Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dj. 14 ago. 2008, 00:12
Ubicació: Lleida

Re: [Zippyshare]Hattori el ninja (TDTRip) 207/694

dg. 18 maig 2014, 16:09

Afegits del 365 al 376.

No em sembla malament que estiguin al youtube, serà una bona notícia per a molts.

I us anuncio les raons per les que m'he passat un mes sense actualitzar Hattori. En primer lloc, perquè he tingut més feina a la universitat. Segon perquè se'm va espatllar el portàtil, on hi tenia els arxius originals en .avi . Encara que el vaig portar a arreglar em van dir que no té solució. Amb sort podré recuperar els arxius del disc dur. Sinó em tocarà tornar a codificar-los agafant-los del gravador, i amb la situació amb la que em trobo no seria pas aviat sinó fins gairebé el juliol.

Una llàstima, ja podrien estar tots pujats...

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dg. 18 maig 2014, 19:44

Moltes gràcies pels nous.
És una llàstima, però com a mínim no s'han perdut del tot. Espero que al menys al disc dur no li hagi passat res quan es va espatllar el portàtil (tot i que és més car que s'espatlli el portàtil personalment crec que ho preferiria a un disc dur...)

Ànims i sense pressa, que estem molts igual que tu :yeah:

CGeass
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 20 maig 2014, 00:06

dt. 20 maig 2014, 01:39

Primer de tot, moltes gràcies pels capítols. :plora:

Segon, he trobat el primer capítol, he mirat només el principi per confirmarlo, i sembla que sí, és el primer. No té la mateixa qualitat (és pitjor) que els publicats aquí, i són 20 minuts. Però si el voleu igualment el pujo.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

ds. 24 maig 2014, 18:54

Al final hi hagut sort! :juas: He pogut recuperar íntegrament el contingut del portàtil. Seguiré pujant-ne uns quants cada vegada.

CGeass ha escrit:
Segon, he trobat el primer capítol, he mirat només el principi per confirmarlo, i sembla que sí, és el primer. No té la mateixa qualitat (és pitjor) que els publicats aquí, i són 20 minuts. Però si el voleu igualment el pujo.

Si és en català m'interessaria. T'agrairia que primer me'l passessis a mi per missatge privat.

danmc
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 24 maig 2014, 22:43

dg. 25 maig 2014, 16:09

hola buenas
se ve que en el canal panda la estan emitiendo,lo digo solo por todo lo que se pueda ayudar, tambien estoy descargando los capitulos del 1 al 76 en gallego, por en todo caso poder llegar a realizar algun fansub en catalan haha
bueno un saludo
edito nois: subo el especial de tv, bajado por torrent, dura media hora, intentaré hacer subs, solo para los tiempos, ya que no entiendo lo que dicen jaja
https://mega.co.nz/#!FlhmFYwZ!p8TK84CCz ... zVt48juYIE

CGeass
Usuari
Usuari

dl. 26 maig 2014, 14:23

RamonBV ha escrit:
Al final hi hagut sort! :juas: He pogut recuperar íntegrament el contingut del portàtil. Seguiré pujant-ne uns quants cada vegada.

CGeass ha escrit:

Si és en català m'interessaria. T'agrairia que primer me'l passessis a mi per missatge privat.

Ja t'ho he manat ;)
danmc ha escrit:
hola buenas
se ve que en el canal panda la estan emitiendo,lo digo solo por todo lo que se pueda ayudar, tambien estoy descargando los capitulos del 1 al 76 en gallego, por en todo caso poder llegar a realizar algun fansub en catalan haha
bueno un saludo
edito nois: subo el especial de tv, bajado por torrent, dura media hora, intentaré hacer subs, solo para los tiempos, ya que no entiendo lo que dicen jaja
https://mega.co.nz/#!FlhmFYwZ!p8TK84CCz ... zVt48juYIE

Sí, eso parece. No sé si se podrá escoger idioma como en otros canales, si no se puede elegir el catalán sería una pena.

danmc
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 24 maig 2014, 22:43

dc. 04 juny 2014, 17:38

Hola buenas
bueno,ramon,queria preguntarte, sobre eso de que has podido recuperar aun mas capitulos, interes de saber cuantos jaja, gran trabajo eh,un gran trabajo.....
y esque yo tambien quiero ayudar ,intentemos entre todos subir el major numero de capitulos, yo lo intentare con otros idiomas si no parece mal...
tambien queria comentar que los capitulos en gallego del tal hobbes, tengo 76 arxivos, los cuales contienen 3 episodios cada archivo, por eso ocupa tanto,ademas le he pedido si puede resubir todo lo que tenga haha, me dice que intentará.
i otra buena noticia, es que en youtube he encontrado una gran cantidad de capitulos en italiano, de un tal giusy0180,y que al bajarlos con jdownloader del youtube, en practicamente todos, excepto en 15 capitulos, me aparece un archivo .xml el cual son los subtitulos.
ahora estoy numerandolos para tener el orden correcto (http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... 13&page=25),tanto los gallego,como los italiano.
decir que eso, que los italianos viene el .txt casi de todos y seria facil de traducir porqe no llega a 90 lineas de subtitulo por capitulo y el gallego bueno, sin prisas no? jajaja
bueno saludoss y decid que os parece ^^

hahaha edito:bueno y como decias ramon,tambien quedaria la opcion de, almenos para tener los que llegaran a faltar, esta la version hindi esa rara jaja, yo almenos la bajare para tenerla i que no desaparezca si la borran jeje....otro saludo

edito:me he dado cuenta que el archivo que subí no es la pelicula, será algun tipo de especial,porque he encontrado la pelicula y crearé un archivo de subtitulos, como dije, solo con los tiempos,ya subiré las dos cosas en cuanto lo tenga
un saludo

otra vez:hola,resulta que si que es el especial de hattori,tambien he encontrado una pelicula pero que es de la serie parman,tambien la subo.
he echo los subs del especial (lo que solo son los tiempos,y no estan perfectos pero casi),y tambien de la pelicula(los acabo de terminar,tambien solo los tiempos, pero me he dado cuenta de que empiezan bien, pero tienen una duracion de no llega al segundo cuando hablan,tenia mal configurado el programa), bueno yo lo subo todo y si alguien quiere trastear ,adelante, yo no voy a escribir de momento y menos con lo que me ha pasado con la pelicula de parman, ya que ademas tambien tengo otros proyectos
pelicula:ninja hattori + parman esp wars
https://mega.co.nz/#!Z1QGiaoC!5MBWVBTxI ... DTaGud6W0I
subs(solo tiempos):ninja hattori+ paaman esp wars
https://mega.co.nz/#!c9BWEAZB!K-azRLEzr ... A3AOYrBpIQ
subs(solo tiempos):especial ninja hattori, no maki
https://mega.co.nz/#!IowgWKqD!kwKSaXdeq ... fDVtoJoGhA

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

Re: [Zippyshare]Hattori el ninja (TDTRip) 232/694

dj. 12 juny 2014, 13:26

Això quasi bé ja està! Afegits 22 més. Em falta un que va quedar tallat i l'he de tornar a fer.

He mogut al fil principal 3 primers capítols (en un sol de 20 min) per cortesia d'en CGeass. També un especial de l'Hattori i la pel·lícula conjunta amb Parman, en japonès per cortesia d'en danmc.

A veure, a mi també em semblaria genial una versió conjunta català/castellà/gallec/japonès/etc/etc... com ja hem vist en altres sèries. Jo no m'hi puc comprometre perquè ni sóc un expert en edició de vídeo, ni tinc el temps per dedicar-m'hi. Animo al que hi estigui realment interessat a fer aquesta versió conjunta, pot utilitzar els "meus" arxius. En danmc pot ser un bon candidat. I els que tingueu canal Panda també. De totes maneres m'ofereixo a que aquest fil sigui el centre neuràlgic de totes les versions. Això com vulgueu.

D'altra banda tinc molts episodis de l'Hattori en VHS, amb qualitat discutible i segurament més de la meitat repetits. Ho dic perquè si TVC no canvia de programació incloent-hi Hattori, a partir del setembre recuperaria l'audio d'aquests (o el vídeo fins i tot) per ampliar el ventall d'episodis en català. Com comprendreu treballar amb VHS que és anàlogic costa molt més que amb digital.

Ah i quasi me n'oblido: estic pujant-los al dropbox perquè zippyshare va a pitjor.

:adeu:

CGeass
Usuari
Usuari

Re: [Zippyshare]Hattori el ninja (TDTRip) 232/694

ds. 14 juny 2014, 02:46

Ara que s'han acabat les classes miraré de buscar el segon capítol (caps 4, 5 i 6) i així ja tenir el principi de la sèrie.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

Re: [Zippyshare][DB]Hattori el ninja (TDTRip) 233/694

dc. 09 jul. 2014, 20:42

Finalment dono la pujada per finalitzada. Les aportacions estan obertes igualment.

- Afegit l'ending en català

- Enllaços a dropbox: canvi progressiu i possibilitat de carpetes

- Afegit el capítol 381. No l'he pogut recuperar tot perquè l'original gravat ja estava escapçat. No obstant es pot deduir que diu: "els ha sortit un mussol." i segurament acaba amb "nyi nyi"

Bon estiu!

jailbreak29
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 11 jul. 2014, 11:18

dv. 11 jul. 2014, 12:05

Gracias por el aporte
Never Give Up

CGeass
Usuari
Usuari

dt. 15 jul. 2014, 18:52

Una llastima no poder conseguir tot, a veure si algun día un canal la torna a emetre.

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 470
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dv. 18 jul. 2014, 21:02

RamonBV tens pensat buscar Raws japoneses de DVDbox o algo per l'estil per muntar els caps que tens en aquelles raws? guanyaries moltíssima qualitat :/ ja que els DVD japonesos es veuen de luxe.. i a sobre no tindrien aquest maleit logo del K3 o Super 3.. que son bastant grossos.. :/ :pregunta: :pregunta: :pregunta:
ImatgeImatge
Imatge

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 08 set. 2014, 13:41

Acabo de topar-me que tinc gravats en un VHS aquests 3:

163.- Per fi hem aconseguit atrapar el culpable
164.- Lluitem contra els motoristes imprudents
165.- Prohibit veure la televisió

Si estan amb audio sencer i tal me n'oblido. També tinc l'ending sencer, però això ja estava veritat?

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dv. 12 set. 2014, 16:28

HoT.FuN ha escrit:
RamonBV tens pensat buscar Raws japoneses de DVDbox o algo per l'estil per muntar els caps que tens en aquelles raws? guanyaries moltíssima qualitat :/ ja que els DVD japonesos es veuen de luxe.. i a sobre no tindrien aquest maleit logo del K3 o Super 3.. que son bastant grossos.. :/ :pregunta: :pregunta: :pregunta:

Per la recerca que he fet no hi ha manera d'aconseguir ni tan sols versions en altres idiomes (excepte una en gallec, més avall dono detalls), per tant en DVDBox resulta impossible. Si algú les troba, que ho faci ell.

suloku ha escrit:
Acabo de topar-me que tinc gravats en un VHS aquests 3:

163.- Per fi hem aconseguit atrapar el culpable
164.- Lluitem contra els motoristes imprudents
165.- Prohibit veure la televisió

Si estan amb audio sencer i tal me n'oblido. També tinc l'ending sencer, però això ja estava veritat?

Efectivament ja estan. Gràcies per haver-ho mirat :yeah:

I tal com vaig prometre, ja que TV3 no ha inclòs Hattori en la programació, estic repassant VHS i ja he trobat un sector de capítols que no estan passats. La qualitat us podeu imaginar que és baixa però suficientment acceptable.

La meva idea és fer servir tant l'audio com el vídeo d'aquests VHS per fer aquesta versió. Hi hauria l'alternativa de fer servir l'edició en gallec que té un vídeo millor (amb logo de la televisió gallega per això). Però hi ha dos impediments:

- Cal sincronitzar l'audio i no seria aconsellable dividir els paquets de 3 capítols.
- El factor més important: aconseguir els capítols, que estan per emule i només hi ha una sola font. El que suposaria mesos al meu funcionament de l'emule.
A més de l'impediment d'"honorabilitat" d'agafar una cosa d'algú altre.

Una altra opció és fer les dues coses: una versió més ràpida amb VHS, per veure la sèrie, i una altra que tardaria mesos amb millor qualitat de vídeo.

Tampoc cal oblidar que d'aquí 6 mesos es torni a emetre pel club super 3, això canviaria la cosa :juas:

Apa, ja m'he explicat. La versió amb VHS tardarà un mínim de 2 setmanes. :adeu: fins aleshores

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants