Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1748
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

[YD] Lady Oscar CAT/LAT [Completa]

dv. 05 des. 2014, 22:40

Lady Oscar

Imatge
mediainfo
Video
ID : 0
Format : MPEG-4 Visual
Format profile : Simple@L3
Format settings, BVOP : No
Format settings, QPel : No
Format settings, GMC : No warppoints
Format settings, Matrix : Default (H.263)
Codec ID : XVID
Codec ID/Hint : XviD
Duration : 23mn 37s
Bit rate : 656 Kbps
Width : 512 pixels
Height : 384 pixels
Display aspect ratio : 4:3
Frame rate : 25.000 fps
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Compression mode : Lossy
Bits/(Pixel*Frame) : 0.133
Stream size : 111 MiB (82%)
Writing library : XviD 0.0.09 (UTC 2003-03-25)

Audio #1
ID : 1
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Codec ID : 55
Codec ID/Hint : MP3
Duration : 23mn 36s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 64.0 Kbps
Channel(s) : 1 channel
Sampling rate : 44.1 KHz
Stream size : 10.8 MiB (8%)
Alignment : Aligned on interleaves
Interleave, duration : 26 ms (0.65 video frame)
Interleave, preload duration : 496 ms

Audio #2
ID : 2
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Codec ID : 55
Codec ID/Hint : MP3
Duration : 23mn 34s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 64.0 Kbps
Channel(s) : 1 channel
Sampling rate : 44.1 KHz
Stream size : 10.8 MiB (8%)
Alignment : Aligned on interleaves
Interleave, duration : 26 ms (0.65 video frame)
Interleave, preload duration : 496 ms

Aquesta història està ambientada en la França del segle XVIII, està basada en personatges reals, però amb personatges ficticis, *Lady Oscar, una dona criada com a home per convertir-se en la protectora dels reis de França. En la història d'Oscar François, *Lady Oscar, viu tots dos costats dels dramàtics canvis als últims reis de França.

Imatge
pass: animelliure

Per descarregar obrir el Click 'n' Load amb jdownloader.

Aquesta release va ser descarregada de elrincondelmanga.com que ja no existeix, no se qui és l'autor.

Tens problemes per descarregar?
Si teniu problemes per descarregar, utilitzeu Jdownlaoder 2 beta ho podeu trobar en aquest >>link<<
una vegada instal·lat actualitzeu el programa i podreu descarregar sense problemes.

Imatge
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 468
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: [YD] Lady Oscar CAT/LAT [Completa]

dj. 18 des. 2014, 00:30

Wachi, Lady Oscar es un anime D: i l'has posat a no anime/manga :lol:
http://es.wikipedia.org/wiki/La_Rosa_de_Versalles
ImatgeImatge
Imatge

ConnieKeefe
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 27 des. 2014, 12:35

dg. 28 des. 2014, 06:47

Wau! Increíble quins records... al eixir de l'escola. Per cert quina es la pass? moltes gracies per el projecte!!!
Samsung New Mobile phone Samsung Galaxy E5 Duos & Samsung Galaxy J5Nokia New Mobile Nokia C1 one plus 2 new mobile phone One Plus 2New Motorola Moto E (2nd Gen) phone Motorola Moto E (2nd Gen)

nerearp
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 06 nov. 2015, 07:39

dv. 06 nov. 2015, 07:43

No seria posible que puguesiu pujar el capitols amb descarrega directa desde el navegador? Tipus mega.nz o similar? Jo no tinc aquest programa Jdownload y tampoc en fiu gens de baixar programes de descarregas. Vaig com boja per tenir Lady OScar. Pleaseeeee :plora: :plora: :plora: :plora: :plora:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1913
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dj. 21 juny 2018, 18:46

Gràcies per la pujada de la sèrie!! Però el capítol 14 està corrupte, durant els primers 7 o 8 minuts està tot pixelat y va saltant. Probaré a baixar-lo per l'emule, si hi ha fonts...

Edit: Doncs ha baixat ràpid per l'emule, el deixo per si algú vol el capítol correctament:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1913
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 22 juny 2018, 17:47

Suposo que ningú es va baixar aquesta release, perquè és estrany que no s'hagi dit res. El capítol 19 no està pujat, el 20 està repetit (numerat com a 20 i 21), la númeració dels capítols és errònia i estan desordenats (m'he menjat el capítol 29 pensant que era el 17...), fent un embolic de mil dimonis. Per sort la release de l'emule té una font que baixa molt ràpid, ja he esborrat tots aquest capítols i estic descarregant-los de nou. Si algú vol la sèrie que la baixi de aquí: http://web.animelliure.net/index.php/ba ... lady-oscar

wachimiro
Moderadors
Moderadors

ds. 21 jul. 2018, 12:52

L'he repujat, però una vegada repujada, he comprovat si els errors que comenta Steve Maister encara estaven presents, i el problema està en la versió que tinc al disc dur, pel que sembla hi ha els errors que comenta Steve Maister, Estic intentant descarregar la versió de l'emule i repujar els episodis erronis, però no troba cap font, si algú aconsegueix els episodis que estan malament i els pot compartir, s'agrairia, eixís puc arreglar el post, ja que aquesta sèrie és difícil de trobar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

ds. 21 jul. 2018, 13:40

He vist la sèrie fa poc i com que vaig fer una marató de mirar uns 5 capítols per dia ni me'n vaig adonar que faltava el 19... XD No devia ser gaire important per a la trama principal (edito: ara, mirant quin capítol és, home, la seva "importància" tenia haha Ostres, com que de vegades s'allarga el culebrot en aquestes sèries, no vaig trobar a faltar res a la trama com per dir "ups, aquí hi ha alguna cosa que m'he saltat". Era més aviat trama secundària i, és clar... Que fort) .

Pel que fa a la numeració, sí, això sí, a partir del 17 estava mal numerat. Sort que quan comença el capítol, em vaig adonar que posava "29". Pel que fa a la resta, tot bé, l'únic problema que hi havia era la numeració (el 14 me'l vaig baixar directament de l'enllaç que ha compartit Steve Maister).

[Edito: potser puc aconseguir el 19 en català. En una estoneta, us ho confirmo].

[Torno a editar: trobat el capítol 19 en català. Ara us passo l'enllaç per privat i, d'aquesta manera, podeu actualizar el post].

wachimiro
Moderadors
Moderadors

ds. 21 jul. 2018, 17:02

Gràcies per l'enllaç Heni i Steve Maister, ja he canviat de nom dels episodis perquè estiguin en l'ordre correcte, només em falta aconseguir l'episodi 29, si algú el pot aconseguir i el comparteix, tots guanyem ;).

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

ds. 21 jul. 2018, 18:08

wachimiro ha escrit:
Gràcies per l'enllaç Heni i Steve Maister, ja he canviat de nom dels episodis perquè estiguin en l'ordre correcte, només em falta aconseguir l'episodi 29, si algú el pot aconseguir i el comparteix, tots guanyem ;).

També et falta el 29? Com és? Jo me'l vaig descarregar del teu enllaç principal :o Era el que estava numerat com a 17.

Aquí el tens: https://we.tl/v58CPEk5ai

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dt. 24 jul. 2018, 12:19

Ja està tot arreglat. Ara esta completa i sense problemes ;).

aika
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 05 ago. 2014, 18:05

dg. 14 oct. 2018, 22:11

Muchas gracias por el aporte, pero no funcionan los enlaces de los capítulos 4 y 30 . ¿Podrías resubirlos?

Gracias por adelantado!!

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 15 oct. 2018, 13:22

aika ha escrit:
Muchas gracias por el aporte, pero no funcionan los enlaces de los capítulos 4 y 30 . ¿Podrías resubirlos?

Gracias por adelantado!!

Sembla ser un problema del link contenidor, els enllaços funcionen perfectament descarregats via navegador.

Links
.
https://yadi.sk/d/F2eOGejidHWETg

https://yadi.sk/d/C-yOFBdsdiawDg

aika
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 05 ago. 2014, 18:05

dj. 18 oct. 2018, 13:03

Gracias de nuevo. Sí, en el navegador funcionan sin problema.

Ahora a disfrutarla!! :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants