionar.
Inclou les correccions aportades per en Steve Maister.
https://mega.co.nz/#!i9J2CYbA!flyY1kHsu ... 4jcLJRU-ug
antitot l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 des. 2013, 16:15, en total s’ha editat 3 vegades.

FlYM
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 17 feb. 2010, 19:28

Re: [MEGA]Bola de Drac Z: La Batalla dels Déus(Subs català)[

dg. 22 set. 2013, 09:17

Moltes gràcies!

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1302
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 22 set. 2013, 09:57

Genial!! Moltes gràcies!! :botar2:
Esperarem que Mega decideixi posar l'arxiu disponible i llavors el JDownloader començarà a baixar ;)

:adeu:
Imatge

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 495
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dg. 22 set. 2013, 10:17

Moltes gràcies!! A vore què tal la pel·li, que té opinions molt controvertides, hehe :yeah:

ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

antitot
Ishinchu
Ishinchu

dg. 22 set. 2013, 11:55

Joanks ha escrit:
Moltes gràcies!! A vore què tal la pel·li, que té opinions molt controvertides, hehe :yeah:

Bé és una peli de Bola de Drac. Fa molt de temps que no n'hi havia cap. A mi m'ha agradat, pero bé nomé és una opinió personal!

.:MorPheuS:. ha escrit:
Genial!! Moltes gràcies!! :botar2:
Esperarem que Mega decideixi posar l'arxiu disponible i llavors el JDownloader començarà a baixar ;)

Acabo de provar i m'ha funcionat bé la decarrega, qualsevol cosa digues-m'ho.

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

dg. 22 set. 2013, 17:55

:juas: :juas: :juas: :juas:
gràciessssssssssssssssss!
quines ganes de vore-la!
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dg. 22 set. 2013, 19:15

Ja està! Pel·li vista! :yeah: Com que no anava amb moltes expectatives al final m'ha semblat entretinguda per a passar l'estona. Hi ha coses que m'han agradat molt, altres normal i, com no, coses que no m'han agradat gens. Però, bé està, com heu dit, després de tant de temps, almenys vore Bola de Drac en animació s'agraeix, encara que, quant a guió, s'ho podrien currar una miqueta més. ^^ Pel que fa al dibuix, m'han agradat els nous dissenys d'alguns personatges, d'altres no tant... ¬¬

Per cert, molt bons els subs! :yeah: :yeah:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.

salsarosa71
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 02 gen. 2012, 22:40

dg. 22 set. 2013, 19:33

Hola nois!!
Haurieu d'explicar-me com ho feu per veure la pel.lícula...ja que segons la mkvinfo és un arxiu de profile 5.1 i no hi han aparells que reprodueixin aquest tipus d'arxiu a menys que els reencodeu a profile 4.1
A casa tinc un popcorn a400 que ho reprodueix tot, un bluray samsung de la serie f amb usb i la propia tele plasma de la serie f...he reproduit tot el que m'he baixat per internet i mai m'ha fallat res...però aquest fitxer no pot al no suportar el profile 5.1 cap dels aparells.
Des d'on l'heu vist vosaltres? des d'un pc?
Qualsevol de les versions que rulen per internet són per ara també 5.1...si us plau a veure si em podeu ajudar..només vull saber si heu pogut reproduir el fitxer bé i des d'on ho heu fet.
Gràcies

Joanks
Sushinchu
Sushinchu

dg. 22 set. 2013, 20:19

Jo l'he reproduïda des d'un portàtil connectat a la tele LCD del saló, però sí que haig de dir que al començament he tingut algun problema, segurament perquè el portàtil era una mica antic i reproduir HD a 1080p potser el saturava. Així que he connectat un altre portàtil que tinc més modern i ja no he tingut cap problema. Quant als programes, havia començat amb el VideoLan, però com anava una mica a enganxons, l'he obert amb el BSPlayer i ja cap problema. :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1874
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dg. 22 set. 2013, 21:21

Moltes gràcies per la peli, descarregada i vista!
Molt currats els subs :yeah:

Jo l'he vista al Pc amb el media player i no he tingut cap problema.

antitot
Ishinchu
Ishinchu

dg. 22 set. 2013, 22:56

Steve Maister ha escrit:

Moltes gràcies. Bé només dir-te que si et referies als estils dels subs (Colors i tipus de lletra) he reaprofitat uns fets per l'equip Burguillo Team Fansub (potser semblo una mica tiquismiquis, però això s'ho han currat ells!) jo he fet la traducció.

salsarosa71 ha escrit:
Hola nois!!
Haurieu d'explicar-me com ho feu per veure la pel.lícula...ja que segons la mkvinfo és un arxiu de profile 5.1 i no hi han aparells que reprodueixin aquest tipus d'arxiu a menys que els reencodeu a profile 4.1
A casa tinc un popcorn a400 que ho reprodueix tot, un bluray samsung de la serie f amb usb i la propia tele plasma de la serie f...he reproduit tot el que m'he baixat per internet i mai m'ha fallat res...però aquest fitxer no pot al no suportar el profile 5.1 cap dels aparells.
Qualsevol de les versions que rulen per internet són per ara també 5.1...si us plau a veure si em podeu ajudar..només vull saber si heu pogut reproduir el fitxer bé i des d'on ho heu fet.
Gràcies

Com bé t'han dit amb un portàtil i connectat al Televisor, La veritat no et puc donar un altre solució. Un altre manera es que ho fiquis en un ordinador que fagi de servidor DLNA i ho vegis al televisor (no se si el teu acceptara DLNA, pero pel que dius sembla que en tens un de bo).Si no tens manera de reproduir-ho, digue-m'ho, ho recodificaré i deixaré dos versions.

salsarosa71
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 02 gen. 2012, 22:40

dl. 23 set. 2013, 00:31

antitot ha escrit:
Steve Maister ha escrit:

Moltes gràcies. Bé només dir-te que si et referies als estils dels subs (Colors i tipus de lletra) he reaprofitat uns fets per l'equip Burguillo Team Fansub (potser semblo una mica tiquismiquis, però això s'ho han currat ells!) jo he fet la traducció.

salsarosa71 ha escrit:
Hola nois!!
Gràcies

Com bé t'han dit amb un portàtil i connectat al Televisor, La veritat no et puc donar un altre solució. Un altre manera es que ho fiquis en un ordinador que fagi de servidor DLNA i ho vegis al televisor (no se si el teu acceptara DLNA, pero pel que dius sembla que en tens un de bo).Si no tens manera de reproduir-ho, digue-m'ho, ho recodificaré i deixaré dos versions.

Hola!!
Gràcies...no hi ha manera i això que és el primer fitxer en set anys que no puc veure desde cap aparell de casa..
Durant aquests anys m'he canviat de mediacenter, tv i bluray i sempre he pogut veure tots els arxius que rulen per internet i és el primer cop que veig un profile 5.1.
Malauradament el meu ordinador és vell i puc fer dlna a través de la Tv però la Tv ha de poder reproduir el fitxer ..més ben dit l'ha de poder veure...i els fitxers amb aquest profile no hi ha tu tia.
D'aquesta plana m'he baixat tota la serie de Dragon ball,Z i Gt, i les pel.lícules i vistes desde un mediacenter o des de la Tv no he tingut cap problema.
Si em fessis aquest favor de recodificar-la t'estaria eternament agrait ja que ho he provat de fer desdel meu ordinador i es para al 11%..reconec que en aquest cas aquest ordinador no tira gaire....pero tampoc et puc obligar a fer-ho ja que estàs fent una feina molt ben feta poden lliurar-nos una còpia amb aquesta qualitat i subtitols en català.
Gràcies.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1874
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 23 set. 2013, 01:52

antitot ha escrit:

Em referia a la traducció més que res, l'he trobat molt correcta. Hi han coses que no m'han agradat tant com Déu suprem, Totpoderos etc però això ja va a gustos de cadascu i entenc perque l'has fet així. Altres coses a comentar seria quan parla en gotenks que per mi sobra que surtin els subs dobles, ja se que parlen els 2 alhora però crec que no feia falta posar-lo 2 cops. He trobat a faltar una n. del t. en els grafitis que fa Pilaf.
I després crec que al 1:13:20 quan goku diu: "No ho sé?" es una errada el "?" o es així? es que no em quadra molt bé. I al 1:17:45 crec que el destruït deuria ser en minuscula.

Pel tema noms crec que em baixaré també la versió de burguillo que amb KAI o van fer molt bé, així tindre una versió més catalana en tema noms (la teua) i una més fidel a l'original.

Crec que has fet una molt bona feina sense dubte guardaré la teua versió també. :yeah:

BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

dl. 23 set. 2013, 10:44

tinc la peli ja baixada i voldria conseguir el arxiu *.srt enlloc de baixarme de nou tota la peli...
es podria aconseguir el teu fitxer del sbtitol en català enlloc de tenir de baxiarme de nou tot el vídeo (que a sobre, pel que he llegit, no es veu en cap reproductor de sobretaula?)

antitot
Ishinchu
Ishinchu

dl. 23 set. 2013, 12:16

Em referia a la traducció més que res, l'he trobat molt correcta. Hi han coses que no m'han agradat tant com Déu suprem, Totpoderos etc però això ja va a gustos de cadascu i entenc perque l'has fet així. Altres coses a comentar seria quan parla en gotenks que per mi sobra que surtin els subs dobles, ja se que parlen els 2 alhora però crec que no feia falta posar-lo 2 cops. He trobat a faltar una n. del t. en els grafitis que fa Pilaf.
I després crec que al 1:13:20 quan goku diu: "No ho sé?" es una errada el "?" o es així? es que no em quadra molt bé. I al 1:17:45 crec que el destruït deuria ser en minuscula.

Crec que has fet una molt bona feina sense dubte guardaré la teua versió també. :yeah:

Moltes gràcies per les correccions :D !!, em miraré les errades que comentes i pujaré una nova versió dels subs, així qui ho vulgui no haurà de baixar-se altre cop tota la peli. Pel que fa els noms, bé he seguit (més o menys clar) els que s'utilitzaven a la sèrie en català. Com bé dius va a gustos.

salsarosa71 ha escrit:
Si em fessis aquest favor de recodificar-la t'estaria eternament agrait ja que ho he provat de fer desdel meu ordinador i es para al 11%..reconec que en aquest cas aquest ordinador no tira gaire....pero tampoc et puc obligar a fer-ho ja que estàs fent una feina molt ben feta poden lliurar-nos una còpia amb aquesta qualitat i subtitols en català.
Gràcies.

Cap problema :yeah: , muntaré una versió en mp4 amb els subtítols enganxats que s'hauria de poder reproduir sense problemes. Tan aviat com pugui la pujaré, em sap greu però no tinc molt de temps...

BGTA ha escrit:
tinc la peli ja baixada i voldria conseguir el arxiu *.srt enlloc de baixarme de nou tota la peli...
es podria aconseguir el teu fitxer del sbtitol en català enlloc de tenir de baxiarme de nou tot el vídeo

Et puc passar una versió dels subtítols en srt, ara bé es perdran els estils. Tampoc et puc assegurar que que es sincronitzin bé amb la versió de la peli que tu t'hagis baixat.

BGTA ha escrit:
(que a sobre, pel que he llegit, no es veu en cap reproductor de sobretaula?)

Exactament no se que vols amb dir això, que ho provi amb tots els reproductor possibles? Ni sóc una productora, ni tinc el material ni malauradament molt de temps per anar fent proves.
Per una altra banda, abans de res prova que la versió que t'has baixat la pot carregar el teu reproductor de sobre taula, perque pel que llegeixo no has llegit els comentaris que els altres han escrit:

salsarosa71 ha escrit:
Qualsevol de les versions que rulen per internet són per ara també 5.1...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant