Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

[MEGA] Utena, Edició Definitiva [39/39 + Pel·lícula]

ds. 03 maig 2014, 01:29

Aquesta és la release de l'albert wesker, distribuïda exclusivament a través de l'emule. Degut a que varis usuaris tenien dificultats per descarregar-la, s'ha decidit pujar-la també a Mega. Si us plau, quan l'hagueu baixat, si és possible, poseu-la a compartir a l'emule.

Com ja tinc descarregats tots els capítols a través de l'emule, els intentaré anar pujant amb bon ritme, però si veieu que estic temps sense pujar res (una setmana?), envieu-me un privat.

Utena, la Noia Revolucionària (39/39)
EDICIÓ DEFINITIVA

Informació tècnica:
Contenidor: MKV
Pes de l'arxiu: 1,13 GB per capítol

Vídeo:
Full HD 4:3 1440x1080 codec: x264 10 bits

Àudio:
Català 2.0 (AC3)
Japonès 5.1 (AC3)

Subtítols:
Cançons (absolutament totes) en català i rômaji (Pista de subtítols per defecte)
Guió revisat en català (per poder veure el capítol en japonès i per entendre els avançaments que no van doblar)

Inclou Opening, Ending i avançment del proper capítol en cada episodi.

Explicació de la release:
Spoiler: mostra
albert wesker ha escrit:
Aquesta edició d'Utena està feta a partir dels Blurays japonesos i d'uns audios en català de molt bona qualitat.

Audio en català:

Vull donar les gràcies a en Sheikah per cedir-me els seus TDT/VHS-Rips, els quals, combinats amb els VHS que consevava de fa anys, han aportat a la sèrie la millor font d'audio possible fins a la data. Crec que no exagero massa si dic que és gairebé com l'audio directe de TV3.

Els TDT-Rips que tenia eren molt comprimits en mp3 i els audios que jo tenia de VHS, tot i ser grabats en HI-FI tenien altibaixos en el volum. Doncs bé, he aprofitat les freqüècies altes dels VHS per suplir la pèrdua de qualitat en la compresió mp3 i d'aquesta manera aconsegueixo un audio pràcticament impecable. Posteriorment he aplicat un suau filtratge per eliminar impureses sense perdre detall en el so i un petit ajust d'equalitzador per donar més cos al so i que els baixos siguin un pél més contundents.

Els subtítols:

Doncs aquesta és la part que més m'ha donat per sac, a mi i a la meva parella que, com estudia japonés, m'ha donat un cop de mà en la traducció de les cançons. De fet la release no està acabada perquè no pot seguir-me el ritme i té un munt de feina i poques estones lliures per ajudar-me! :P

Els guions dels episodis els tenia de fa una pila d'anys, de la web del 3XL.net. i revisant el text a partir d'una traducció en anglès molt i molt bona que hi ha a la web ohtori.nu, vaig poder arreglar petites pífies de traducció/interpretació i tenir un guió el màxim de fidel possible al guió original japonès.

Les cançons, en principi tenia pensat fer el mateix però ja que disposava del text japonés original i una "víctima" que es va oferir a traduir doncs... jeje I així, combinant una traducció directa del japonés, amb les traduccions que hi ha a l'anglès, estem aconseguint donar una mica de sentit a aquestes cançons de bojos... Bé, de sentit, sentit no és que en tinguin massa... I tothom qui ha intentat trobar-ne ha acabat mort o en un manicomi XD... En fi, que en els subtítols de les cançons podreu llegir una línia en japonés romanitzat (per qui tingui ganes de cantar bogeries) i una altra en català.

Tant un subtítol com l'altre ha estat sotmés a un fotimer de revisions, en plan obsessiu. Tot i això estic segur que s'ha colat alguna pífia... però vaja, per ser feina d'un sol i no remunerada no està mal :bleh:

Captures:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Vídeo:

SAGA DEL CONSELL D'ESTUDIANTS: (13/13)

SAGA DE LA ROSA NEGRA: (11/11)

SAGA DE L'APOCALIPSI: (15/15)

PEL·LÍCULA

Informació tècnica:
Vídeo:
BDRip FullHD amb la mateixa qualitat i característiques tècniques de la sèrie excepte pel fet de ser 1920x1080 en comptes de 1440x1080

Àudios:
Japonès 2.0 (Recomano aquest perquè en una escena clau, a l'àudio 5.1 li falta un tros de música!! I no sé si hi ha més diferències)
Japonès 5.1
Anglès 2.0 Comentari del director

Subtítols:
Català: Guió i cançons en les que ningú parla
Català + römaji: Totes les cançons
Anglès: Comentari del director

_mogu_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 31 des. 2014, 16:15, en total s’ha editat 12 vegades.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [02/39]

ds. 03 maig 2014, 10:56

Moltes gràcies _mogu_ per pujar-ho a DD
Ara ja no hi ha excusa per gaudir de la sèrie :D

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [02/39]

ds. 03 maig 2014, 13:38

Moltes gràcies. :yeah:
Imatge

NuklearDave
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 07 des. 2013, 17:56

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [08/39]

ds. 03 maig 2014, 20:16

Moltes gràcies per la release!

Anthyz
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 29 gen. 2014, 21:47

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [08/39]

dg. 04 maig 2014, 18:07

Gràcies! Tot i que ja la vaig descarregar via Emule s'agraeix que algú s'interessi a distribuir-la per DD. :yeah:

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [13/39]

ds. 17 maig 2014, 10:52

Aprofitant les imatges de l'albert wesker:

Imatge

Edit: Actualitzat fins al capítol 22.

anime77
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dj. 06 des. 2007, 22:48
Ubicació: L'espia de l'Urgell

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [22/39]

dv. 23 maig 2014, 16:53

Ostres, moltes gràcies per pujar-la per DD al Mega! Es genial, gran feina de tots!

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [26/39]

dv. 30 maig 2014, 13:43

Actualitzat fins al capítol 26, per tant ja està disponible la segona temporada completa.

Imatge

anime77
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dj. 06 des. 2007, 22:48
Ubicació: L'espia de l'Urgell

dc. 04 juny 2014, 14:49

Penjareu la pel·lícula també? Merci!

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

ds. 07 juny 2014, 13:52

@anime77: I tant. Quan acabi de penjar tota la sèrie, també pujaré la pel·lícula. Suposo que en unes dues setmanes ja estarà tot disponible :yeah: .

Edit: ja està disponible la tercera temporada.

Imatge

Skim
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 15 juny 2014, 01:21
Ubicació: lol

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [39/39]

dg. 15 juny 2014, 12:55

Moltes gràcies :yeah: La qualitat és excel·lent!

SM2008
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 oct. 2013, 03:06

dt. 19 ago. 2014, 07:33

WOW! Mil gracias por subirla a Mega. LLevo semanas con los episodios en emule y no bajan :( Bajo en descarga directa y comparto :D

Sealhea
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 11 des. 2014, 20:32

dc. 31 des. 2014, 12:14

Moltissimes gràcies per pujar la serie a mega i a sobre amb bonissima qualitat :)

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu

dc. 31 des. 2014, 16:07

De res Sealhea. Tot i que pots gaudir de la qualitat de la sèrie gràcies a la feina de l'albert wesker. Jo només l'he pujat a Mega perquè la gent amb problemes per utilitzar l'emule també la puguin descarregar.

Això m'ha recordat que encara no havia posat el link de la pel·lícula ^^u.

rambaldi
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 02 jul. 2011, 17:30

Re: [MEGA] Utena, Edició Definitiva [39/39 + Pel·lícula]

dj. 23 nov. 2017, 09:42

ahora amb el 20 aniversari, tinc ganes de tenir aquesta serie. Espero que encara funcionin els link, gràcies!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants