Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 849
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

[MEGA] Macross Plus - BD + DVD + VHS Triaudio

ds. 04 abr. 2015, 00:47

Imatge

Es el año 2040 A.D. Han pasado más de 30 años desde la primer guerra espacial contra los gigantes Zentradi que casi acabó con la humanidad. En el planeta Eden, un nuevo mundo habitable descubierto por humanos y Zentraedi aliados, la U.N. Spacy prueba nuevas armas para enfrentar cualquier amenaza.

La historia se centra en tres amigos: Isamu Dyson, Guld Goa Boman y Myun Fan Lon, los cuales tras un trágico accidente hace siete años terminan separándose. Isamu es enviado al planeta Eden para cumplir como piloto de pruebas, encontrándose con su anterior amigo Guld.

En la base de New Edwards se lleva a cabo el proyecto Super Nova destinado a probar dos cazas transformables (Valkyries) para la U.N.Spacy: el YF-19 desarrollado por Shinsei Industries pilotado por Isamu y el YF-21 desarrollado por General Galaxy que tiene como piloto a Guld.

Al mismo tiempo Myung llega a Eden siendo representante de la primera cantante virtual llamada Sharon Apple, lo cual vuelve a unir el triángulo amoroso entre ellos tres.

Ficha Técnica:

OVAs: 4 episodios.
Duració: 40 minuts
Format: MKV
Resolució: 960x720
Idioma: Català (només el primer capitol) - Castellà - Japonès
Font del video, de l'audio japones i dels subtitols: Kapwham Enterprises i Nanikano Fansub
Font de l'audio catala: Ripeig VHS cedit per en Suloku
Font de l'audio castellà: Ripeig DVD
Tamany: 1GB apròx.

Macross Plus

*Repujada a Mega per jordi.sansa*
taketokun l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 maig 2016, 17:39, en total s’ha editat 6 vegades.

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

Re: [MEGA] Macross Plus - BD + DVD + VHS Triaudio 01/04

ds. 04 abr. 2015, 09:23

Moltíssimes gràcies!!!

Esperant la resta amb candeletes!!

Salut!! ;-)

Laliga
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 10 març 2013, 12:17

ds. 04 abr. 2015, 16:41

Brutal, Moltes gracies !!!

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 242
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

ds. 04 abr. 2015, 17:22

He mirat la fitxa de doblatge, i la versió espanyola està feta aquí Barcelona també, llàstima que no hi hagin la resta de capítols en Català.
Jo encara haig de veure Macross II però aniré descarregant-la.
Us la deixo per aquí, per qui vulgui fer una ullada.

http://www.eldoblaje.com/datos/FichaPelicula.asp?id=10795

Bona aportació Taketokun. :yeah:

Salut!

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 356
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

dg. 05 abr. 2015, 01:18

Gràcies Taketokun! Entre la teva darrera Macross II i aquesta que comences, dona gust comencar amb aquest anime.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

dg. 05 abr. 2015, 13:46

Frydivx ha escrit:
He mirat la fitxa de doblatge, i la versió espanyola està feta aquí Barcelona també, llàstima que no hi hagin la resta de capítols en Català.
Jo encara haig de veure Macross II però aniré descarregant-la.
Us la deixo per aquí, per qui vulgui fer una ullada.

http://www.eldoblaje.com/datos/FichaPelicula.asp?id=10795

Bona aportació Taketokun. :yeah:

Salut!

El dubte que tinc jo amb el dobatge castella es el seguetn: Macross Plus es va llincenciar per primera vegada per les nostres terres a mitjans dels noranta, i la va editar en vhs MANGA FILMS pero només la primera OVA, que es la rao per la qual només hi ha la primera en català. Despres, a principis-mitjans del 2000 SELECTA VISION la va tornar a llicenciar per editar en DVD, i va doblar les 4 OVES, i realment em sembla increible que aconseguissin respectar tots els dobladors de feia 7-8 anys, quan a EVANGELION no ho fan fer. Per tant, suposo que deu haver un altre doblatge (tambe fet a catalunya) de la primera ova en castella de la edicio en vhs (aquesta http://www.ebay.es/itm/Macross-Plus-Primera-1-parte-Anime-VHS-Manga-Films-Version-Espanola-/360446799246) Si algun te la vhs o la pot aconseguir que ho comprovi

I no es res estrany que la edicio espanyola estigui feta a catalunya, el 99% del anime editat per manga films - selecta - jonu - entre els 90 i 2010, mes o menys es doblava tot a catalunya, es a dir, doblatges tant dolents com YU YU HAKUSHO, FUSHIGUI YUGI, les pelis de CARD CAPTOR SAKURA, INUYASHA, etc. tot esta fet a catalunya, no es fins més tard que van començar a enviar coses al pais vasc (irresponsable capitan taylor), madrid (samurai deeper kyo, super gals), valencia ( high school of the dead, fairy tail) o les balears (XXXHOLIC) (sense contar luk international o arait)

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

Re: [MEGA] Macross Plus - BD + DVD + VHS Triaudio 02/04

dg. 12 abr. 2015, 21:49

Afegit el segon.

Comentar que al OVA 01 tant en el doblatge català com en el castella, al principi quan sonava la canço voices, ho feia en la seva versio anglesa, i em vaig permetre el luxe de canviar-la per la japonesa.

Laliga
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 10 març 2013, 12:17

dl. 13 abr. 2015, 21:46

Llavors no és possible veure la resta de capítols en Català?

Moriré si he de veure la resta en Castella i per sorpresa XD (no per el Castella que més igual, si no perquè amb el primer capítol ja m'havia atrapat en Català.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

dt. 14 abr. 2015, 14:43

Doncs no, als anys 90, mangafilms només va llicenciar la primera ova, que va editar en vhs i va vendre al 33 (que son els que la van doblar al catala), despres al 2003 selecta vision val llicenciar i editar els 4 oves en dos volums de dvd (2 capitols per dvd) i despres els va reeditar posant tots 4 en un sol dvd, pero amb japones, castella i angles (ja que van comprar la llicencia als americans)

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 356
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

dt. 14 abr. 2015, 17:37

Doncs si els subtítols estan bé, japonès subtitolat és molt win!

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

Re: [MEGA] Macross Plus - BD + DVD + VHS Triaudio 03/04

ds. 25 abr. 2015, 22:16

el tercer disponible

ConnieKeefe
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 27 des. 2014, 12:35

dc. 06 maig 2015, 20:07

de tenirla, la tinc pero en castellà només, aixi que si, he pensat de agafar el audio catala que hi ha ara (quan la vaig baixar no hi habia) y pujarla, tardare una mica, pero calculu que pesara uns 3 gb y poc mes y estara en castella-català a 1080p, bdrip... com les anteriors de fet xD pero la intencio es añadirli el audio i pujarla si... encara que es la que menys em va agradar aixo si xD
Samsung New Mobile phone Samsung Galaxy E5 Duos & Samsung Galaxy J5Nokia New Mobile Nokia C1 one plus 2 new mobile phone One Plus 2New Motorola Moto E (2nd Gen) phone Motorola Moto E (2nd Gen)

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

dc. 27 maig 2015, 23:41

ConnieKeefe ha escrit:
de tenirla, la tinc pero en castellà només, aixi que si, he pensat de agafar el audio catala que hi ha ara (quan la vaig baixar no hi habia) y pujarla, tardare una mica, pero calculu que pesara uns 3 gb y poc mes y estara en castella-català a 1080p, bdrip... com les anteriors de fet xD pero la intencio es añadirli el audio i pujarla si... encara que es la que menys em va agradar aixo si xD

????? Em sembla que aquest missatge teu no anava en aquest post.

Per fi he pujat el quart i ultim OVA. A descarregar

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 242
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [MEGA] Macross Plus - BD + DVD + VHS Triaudio

dj. 28 maig 2015, 18:05

Uooo!!

Gràciessss. :profident:

kakihara
Usuari