Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

zoro711
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 17 gen. 2015, 21:33
Contacta:

[YT] Dr.Slump en Català [243/243] + OVA 2/2 [Català]

dg. 18 gen. 2015, 20:22

Hola, estic pujant els capitols de Dr.Slump en Català a YouTube. Hi ha 243 capitols i 2 OVAS(son com peliculas si no ho sabeu) i tot esta en Català. :jaja:
L'autor original del realease es va perdere de baixada en baixada. Pero gracies en nection (un usuari de aquesta web) vaig aconseguir aquest realease. Aqui teniu el seu post original que ofereix descarrega torrent: viewtopic.php?f=50&t=19176&hilit=dr+slump
Segons en nection l'ultima persona don en nection va conseguir el realease va donar tot el permis per pujar-ho.

No tots els capitols tenen la mateixa qualitat y no tots els capitols tenen bona qualitat.

Aqui una reprsentacio de la qualitat dels capitols:

Capítol*************1 al 47********48 al 57*********57 al ~250
Resolució**********640x480*******320x240**********480x360

Aqui teniu el link del meu canal on estic pujant els capitols: https://www.youtube.com/channel/UCtxqFB ... 3ug/videos

Aqui un playlist dels capitols: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... wJm1-Z8yFK

EDIT:
Per desgràcia m'han eliminat els capítol 1,16,198 i 241 i m'han donat 2 strikes, si em donen un altre strike em eliminaran el canal. No Pujaré l'altra ova ja que em poden donar un strike. Aqui tenen el link de la carpeta de mega amb els capítols que em van eliminar i la ova perquè els descarreguin: https://mega.co.nz/#F!lUtXjBwA!U0-z4X-K1LyixwXbkpqx2g
zoro711 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 21 jul. 2015, 22:02, en total s’ha editat 1 vegada.

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [YT] Dr.Slump en Català [243/243] + OVA 2/2 [Català]

dl. 19 gen. 2015, 09:23

I oerque pujar aquesta versio quan s'esta montant una a millor calitat???? ^^u
Imatge

zoro711
Usuari
Usuari
Contacta:

dl. 19 gen. 2015, 19:31

Ja fa 2 anys que van dir això i encara no hem vist res. He pujat a youtube perquè és fàcil de mirar, i no crec que la gent tingui temps i l'espai per descarregar alguna cosa que pesa 32 gb. El torrent tampoc és molt ràpid i no a tots ens agrada descarregar via torrent. A més youtube té moltes més avantatges com mirar des del teu mòbil. Si algú està fent una nova realease llavors porfabor dóna'm la seva informació per contactar, potser podriem treballar junts. Però ni tan sols sabem si segueix amb el projecte.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3351
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 19 gen. 2015, 19:37

Avui en dia 32 GB per a una serie de 243 capitols no te massa sentit... amb aquest pes jo no la miraria, pesaria massa poc...

Jo diria que ell no parlaba del torrent on has baixat aquesta versio per a pujarla al youtube, si no que parlar de la versio que estan fent aqui que es millor en qualitat de video i d'audio: viewtopic.php?f=10&t=18966

PD: Tal i com esta Youtube amb el copyright jo crec que no es el millor lloc per a pujar algo aixi, el mes segur es que durara poc, si fora tu usaria vk.com

zoro711
Usuari
Usuari
Contacta:

dl. 19 gen. 2015, 20:08

Bueno com volgeu :) , no ser quant en terminator pujara la seva versio a descarrega directa . No crec que youtube els elimini, ja far mes de 20 anys que va sorti aquest anime i no tenen ni opening ni ending , no sa sap mai pero espero que no ho fasin xD Y ja he contestat neotix10 , ja fa 2 anys que va sortir aixo no se quant trigara a acabar, es millor que res. Y no tots els usuaris tenen bona conexio i 32 gb es molt per la gent que tenen una conexio lenta tambe 32 gb es molt si nomes tens 250 gb de espai. No a tots els importa la calitat, el que importa es que esta en catala :D
Nomes publiqu aquesta serie perque un fan em va demanar y faig aquest post perque mes gent ho sapigui. Avans estaba pujant one piece a youtube pero el copyright em va agafar xD despres de pujar 317 capitols, encara que no em va trigar molt ja que jo pujo 100 capitols el mes (potser es lent per tu pero tambe tinc una vida xD). El meu canal es deia kabuchitest i estaba pujant la versio den osky (no vaig donar link en aquesta web perque podrian trovar-la els del copyright).

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2596
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dl. 19 gen. 2015, 21:33

zoro711 ha escrit:
Ja fa 2 anys que van dir això i encara no hem vist res. He pujat a youtube perquè és fàcil de mirar, i no crec que la gent tingui temps i l'espai per descarregar alguna cosa que pesa 32 gb. El torrent tampoc és molt ràpid i no a tots ens agrada descarregar via torrent. A més youtube té moltes més avantatges com mirar des del teu mòbil. Si algú està fent una nova realease llavors porfabor dóna'm la seva informació per contactar, potser podriem treballar junts. Però ni tan sols sabem si segueix amb el projecte.

Que no has visto nada? pues ponte gafas macho, porque llevo 50 capitulos ya echos.

Ja fa 2 anys que van dir això i encara no hem vist res.

Como digo si no has visto nada es porque no te has molestado en mirar en esos dos años, porque siempre a estado activo el tema de la release de dr slump, y segundo, nada de 2 años, una release como dr slump, requeria encontrar unos dvds japoneses originales casi extintos en japon, audios, desarrollo, etc, es una material muy buscado y que me ha costado años conseguirlo, es lo que tiene hacer una release en condiciones y no capitulos de 100 mb, que se tiene que buscar buen material y las cosas tardan logicamente.

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dt. 20 gen. 2015, 08:33

Voy a puntualizar a terminator, para ser exactos 51 episodios, no pujem a DD perque no agrada que les coses que es fan es perdin, eMule sempre els seus archius queden,
en cambi a torrent desapareix, es una bogeria penjar-ho a youtube per 3 avisos de copyright et tiren la compte a pendre pel cul, ademés jo disposo de tota la serie complerta en tvrip, en DVD en japones i els 51 capituls montats per terminator, tinc tantes ganes com tu o mes de tenir aquesta serie que va marcar la meva infancia i esperare el que fagui falta per tenirla. :xiulant: :xiulant:
Imatge

zoro711
Usuari
Usuari
Contacta:

dt. 20 gen. 2015, 18:03

terminator perdoname no te queria ofender xD y cuando le di la primera respuesta a Neotix10 no vi tu post, la verdad es que no hace 2 años que vi los posts, en realidad este proyecto le empeze solo hace 1 mes y pico. Perdon no queria ofender tu trabajo y entinedo lo dificil que es encontrar videos de buena calidad y hacer este proyecto pero no te enfades quizas si fui un poco ignorante y no busque un monton. Neotix10 si, quisas creas que esta muy loco para subirlo a youtube pero estoy dispuesto a tomar el riesgo, al fin y al cabo fue una propuesta de un fan y no puedo ignorarla :) terminator te recomiendo subir tu proyecto a mega o a torrent, aunque mega seria mejor porque no te tienes que preocupar por los seeds, el osky ha subido one piece a mega y los ha puesto bastante protegido, y mira que one piece tiene muchisimo mas copyright que Dr.Slump.
Ademas mega es facil y rapido de usar y mucha gente no sabe ni que es ed2k xD y no hablemos de como usarlo.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 20 gen. 2015, 19:25

terminator perdoname no te queria ofender xD y cuando le di la primera respuesta a Neotix10 no vi tu post

No pasa nada

terminator te recomiendo subir tu proyecto a mega o a torrent, aunque mega seria mejor porque no te tienes que preocupar por los seeds, el osky ha subido one piece a mega y los ha puesto bastante protegido, y mira que one piece tiene muchisimo mas copyright que Dr.Slump.
Ademas mega es facil y rapido de usar y mucha gente no sabe ni que es ed2k xD y no hablemos de como usarlo

macho, aqui me demuestras que no has leido tampoco lo que pone a lo largo de mi proyecto, dije que primero se ponia en emule para que aparezca en la base de datos de la web de animelliure, y una vez estuviese entera, se pondria por DD, es decir, mega y otras, por lo tanto no se a que viene ese rollo de que yo no voi a subirlo a mega, no se quien se inventara esas cosas, es mas, de echo siempre he dicho que quien este dispuesto a compartir en emule los capis, le pasaba los capis por mega, de echo son mucha gente las que lo comparte gracias a eso, pero nada, es mejor estar desinformado y hablar con los demas sobre algo que yo nunca he dicho.

Minnute
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 05 maig 2012, 15:22

dj. 22 gen. 2015, 03:00

A mi me parece increíble que aun se use la mula, pero bueno es solo mi opinion.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 22 gen. 2015, 16:01

A mi me parece increible que compartais tan poco los usuarios y lo querrais todo gratis y rapido por mega, sin ningun tipo de molestia.

Minnute
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 05 maig 2012, 15:22

dj. 22 gen. 2015, 18:53

Yo descargo todo por torrent y ahí lo tengo, funcionando y compartiendo. Que bonito es compartir y gratis.

Arrow-Dark94
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dg. 16 nov. 2014, 17:07

dv. 23 gen. 2015, 10:45

Gracias por subir la serie por Youtube

zoro711
Usuari
Usuari
Contacta:

dv. 23 gen. 2015, 22:37

Gracias por comentar :) estoy contento que almenos a una persona le haya agradado mi post

bien0267
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 29 nov. 2011, 23:59

ds. 24 gen. 2015, 22:25

Muchas gracias continua subiendola

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants