Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

suicum07
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 15 juny 2017, 19:53

Re: MegaPost El Detectiu Conan [001-514][18/18]+Remasteritzats

ds. 17 juny 2017, 19:14

Un millón de gracias por compartir la serie. Un saludo.

AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

dl. 19 juny 2017, 17:46

He probado el TouchVPN y funciona muy bien y a saber por qué, ayer me dio por probar el vpn del opera portable y funcionó, ya que estaba aproveché para probarlo en aquello que me interesaba, pero no funcionó, sí cambia de país pero no consiguió engañar al sitio en cuestión, cosa que TouchVPN sí consiguió, espero que siga funcionando para cuando lo necesite.

Gracias otra vez por la recomendación.
Frydivx ha escrit:
Gracias, tengo el Opera portable, he probado el VPN que viene de serie pero no funciona, quizás porque es portable, no lo sé.

Sería mejor tenerlo instalado por que a mi si me funciona, pero bueno tienes otras opciones.

Esperemos que te funcione.

Salut!

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dl. 19 juny 2017, 18:32

He probado el TouchVPN y funciona muy bien y a saber por qué, ayer me dio por probar el vpn del opera portable y funcionó, ya que estaba aproveché para probarlo en aquello que me interesaba, pero no funcionó, sí cambia de país pero no consiguió engañar al sitio en cuestión, cosa que TouchVPN sí consiguió, espero que siga funcionando para cuando lo necesite.

Gracias otra vez por la recomendación.

Leer en voz de Rey Juan Carlos.
Me llena de una profunda y onda satisfación que te haya podido ayudar un saludo mis vasalletes. :profident:

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2061
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dt. 20 juny 2017, 01:16

Lo que dire ara potser ja ho heu comentat. Hi es lo dels capitols remasteritzats estan fets amb noves textures.
Realment encara estic pel capitol 311 numeració japonesa , però m'ha donat per fer una mirada rapida als primers capitols
i sense anim de ofendre la qualitat del dibuix era una mica dolenta. Hi he descarregat el capitol 1 i 2 de la versió
dels remasteritzats per veure si es veien algo millor. La cual cosa he flipat el canvi i la gran qualitat que te amb les noves textures es veu de luxe.
-¿Teniu pensat seguir apartir del capitol 3 de la versió dels remasteritzats?

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2724
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 20 juny 2017, 08:26

El capitol 4 tambe esta fet i publicat, com hem dit molts cops els remasteritzats son capitols saltejats i ara per ara el 3 no existeix en aquest format, el següent seria el 5, el qual tinc a mig editar.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 10:18

¿Quina puntuació doneu a les raw de nezumi de la primera temporada de Detectiu Conan? Ja se que son les dvdbox amb filtres. Però el color m'ha agradat ja que la primera temporada pel meu gust te masa gra. Com be s'ha comentat una pila de vegades es que el gra es signa de definició però masa gra ja sembla veure un capitol amb el pixelat dels vhs.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 543
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 22 juny 2017, 10:22

xagasa ha escrit:
¿Quina puntuació doneu a les raw de nezumi de la primera temporada de Detectiu Conan? Ja se que son les dvdbox amb filtres. Però el color m'ha agradat ja que la primera temporada pel meu gust te masa gra. Com be s'ha comentat una pila de vegades es que el gra es signa de definició però masa gra ja sembla veure un capitol amb el pixelat dels vhs.

Un 0 sobre 10.
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP!
Imatge
Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
Imatge@TeConPastas

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 10:25

Ostres. Imaginava una resposta semblant. Els rescalats tenen molta mala fama. Al fingir un fals hd.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 10:38

intervención ha escrit:
xagasa ha escrit:

Un 0 sobre 10.

Idem, son de les pitjors raws que he vist, a mes que els colors tant intensos cansen a la vista quan fa una estona que ho estas mirant.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 10:44

Si en el filtrat de color. Potser li han donat un color masa intens. Els hauria quedat mes be si haguesin tret el gra i no haguesin modificat el color.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2071
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dj. 22 juny 2017, 11:23

xagasa ha escrit:
Si en el filtrat de color. Potser li han donat un color masa intens. Els hauria quedat mes be si haguesin tret el gra i no haguesin modificat el color.

Treure-li el gra segueix sent una xapussa. S'ha de deixar el vídeo tal com és, a no ser que tingui defectes d'animació o d'edició DVD/TV que es puguin solucionar (tipo gosthing).
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 12:34

Doncs he fet la prova del capitol 1 i vist desde la tv els colors encara es veuen mes saturats. En definitiva em quedo la que hi ha aqui.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 22 juny 2017, 13:42, en total s’ha editat 1 vegada.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2071
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dj. 22 juny 2017, 12:39

xagasa ha escrit:
Doncs he fet la prova del capitol 1 i vist desde la tv els colors encara es veuen mes saturats. En definitiva em quedo la que hi ha aqui.
-Per si algú que hagui llegit els comentaris li dona la curiositat de voler mirar-lo el comparteixo. Nomès he fet aquest com a mostra.
No la continuo. Nomès era per curiositat.

[...]

No sé quantes vegades ho hauré dit. Si algú vol fer una altra versió, que no embruti el post i que n'obri un altra. Sé que només és un capítol, però et demanaria que borressis el link.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 13:45

Adrià ha escrit:

No sé quantes vegades ho hauré dit. Si algú vol fer una altra versió, que no embruti el post i que n'obri un altra. Sé que només és un capítol, però et demanaria que borressis el link.

Ok link esborrat. Disculpa si he molestat posant el link del primer capitol de Nezumi amb català. De totes ,maneres com he comentat em quedo amb la versió que vau fer vosaltres. Aquest capitol nomès era com curiositat. Salutacions. :yeah:

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 juny 2017, 13:48

xagasa ha escrit:
Ok link esborrat. Disculpa si he molestat posant el link del primer capitol de Nezumi amb català. De totes ,maneres com he comentat em quedo amb la versió que vau fer vosaltres. Aquest capitol nomès era com curiositat. Salutacions. :yeah:

De fet pel que he vist has usat l'audio catala a 64 kbps en AAC que te la triaudio (la que hi ha en aquest megapost), i realment es un audio força dolent, la versio bona i la que hem fet Adria i altres esta aqui: viewtopic.php?f=11&t=19868 tot i que esta un poc parada...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants