Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Andreuenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 98
Membre des de: dl. 04 set. 2017, 22:23

Re: [MEGA] Nausicaä del Valle del Viento [BDRIP 1080p] [GHIBLI]

dj. 25 gen. 2018, 19:59

Moltissimes gracies de nou!!

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dt. 11 set. 2018, 16:27

Aquesta és l'única de les teves releases de Ghibli que no reconeix la meva TV. Em diu allò de "codec de vídeo no admitido". Quines coses, tu... És una murga haver-la de mirar a l'ordinador. Intentaré canviar el còdec/format per veure-la a la TV. Moltes gràcies per tot. Aquesta fa anys que no la veig :D

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 470
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dt. 11 set. 2018, 19:30

Heni ha escrit:
Aquesta és l'única de les teves releases de Ghibli que no reconeix la meva TV. Em diu allò de "codec de vídeo no admitido".

Es por esto: Format profile : High@L5.0 ese nivel hay teles que no lo reconocen, tendria que ser 4.1 4.0 o 4.2 como maximo. En mi defensa el encode no lo hice yo >.<
ImatgeImatge
Imatge

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 106
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dt. 11 set. 2018, 21:46

HoT.FuN ha escrit:
Heni ha escrit:
Aquesta és l'única de les teves releases de Ghibli que no reconeix la meva TV. Em diu allò de "codec de vídeo no admitido".

Es por esto: Format profile : High@L5.0 ese nivel hay teles que no lo reconocen, tendria que ser 4.1 4.0 o 4.2 como maximo. En mi defensa el encode no lo hice yo >.<

Ya lo he leído, que lo ha hecho Osky. No te preocupes, hombre, encima de que nos traéis todas estas películas en esta magnífica calidad, no vamos a pedir el formato a la carta. Entiendo que cada uno tengas sus prioridades en cuanto al montaje ^-^ Solo que al ver que todas me las reconocía -las he ido descargando estos últimos días y las he previsualizado para ver si se me veían en el televisor; aún estoy pendiente de verlas- , me ha sorprendido que esta fuese la única que me decía que no admitía el codec y ya me he supuesto que algo distinto habría. ¡Gracias por la explicación!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants