Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

mariojalan
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 21 gen. 2015, 20:44

Re: [MEGA] La Princesa Mononoke [BDRIP 1080p] [GHIBLI]

dc. 21 gen. 2015, 20:48

¡Ets un geni! M'he descarregat ja unes quantes pel·lícules teues, pero aquesta, encara que se me descarrega be després no em deixa obrirla, algú sap per q?

PD: Gràcies pel teu treball ;)

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 456
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dj. 22 gen. 2015, 04:35

Tens WinRAR5 ? et demana pw? o directament error? Si et demana pw es HoT.FuN si no tens winRAR5 el necesitas a lo millor, i si et salta directament error descarrega de nou el rar que et falli, o els rars, i descarregals d'un en un!! res de més 1 a la vegada, que dona errors xD

Edit: Si es la PW, respon a aquest missatge pls per actualiztar el post principal amb la pw xD
ImatgeImatge
Imatge

mariojalan
Usuari
Usuari

dj. 22 gen. 2015, 10:49

@HoT.FuN No no, se suposa que jdownloader2 me la descomprimix, el cas es quan intente obrirla amb VLC, que no es possa en marxa la peli mai. Però en cap moment tinc que descomprimirla, no em demana això, per aixó pense que a lo millor ja el fa jdownloader2 el mateix. Q creus? Solament em pasa amb aquesta peli.

No em demana pw, i tampoc tinc el winrar5, però tinc el 7zip i per al reste de pelis va bé, no m'ha fet falta el winrar5 en cap moment.

Edit: el problema està amb que no es obri mai la peli quan li done al vlc

trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

dj. 22 gen. 2015, 11:28

la vaig descarregar ahir amb el jdownloader 2 i sense descomprimir ni re, la vaig obrir amb el gom i perfecte, en un disc dur extern i a la tele també perfecte. Borrala i torna-la a descarrergar que no hi haigi hagut algun error de descàrrega que de tan en tant passa.

mariojalan
Usuari
Usuari

dj. 22 gen. 2015, 11:58

@trajano q es el gom?? ja la he descarregat dues vegades i res, ara vaig per la tercera xD, quan la tinga descarregada parlaré per aci a vore si em funciona o q. Ja dic que solo em pasa amb aquesta peli, el reste perfectes, y aquesta es la meva preferida

trajano
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: dj. 03 abr. 2014, 16:04

dj. 22 gen. 2015, 14:51

es un reproductor com el vlc, però si em funciona a la tele que costa que algo es vegi allà no hauria d'haver-hi problema amb el vlc.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2707
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dj. 22 gen. 2015, 15:02

El que dius te pinta de ser el cache de fuentes, estic força segur que esta construintlo i per aixo triga tant, has d'esperar que el proces de creació del cache acabe i no tancar el VLC.

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

dj. 22 gen. 2015, 15:06

Ok, acabo de mirar lo de la peli, i es una de les primeres ja que no esta comprimida :s, Però te CRC si vas al post principal, tens el programa "RapidCRC" que es per comprovar si has baixat be la peli, fent servir els numeros que te al nom ^^ en cas de que estigui malament para absolutament tot i descarrega solament 1 cosa, la peli. ja que quan es descarrega més d'un arxiu es quan hi ha més casos d'aquests de que es corrompi :/ Si segueis, a lo millor es lo que diu en Fabre, i si encara no et tira.. a lo millor son els codecs que els tens des-actualitzats ^^u
ImatgeImatge
Imatge

mariojalan
Usuari
Usuari

dv. 23 gen. 2015, 11:04

Finalment ahir no vaig poder descarregarla perq no vaig tindre conexió en tot el dia, estic ara baixandola. No mes he posat a baixar l'arxiu de video, sense l'arxiu de subtitols, però es com digues tu HoT.FuN, no esta comprimida. Vaig a probar totes les coses que m'heu dit i vos comente

Edit: Ara si, xics, ja em funciona, la he baixat com sempre i ara si, gracies a tots per la vostra ajuda, i gràcies a HoT.FuN per aquestes maravilloses pelis :)

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

dv. 23 gen. 2015, 19:13

Ok, perfecte :yeah: a tu per comentar, que en aquestes èpoques on Animelliure no es que estigui en el seu millor moment 1 comentari significa molt! :profident:
ImatgeImatge
Imatge

BotifarraOle
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dj. 26 feb. 2015, 11:26

dj. 26 feb. 2015, 12:13

¡Un montón de gracias. Además con una gran calidad! :lol: :yeah:

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

dv. 27 feb. 2015, 15:56

Como debe ser, ya que es una de las películas más reconocidas y buena de Ghibli B) :yeah:
ImatgeImatge
Imatge

condedooku
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dj. 27 ago. 2015, 22:39

Hola, no hi ha possibiltat de obtenir l'enllaç de mega a partir del jdownloader? Perquè em va molt lent i des de mega no.

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

dv. 28 ago. 2015, 21:39

Nuope, de moment no han esborrat cap peli que tinc pujada a mega, excepte 2 que vaig publicar links sense encriptar, així que no publico links, no vull que els denuncin ^^u ^^u

PD: si el JD et va més lent que a MEGA fes revisar el pc.. xD perque amb el JD es tindria que descarregar tot = o fins i tot més rápid que per les webs oficials.
Exemple: a mi a Mega em sol descarregar a 4 o 5 MB/s a JD puc perfectament a 11 MB/s a part de que a MEGA a vegades es penja.. o es reinicia, o es queda pillat algun temps :/ al menys a a mi y faig servir Chrome (Se suposa que es el millr navegador per fer servir MEGA :xiulant: )
ImatgeImatge
Imatge

condedooku
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dv. 28 ago. 2015, 22:16

Jo el màxim que decarrego és 1Mb/s i directament, ara el jdownloader em va a 400Kb/s com a molt.
Ara estic tinguent problemes ja que es veu que el jdownloader 2 ha de descarregar i després desencriptar...
Quan m'anava bé el J, perfecte però ara no em va gens bé.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants