Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Sumowvsky
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 06 jul. 2015, 11:59

Re: [MEGA] El Castillo Ambulante [BDRIP 1080p] [GHIBLI]

dl. 06 jul. 2015, 16:29

Perdó pel Re-post, però us explico el meu problema (que al principi no era un problema, però són coses que passen...)

He descarregat la pel·lícula i, tal i com he dit abans, no hi ha res a descomprimir... són 5 arxius tipus "full en blanc". Màgicament, però, la pel·lícula ha acabat apareixent a puesto, però conservant-ne els 5 fitxers.
Se'm ha passat pel cap posar la peli, i men dono compte de que només són els primers 15-20minuts...
He esborrat i tornat a descarregar la pel·lícula com 5 cops... I nomès surten els 5 fulls en blanc...
No hi ha res a descomprimir, aquest format no es pot descomprimir (no dona la opció ni amb el 7-zip ni amb el winrar 5)...
I el pitjor de tot es que, desesperat ja per solucionar-ho, al primer arxiu he anat a propiedades i he fet que s'executés amb un programa predeterminadament, i ara no ho puc treure.
Alguna solució?

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 456
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

dt. 07 jul. 2015, 05:20

Acabo de descarregar la peli, i tant els links, com els arxius estan correctament, i es descomprimeixen perfectament, i la peli també es reprodueix sense cap error...
Al primer comentari has dit que demanava una contrasenya, l'has posat? Per que efectivament, si, es necessita contrasenya la qual esta al post i ven grossa... i Tant 7Zip com WinRAR com WinZIP poden descomprimir els comprimits.. la PW per si no es veu (Sarcasme) es "HoT.FuN" i si així i tot no es descomprimeix, pot ser per que descarregues més d'un arxiu a l'hora i es corrompen. Recomano descarregar solament 1 arxiu cada vegada (no aniran més lents ja que la velocitat de descarrega es separa quan descarregues més d'un.)

Com ja e dit algun cop TOT el necessari per descarregar el que comparteixo es als meus posts, tan informació, com links dels programes... però la mandra es la mandra..
ImatgeImatge
Imatge

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2707
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 07 jul. 2015, 06:35

El problema de la descripcio del "problema" es que falta informacio tecnica, "fulls en blanc" no es cap format, aniria be alguna captura de pantalla o algo i dirnos les extensions dels arxius que tants problemes et donen.

Jo crec que el que et falla es que un cop descarregat no li dones el temps suficient per a la "desencriptacio" que necesita fer sempre quan es baixa algo de mega i per aixo no tens els arxius be.

Sumowvsky
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 06 jul. 2015, 11:59

dc. 08 jul. 2015, 21:44

Tema solucionat!

COM?? Amb MÀGIA d̶'̶e̶n̶ ̶H̶o̶w̶l̶.

Tal i com dieu, "fulls en blanc" no és cap format. No sé per quina raó el meu ordinador no m'el detecta (el meu ordinador té dos semanes, i em va costar un ronyó i part de l'altre).
SOLUCIÓ: Resulta resulta que, al Jdownloader 2, li pots demanar que t'autodescomprimeixi els arxius amb el programa que tu vulguis (vaig posar que ho fés amb el 7-zip). I... Resulta que el propi Jdownloader sí detecta el format! Vaig posar la contrasenya i... volià! ^^u

Realment ara ja puc parlar.

Quina qualitat, mare meva. :juas: Em vaig a descarregar totes les que tinguis por ahi d'Studio Ghibli.... UAU.

Segueixo demanant mil perdons per la meva incompetència (tot i que normalment sóc jo el que "sap d'ordinadors").

En fi, Gràcies, ara sí, pel post. :xiulant: ;-) B)

Raimundo Lulio
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 08 jul. 2015, 21:57

dc. 08 jul. 2015, 22:06

Me he registrado únicamente para agradecerle la subida de las películas del Studio Ghibli. Muy buena calidad, varios canales de audio y subtítulos. Y además en "MEGA" para hacerlo más cómodo. Gracias.

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

ds. 11 jul. 2015, 10:17

De nada :yeah: de eso se trata que sea cómodo y no se necesite 1 año para descargar una película que tu conexión te permite descargar en 5 minutos.. :lol:
:adeu:
ImatgeImatge
Imatge

vximo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 02 nov. 2014, 13:32
Ubicació: Castelló

dg. 12 jul. 2015, 02:33

HoT.FuN moltes gràcies pel teu curro amb les pelis de Ghibli :picar1: :razz:

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 259
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

dv. 24 jul. 2015, 18:33

Des de Japo agraeixo de nou les pelicules Ghibli, Hot Fun, perque me n-han vingut unes ganes tremendes (sera pel fet que aqui me n-estan fent veure subtitulades en angles)

Una pena que Gedo Senki i Mononoke Hime no en tenen al catala :(

(no he post accents ni res perque aquest maleit telcat no en te :/

Que tots estigueu passant un bon estiu!

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu

dv. 24 jul. 2015, 20:09

Gracies i igualment!
ImatgeImatge
Imatge

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2065
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dg. 30 ago. 2015, 11:30

Gràcies :profident:
Mis releases

Instalador MiPony
Instalador JDownloader2
Instalador eMule
Instalador μTorrent 2.2.1 (recomendado)

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

Andreuenc
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dl. 04 set. 2017, 22:23

dc. 13 set. 2017, 22:45

Moltes gracies!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: lizgon i 8 visitants