Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 592
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [MEGA] La Màgica Doremi [DVDRip][Complet]

dv. 25 oct. 2019, 10:48

josócgroot ha escrit:
Crec que no ho vaig explicar bé del tot, volia dir, el 24 de la 4ta temporada, és a dir el que van emetre és a dir, 174: Amor i justícia! Som les bruixes rangers!

Sí, al 3alacarta es nota com una mena d'error en els dos moments que deies, i diria que també es van veure en l'emissió de TV, ja que crec que anava amb el video.

yotah
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 141
Membre des de: dt. 26 ago. 2008, 14:03

ds. 26 oct. 2019, 23:29

Loco87 ha escrit:
josócgroot ha escrit:
Crec que no ho vaig explicar bé del tot, volia dir, el 24 de la 4ta temporada, és a dir el que van emetre és a dir, 174: Amor i justícia! Som les bruixes rangers!

Sí, al 3alacarta es nota com una mena d'error en els dos moments que deies, i diria que també es van veure en l'emissió de TV, ja que crec que anava amb el video.

Això es un "drop" típic de cinta en format digital. La cinta estarà feta malbé en aquell punt i així surt en pantalla i al vídeo a la carta, que deuen haver tirat de la mateixa digitalització. Si el defecte es troba a la cinta master i no tenen cap més copia física, aquests fragments es poden donar per perduts.
A la release actual, que tira d'emissions anteriors, també hi han els mateixos drops d'àudio. Aquests drops també els vaig veure a un tros de l'opening d'un altre capítol de la mateixa temporada.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dl. 04 nov. 2019, 10:56

Segons la programació del super3, el dimecres 13 acaba la 4a temporada i comencen les OVA.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dc. 13 nov. 2019, 11:58

Segons la programació del super3, dijous 21 acabaran d'emetre les OVA, i a partir de divendres 22 ja no hi haurà més Doremi (vull dir que no la tornaran a re-emetre).

Loco87
Sushinchu
Sushinchu

dc. 13 nov. 2019, 23:17

L'episodi 1 de Naisho (que han re-emés avui) l'han pujat al 3alacarta amb l'opening 3 i ending 3 (els de Motto). Estic segur que Naisho tenia opening i ending propis (i doblats al català). https://www.ccma.cat/tv3/super3/magica- ... o/5952448/

Al directe no tenia ni opening (perquè era el 2n episodi de Doremi que emetien avui) ni ending (perquè fa setmanes que al Super3 els ha agafat la costum de tallar els endings als animes).
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants