Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

kimeka23
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 25 març 2017, 18:25

Re: El Detectiu Conan [Versión Definitiva][Multi-Audio][023/514]

ds. 25 març 2017, 18:48

fabrebatalla18 ha escrit:
kimeka23 ha escrit:
Hola, bon dia.

Donç des de principis d'any que m'he tornat a mirar DC desde el principi, pero ara que he arribat al 514 em trobo amb que no hi ha mes episodis doblats al català. Només trobo episodis subtitulats. No es que m'importi seguir la serie amb japonés pero en català son les veus de tota la vida. Els 80 capítols que emetràn ara son la continuació del 514 o han emés més episodis en català i no les trobo a internet perque soc burro?

Gràcies

Si, els nous que doblaran i emetran (no es sap la data exacta) seran a partir del 515, aixi que jo de tu no miraria res subtitulat per ara, seria una llastima faltant tant poc per a l'estrena de nou material ;)

PD: En una estona publicare una sorpreseta jeje

Ostres, això si que es velocitat. Donç estaré atent a la teva sorpresa.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2668
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 25 març 2017, 19:54

PELÍCULAS (02/12)

Añadida la pelicula 2 en las 3 versiones (1080p 10 bits, 720p 8 bits y BDMV).

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 27 març 2017, 00:40

Bueno, después de un largo tiempo recopilando material puedo afirmar que disponemos de casi todos los .ts de los remasterizados emitidos en la TV japonesa, de hecho tenemos todos los .ts desde el 2011 hasta la actualizad (solo de los remasterizados) y os preguntareis, y eso que quiere decir? Pues que podremos hacer las raw a nuestro antojo sin depender de raws de baja calidad.

Con esto me dispongo a anunciar que he resubido el capitulo 4 con una raw hecha por mi a partir de estos .ts, como veréis la mejora es muy grande, eso si, también pesa algo mas ya que no he aplicado ningún filtro para borrar el grano. También he añadido un "selector" para poder seleccionar entre el OP/ED con o sin créditos, este pequeño extra solo ha supuesto un gasto de unos 50 Mb, por tanto por ese poco gasto de espacio he pensado que era un buen extra.

Solo me queda comentar que últimamente en Japón han remasterizado bastantes capítulos: 5, 8, 9... con lo que pronto si siguen asi iremos completando casi casi los 12 primeros capítulos.

Comparativa:
http://diff.pics/NHdYOSqmNk0D/1

Selector de OP/ED:
Spoiler: mostra
Imatge

Imatge

PD: El 1 y 2 son del 2009 y de esos no tengo el .ts y dudo que lo tenga nunca, por ahora se quedaran como estan.

mangacatalanenc
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 06 març 2017, 20:08

dl. 27 març 2017, 10:40

Perdoneu. La diferència entre aquest post i aquest enllaç: viewtopic.php?f=11&t=19456
Quina és?
El enllaç que poso estan totes les temporades 13 (fins capítol 513) en català. I en aquest post només estàn temporada 1 i 11, o com?
Que algú m'expliqui la diferència, please.

danielpc2013
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04

dl. 27 març 2017, 12:02

La de este post es una versión con mejor calidad y que incluye todos los doblajes, pero aún no está terminada, en la del otro post están todos los episodios que han sido doblados pero con peor calidad.

MarshmallowMan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 175
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

dl. 27 març 2017, 21:01

Gracias por esta nueva versión de la segunda peli Fabre. :D

Ramon10
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 196
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dc. 29 març 2017, 22:21

Editat.
Ramon10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 30 març 2017, 11:50, en total s’ha editat 1 vegada.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dc. 29 març 2017, 22:30

Ramon10 ha escrit:
Hola podrieu llegir aixo un moment es sobre el Detectiu Conan i la veu d'en Kogoro. Gracies https://www.facebook.com/ElDetectiuCona ... permPage=1

Sent Jordi Royo qui ha doblat més capítols i el qui va acabar amb el 514, jo trobo una tonteria tornar a l'anterior. Jo, personalment, preferiria que es quedés en Jordi Royo, més que res per seguir amb normalitat com si no hi hagués hagut un "parón".
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2/MP abierto - Resolver capcha - Darle a Click'n'load - Aparecen links en JD/MP - Dar a descargar.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dc. 29 març 2017, 22:36

Adrià ha escrit:
Ramon10 ha escrit:
Hola podrieu llegir aixo un moment es sobre el Detectiu Conan i la veu d'en Kogoro. Gracies https://www.facebook.com/ElDetectiuCona ... permPage=1

Sent Jordi Royo qui ha doblat més capítols i el qui va acabar amb el 514, jo trobo una tonteria tornar a l'anterior. Jo, personalment, preferiria que es quedés en Jordi Royo, més que res per seguir amb normalitat com si no hi hagués hagut un "parón".

Jo penso igual:

Marc Ullod: 180 capitols
Jordi Royo: 181-514 i 8 pelicules

Per molt que Marc ho fes millor tornarlo a canviar pot ser contraproductiu, pero be, no us nego el fet de demanar-ho, pitjor hagues estat que en Royo ara no tornes i posesin una veu diferent.

intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 530
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 29 març 2017, 22:45

Jo opino el mateix...
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP!
Imatge
Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
Imatge@TeConPastas

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2453
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 30 març 2017, 04:49

Pues yo no opino el mateix, me es igual el numero de capis, en mark ullod te un to/veu comic que es molt mes adient al personatge de kogoro, i a mes el primer doblador, siempre es millor tarde que nunca.

K-shin
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 30 ago. 2015, 21:14

dj. 30 març 2017, 16:22

Si arribem fins on surt L'amuro, a qui recomanarieu per fer el doblatge d'aquest personatge?

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dj. 30 març 2017, 17:36

K-shin ha escrit:
Si arribem fins on surt L'amuro, a qui recomanarieu per fer el doblatge d'aquest personatge?

Seguiria amb el mateix. És més, hi ha una cosa curiosa. Si vas pel 514 pots obrir l'spoiler.

En japonès, en Shuichi i l'Amuro tenen veus diferents. En català els dobla el mateix actor. Doncs en aquella època NO se sabia que eren la mateixa persona, i per pura casualitat TV3 els hi va posar la mateixa veu.
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2/MP abierto - Resolver capcha - Darle a Click'n'load - Aparecen links en JD/MP - Dar a descargar.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 30 març 2017, 17:39

Adrià ha escrit:
K-shin ha escrit:

Seguiria amb el mateix. És més, hi ha una cosa curiosa. Si vas pel 514 pots obrir l'spoiler.

En japonès, en Shuichi i l'Amuro tenen veus diferents. En català els dobla el mateix actor. Doncs en aquella època NO se sabia que eren la mateixa persona, i per pura casualitat TV3 els hi va posar la mateixa veu.

Segueixo amb l'spoiler:
Be, es cert que els hi van posar la mateixa veu, pero de tongades diferents, es a dir, la veu de Subaru era la veu d'Akai d'altres sagues anteriors, no de la saga del xoc. Tot i que si, es molt casual tot i la van encertar xDD

K-shin
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 30 ago. 2015, 21:14

dj. 30 març 2017, 20:21

Adrià ha escrit:
K-shin ha escrit:

Spoilers anime
Pero si L'amuro surt a l'episodi 667.

Aquest es el que deia jo:
Imatge

i t'has confos amb en subaru que es aquest:
Imatge

Per aixo d'eia allo de quin actor de doblatge us agradaria per fer el doblatge del personatge en cas de que arribessim a aquests episodis en catala. Si m'he equivocat corregiu-me :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Justri24 i 9 visitants