Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

Re: MegaPost El Detectiu Conan [001-514][18/18]+Remasteritzats

dt. 07 març 2017, 15:46

Adrià ha escrit:
mangacatalanenc ha escrit:
Ieeep bones! Molt bona aportació! Capítols molt útils! Feia temps que els volia. Per cert algú coneix algun programa per convertir-los a format 16:9. Pk esk amb format 4:3 a la tele.... he provat de trasnformar-los a 16:9 amb molts programes i resulta, però quan els poso al USB i el conecto a la tele, es segueixen veient les linies negres laterals... ajuda si us plau.

MKVToolNix pero ho trobo una tonteria. Ho veuràs malament però com vulguis.

Com que ho veuré malament? Com ho fan llavors al Super 3, que fan els capítols a la nit?

mangacatalanenc
Usuari
Usuari

dt. 07 març 2017, 15:47

Adrià ha escrit:
Ieeep bones! Molt bona aportació! Capítols molt útils! Feia temps que els volia. Per cert algú coneix algun programa per convertir-los a format 16:9. Pk esk amb format 4:3 a la tele.... he provat de trasnformar-los a 16:9 amb molts programes i resulta, però quan els poso al USB i el conecto a la tele, es segueixen veient les linies negres laterals... ajuda si us plau.

Com que ho veuré malament? Com ho fan llavors al Super 3, que fan els capítols a la nit?

Per cert, quina diferencia hi ha entre aquest post i aquest enllaç:http://web.animelliure.net/index.php/base-de-dades-d-anime/item/detectiu-conan-ep-000-327
Pk intento entrar amb el usuari i contrasenya, amb el que entro aquí, i no em deixa....

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2818
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 07 març 2017, 15:53

Super3 al TDT emet Conan en 720x576 en 4:3, pero si tens mal configurada la TV aquest 4:3 l'estira a 16:9 per emplenar tota la pantalla, cosa que es el que et deu passar a tu.... sincerament, fer aixo es molt absurd i poc recomanable ja que veus a tots els personatges DEFORMATS, mes grasos i mes estirats, es força horrible de veure.... suposo que el teu problema es que no vols veure les barres negres als costats pero sento dirte que aixo es aixi perque es una serie de fa 20 anys....

En quant a allo altre que preguntes, aquell link es per a descarregar per emule, millor baixate-ho per DD que segurament et sera mes facil i rapid.

mangacatalanenc
Usuari
Usuari

dc. 15 març 2017, 09:56

Adrià ha escrit:

Moltes Gràcies Adrià. La veritat esk m'ha anat molt bé el programa. Per si algú ho vol fer com jo (passar-ho a 16:9) el que ha de fer es posar ''salida de video'' a 1920x1080, pk si posa la opció 16:9 que et dóna el programa, algunes teles seguiran mantenint el 4:3 original. Cert que es veu ''deformat'', però es veu igual que els que emet el canal Super 3 actualment. Així que des del meu punt de vista, millor que veure les franges negres laterals, sobretot si la tele es força gran...Per això ja va a gust de cadascú. A per cert, també he aprofitat per treure de cada video l'audio en castellà i en japonès, pk només m'interessa en català.

Moltes Gràcies altre cop a l'Adrià, pk trobo que la feina que feu és molt bona i a més de qualitat. I força vegades sembla que sigui fàcil, però darrere hi ha un munt d'hores. Així que felicitats per la vostre feina.

mangacatalanenc
Usuari
Usuari

dc. 15 març 2017, 09:59

Adrià ha escrit:

Moltes Gràcies Adrià. La veritat esk m'ha anat molt bé el programa. Per si algú ho vol fer com jo (passar-ho a 16:9) el que ha de fer es posar ''salida de video'' a 1920x1080, pk si posa la opció 16:9 que et dóna el programa, algunes teles seguiran mantenint el 4:3 original. Cert que es veu ''deformat'', però es veu igual que els que emet el canal Super 3 actualment. Així que des del meu punt de vista, millor que veure les franges negres laterals, sobretot si la tele es força gran...Per això ja va a gust de cadascú. A per cert, també he aprofitat per treure de cada video l'audio en castellà i en japonès, pk només m'interessa en català.

Moltes Gràcies altre cop a l'Adrià, pk trobo que la feina que feu és molt bona i a més de qualitat. I força vegades sembla que sigui fàcil, però darrere hi ha un munt d'hores. Així que felicitats per la vostre feina.

També agraïr la feina feta per fabrebatalla18, i a tothom que treballa per aquesta web. Bé segur que no estic agraïnt , potser ni a les persones directament encarregades de pujar tots els videos. És a dir, agraeixo a tothom que s'esforça per el desenvolupament d'Animelliure.
Gràcies.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 15 març 2017, 12:28

Cert que es veu ''deformat'', però es veu igual que els que emet el canal Super 3 actualment.

Aixo no es aixi, el Super3 emet Conan en 4:3, si tu ho veus en 16:9 es perque tens la tele configurada per a que ho estiri. Sigui com sigui ets lliure de mirar-ho en la proporcio que vulguis.

mangacatalanenc
Usuari
Usuari

dl. 27 març 2017, 10:43

La pregunta seguent ja la he fet, però així tinc més opcions de resposta. jejeje
Quina diferència hi ha entre aquest post (d'on m'estic descarregant tots el capítols) i aquest: viewtopic.php?f=11&t=19868
És lo mateix? Pk esk l'enllaç que poso sembla més nou, no?

Nallzeta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

ds. 01 abr. 2017, 18:15

La pregunta seguent ja la he fet, però així tinc més opcions de resposta. jejeje
Quina diferència hi ha entre aquest post (d'on m'estic descarregant tots el capítols) i aquest: viewtopic.php?f=11&t=19868
És lo mateix? Pk esk l'enllaç que poso sembla més nou, no?

El nou post és de la 'versió definitiva' on fan una recopilació completa d'àudios com el castellà, el latino, el català, el valencià, l'euskera i el gallec a més del japonès. Inclou subtítols forçats i han tingut cura que els àudios siguin els més millors que es puguin trobar.

Però no està complet, només han publicat els primers 23 capítols fins a l'actualitat perquè hi ha tants àudios de diferents idiomes que s'ha de tenir molta cura amb la sincronització i tota la pesca i costa molt de realitzar.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 29 abr. 2017, 15:54

Ja podeu baixar l'especial "Episodi U" (remake del capitol 1) amb subtitols en catala: https://dcextremo.es/episodio-uno-el-de ... p-esp-cat/

PD: Recordeu que dilluns s'ESTRENA la PELI 10!!!!!!!!

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2332
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

ds. 29 abr. 2017, 18:11

fabrebatalla18 ha escrit:
Ja podeu baixar l'especial "Episodi U" (remake del capitol 1) amb subtitols en catala: https://dcextremo.es/episodio-uno-el-de ... p-esp-cat/
PD: Recordeu que dilluns s'ESTRENA la PELI 10!!!!!!!!

Moltes gràcies fabrebatalla18 pel remake del capitol 1. Genial. Estare atent a la peli de dilluns. Posare la emisio via tv3 alacarta per donar audiencia. :profident:

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dl. 01 maig 2017, 13:03

Recordo que avui a les 19:28 s'estrena la peli 10! Proposo que tothom posi la web de tv3 en directe seleccionant el canal club super 3 per a que es vegi per allà i compti com a audiència. Ja que no penjaran la peli després és l'única forma de donar audiència a no ser que algú tingui un receptor d'audiencia a la tv. És important que vegin que la gent ve la sèrie i en especial les noves pelis per a que els hi surti rentable portar més material de la sèrie i d'altres sèries d'anime.

Comuniqueu-ho als fans de la sèrie, amics i familiars per intentar que ens ajudin possant la web o la tele si tenen receptor d'audiència, és important que tinguin bona audiència per assegurar la continuació de l'anime en general en català.

També podem fer que la presència a les xarxes socials arribi a tv3, els fans acostumen a posar a twitter el hastag #DetectiuConan3XL Estaria bé anar fent tweets avui abans i durant la peli per a intentar ser trending topic, fer una foto del moment i enviar-la a tv3 perquè en tinguin constància.

Gràcies pel vostre suport!

Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 493
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dl. 01 maig 2017, 14:36

Feia temps que tenia el Conan aparcat. M'alegra que hagen doblat noves pel·lis i que tinguen més capítols comprats. Tinc ganes de reenganxar-me de nou.
Aprofite per agrair a en Fabre i la resta de l'equip l'episodi U en català. El vaig vore anit. M'ha semblat EXCEL·LENT a tots els nivells. En argument, en animació i totes les picades d'ull a escenes del manga, per exemple la de l'aquari just abans de l'opening, que, per cert, han mantingut el Munega Dokidoki. Quin hype em va entrar!! Han aconseguit tornar-me a l'època d'adolescent, però alhora amb una animació actual. Es nota que aquest especial té molta millor qualitat que els capítols normals. D'altra banda, el teixit de la història inicial amb els personatges que apareixen més tard en la sèrie m'ha paregut una passada. Tot molt ben unit i el final, cíclic (comença i acaba amb la mateixa persona, la Sherry), una passada, com deia. Ah, i l'ending amb escenes resum de la sèrie i, sobretot, dels primers casos. No donava crèdit. Aquest especial m'ha encés de nou les flames per la sèrie. També he vist la pel·li 9 i ja queda poc per a la 10.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 02 maig 2017, 15:17

La peli 10 podeu tornar a veure aqui, no publicare cap montatge fins que no caduqui la versio online de TVC:
http://www.ccma.cat/tv3/super3/el-detec ... o/5664837/

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dt. 02 maig 2017, 15:40

Ostres, per fi la pengen! Bona idea no compartir-la fins que no estigui a la web, hem de donar-li audiència perquè continuïn doblant nou material de la sèrie. I encara que l'hagueu vista no costa res fer un clic perquè vegin una visita més al vídeo, digueu a tothom que aquest forum no el veu massa gent, també podem seguir a twitter amb el hastag #DetectiuConan3XL a veure si aconseguim ser Trending topic com ahir però compartint l'enllaç :

http://www.ccma.cat/tv3/super3/el-detec ... o/5664837/

Gràcies!

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 11 maig 2017, 21:41

Todos los Openings son sin cortarles el final (con la sponsord card). Cuando ha sido necesario, el audio y video ha sido editado para tener las sponsords card limpias.

Tambien en la mayoria de Openings, la introduccion donde habla Conan narrando el resumen del capitulo ha sido editado para estar sin voz (en instrumental).

Tanto el video como el audio ha sido editado a partir de las mejores fuentes existentes.

https://anidex.info/?page=torrent&id=41348

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants